BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 15:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 28 listopada 2010, 08:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 161
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Witam ma taki problem , po wymianie sondy zaczęły falować mi obroty po nagrzaniu auta, nie zawsze falują lecz czasem, sonda wymieniona na dedykowaną NGK przed wymianą nie falowały wcale , powodem wymiany był minusowy wykres adaptacji add2 i ciężkie zapalanie po wymianie auto zapalało jak marzenie teraz znowu dupa i to kręcenie rozrusznikiem . macie jakiś pomysł?? Dodam że silnik M52b20 bez gazu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 28 listopada 2010, 09:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: kamionna
A przypadkiem te silniki nie są na siemensie?Tzn nie powinna tam byc sonda siemensa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 28 listopada 2010, 13:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 161
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
jest na simensie ale sonda jest NGK NTK dedykowana, kupiłem od kolegi stones1 z tego forum wiec raczej sonda jest odpowiednia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 28 listopada 2010, 23:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 41
Posty: 4
Moje BMW: 318i e36
Kod silnika: M43b16
Ja miałem oryginalną z Bosch, ale kostka zamokła, a sonda odmówiła dalszej współpracy. Wymieniłem najpierw na uniwersalną(nie było nawet firmy) i przy wyższych prędkościach chciało mnie roznieść z złości. A to auto przyspieszało a to zwalniało przy czym pedał gazu był w tej samej pozycji. U mnie adaptacja sondy NGK powiodła się. Teraz gdy jadę z wyższą prędkością to ekonomizer stoi w miejscu i czeka na moją nogę :-)

Spróbuj inną sondę np. z szrotu, albo z netu używkę i zobacz co się będzie działo..
POZDR!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 29 listopada 2010, 20:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 161
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
a np jeśli odłączę sondę na odpalonym silniku to może się coś zepsuć?? chodzi mi o to że jeśli bym odłączył i przestały by falować tzn. że sonda walnięta. dobrze myślę czy nie bardzo??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 1 grudnia 2010, 16:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 161
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
nikt nie ma pomysłu czy może to być związane z tym że wcześniej była sonda simensa a teraz dedykowana NGK NTK??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 18:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 161
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
ma ktoś jakieś pomysły dodam że falowanie występuje wyłącznie na ciepłym silniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 18:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Sprawdź czy kabelki (przeważnie jeden z nich) nie puściły na łączeniu z kostką, o ile masz dołożoną kostkę i łączone kable od sondy.
Częsty przypadek w uniwersalnych sondach w których przerabia się wtyczki.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 16 grudnia 2010, 01:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57
A wartości adaptacyjne kolega wykasował ?


wienio


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] FALOWANIE PO WYMIANIE SONDY
PostNapisane: 16 grudnia 2010, 15:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 161
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
sonda jest dedykowana i kupiona razem z wtyczką jak w oryginale.Adaptacji nie kasowałem ale jak wyjąłem akumulator na 8 godzin to powinny się skasować??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL