BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 13:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E36 2.0 za duża dawka prądu na akumulator.
PostNapisane: 13 grudnia 2010, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 86
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B20
Witam:) od pewnego czasu borykam sie z takim problemem napięciowym.
Zacznę od początku ,jechałem sobie spokojnie po ulicy i nagle w nawiewach poczułem dziwny zapach tak jak by spalony plastik.Pomyślałem sobie że to pewnie gdzieś na zewnątrz z pieca ktoś chajcuje jakieś odpadki,ale nie.Po ostrym w ciśnięciu gazu do podłogi jak to zwykle robię :) z pod maski zaczą wydobywać sie czarny dym.Szybko wyskoczyłem z gaśnicą na zewnątrz i podniosłem maskę ,(posiadam instalację gazową sekwencyjną stag 300) cewka od zaworu przy parowniku normalnie się stopiła.Pojechałem do gaziarza wymienił cewkę przełączyłem na gaz i od nowa to samo :( Ani chwili nie czekając zacząłem szukać przyczyny.Zmierzyłem miernikiem napięcie ładowania i nie mogłem uwierzyć po dodaniu gazu 16v fak!!!!!!!
Po jakiejś godzinie zmierzyłem jeszcze raz pokazało normalnie 14 z hakiem .
Czy to jest ewidentna wina REGULATORA NAPIĘCIA?
Proszę o jakieś podpowiedzi.
pozdrawiam

_________________
I do odcięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 2.0 za duża dawka prądu na akumulator.
PostNapisane: 13 grudnia 2010, 22:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 cabrio
Jesli ladowanie jest 16V to regulator padl
Sprawdz jeszcze raz to ladowanie bez wl.swiatel jak i z wl. oraz w okolicy obr 4tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 2.0 za duża dawka prądu na akumulator.
PostNapisane: 13 grudnia 2010, 23:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Tak regulator do wymiany. I uważaj bo może za wysokie napięcie sporo namieszać a autku. Jeśli chodzi o ładowanie to zawsze powinno być w okolicach 14,4V

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 2.0 za duża dawka prądu na akumulator.
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 14:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 86
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B20
zaraz sie zabieram za wymianę postaram sie zrobić foto jakieś.
pozdro

_________________
I do odcięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 2.0 za duża dawka prądu na akumulator.
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 20:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 760
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=65425
ładowanie może być w granicach 13.8V do max 14.4V :D Obstawiam regulator napięcia :)

_________________
Wiele serc, jedno bicie BMW na całe życie !

Moja skromna Galeria - viewtopic.php?f=6&t=65425


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 2.0 za duża dawka prądu na akumulator.
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 86
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B20
Panowie okazało sie że mam zepsuty miernik sprawdzałem trzema dla pewności jeden pokazuje 16.6v a dwa 14.5 jak w książce napisane:)
ale regulator wymienie dla pewności.
Tyylko czemu pali tą cewkę?

_________________
I do odcięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 2.0 za duża dawka prądu na akumulator.
PostNapisane: 16 grudnia 2010, 19:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M44
Miernik masz dobry tylko zmień baterię.
Jeśli bateria w mierniku jest słaba miernik zawyża pomiary.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 2.0 za duża dawka prądu na akumulator.
PostNapisane: 17 grudnia 2010, 16:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 86
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B20
Teraz to już bede wiedział dobra rada na przyszłość

_________________
I do odcięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL