BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 09:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 10:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Kajman napisał(a):
Po kolei Laminaty to dla wagi, na razie staram się zbić ją do minimum. Poszerzenia po to by zmieścić koła z tyłu 295-305 szerokości, które tam wylądują, zresztą jak widać na zdjęciach obecne 255 też wystawały. Felgi zwiększają rozstaw kół, więc tym bardziej wymagają nadkola wyszerzenia. Nie ma szans na jakichkolwiek felgach z jakimkolwiek ET zmieścić z seryjnymi nadkolami buty 295-305/35/17 A bez nich nie przeniesiesz tego skutecznie na asfalt, nie ma szans.

modyfikacji majacych uzasadnienie w performance sie nie czepiam, choc poszerzenia mogly by byc wykonanie lepiej-profesjonalniej. dobra guma na tyle to podstawa :ok: wiadomo najpierw mechanika, no ale jak juz ingerowac w blache i ciac blotniki to nie lepiej zrobic to raz a porzadnie tym bardziej ze robione u magika to dlaczeo mial by sie nie postarac i nie zrobic czegos takiego
Obrazek
albo racing style
Obrazek
Obrazek
Obrazek
mi wlasnie nie pasuja modyfikacje ktore mozna zobaczyc w topicu "Boze ty widzisz i nie grzmisz" np
Kajman napisał(a):
Tylna pełna klapa, blenda na szybie

Kajman napisał(a):
WYLOTY w błotnikach mają wentylować komorę silnika

ale NA v8 jak dasz dobra chlodnice to nie potrzebuje wentylacji w postaci wylotow w blotnikach, bo i tak do srodka powietrze dostaje sie tylko przez nerki i maly wlot na zderzaku i zatrzymuje praktycznie na chlodnicy a sam kloc V8 skutecznie zablokuje przeplyw powietrza w komorze, i tak najwiecej da brak plyty pod silnikiem.
dla mnie te modyfikacje wizualne sa nie potrzebne i brzydkie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 10:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
WBS:
Spokojnie, to że nie ścigam się kilka lat to nie znaczy że nie opanuję tematu, to tylko auto, miałem i ujeżdzałem auta powyżej 300-400KM, mam auta które mają powyżej 200KM na codzień, tyle że rwd miałem dawno, bo jakieś 12 lat temu ostatnia była MR2 Turbo 220KM, ale też ogarniałem. Na torze klepałem całkiem dobre czasy, na ćwiartkę w 2001r. byłem w pierwszej dziesiątce w kraju. Moc musi być, po co potem coś zmieniać, jestem zwolennikiem zapasu pod pedałem gazu, nauczę się auta z czasem,a nie będę musiał przepłacać zmieniając je co chwilę wraz ze wzrostem skilla.
Poza tym sądzę, że chyba nie do końca wiesz jak się ta e36 na slikach 255 zachowuje z tym motorem na mokrym, do tego bez zrobionej geometrii, jeden znajomy co jeździł takimi autami wsiadł, przejechał się kawałek i podziękował :)

Santino:
To co pokazujesz, to koszt ponad 7000zł, myślisz że nie sprawdziłem? :) Podoba mi się, nawet nie jest drogo, ale to nie do tego starego peta do zabawy weekendowej kilka razy w miesiącu :) Ja te modyfikacje blach zrobiłem za mniej niż 1000zł wszystkie RAZEM, pierdziele, wolę różnicę wsadzić w techikę tak też zrobiłem i robię dalej :) Wygląd jest drugorzędny, jakby miał być głównie ładnie, to by było w E46 poprostu :) Zauważ, że to auto jeśli chodzi o estetykę jest robione PO TANIOŚCI. Szkoda na to więcej kasy na tym etapie.

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 11:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Katowice / Krosno
Moje BMW: e36
Kod silnika: m50b20
Kajman, u mnie w Krośnie na osiedlu jest typek, który przesiedział w stanach więcej jak w Polsce. I czego on już nie miał. Począwszy od kilku Civiców uturbionych pustych w środku, stojących na slickach przez właśnie MR dwójki itd. I żadne autko nie miało mniej niż 250 km. Ja ubogi w doświadczenie kierowca radziłem sobie tym to Ty sobie też powinieneś poradzić. W żaden sposób nie chciałem Cię urazić. Takie miałem wrażenie, że nie masz pojęcia o prowadzeniu bo pisałeś, że po mokrym nie ujedziesz. Auto masz wypas tylko ta stylistyka strasznie uderza po oczach. Brawo za projekt mechaniczny. :ok:

P.S. Jako ciekawostkę powiem jeszcze, że w jednym z civiców parę lat temu był akumulator żelowy czy coś który był wielkości dwóch paczek papierosów. U tego typka. Przywiózł właśnie ze stanów.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2010, 11:10 przez wbs, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 11:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kajman napisał(a):
buty 295-305/35/17 :) A bez nich nie przeniesiesz tego skutecznie na asfalt, nie ma szans.


Alpina B8 jakoś dała radę na oponie 265 i nie jeździła na slickach.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 12:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Po pierwsze alpina jest cięższa, nie ma szpery 40% i ma mniej momentu obrotowego na dole, v8 przekracza 300 czy 350Nm przy 1500obr.
A na mokrym właśnie chodzi o to że to slick :) Mokre koleiny średnio się jedzie na slicku który NIE JEST na deszcz :) Każda drogowa opona mu wklepie o ile nie pochodzi z Chin ;)
Aku o którym mówisz to polimerowe, super, ale potrafi się zapalić :) Ja planuję akumulator LiFePo4, waga niecałe 3kg, tylko jeszcze elektronikę dopracowuję, jak nie zastąpi zwykłego, to będzie służył tylko do zasilania kocyków do podgrzewania butli do nitro i samego systemu, to cholerstwo potrafi razem w szczycie nawet 80A wziąć :(

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 12:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Kajman napisał(a):
Po pierwsze alpina jest cięższa, nie ma szpery 40% i ma mniej momentu obrotowego na dole, v8 przekracza 300 czy 350Nm przy 1500obr.

B8 e36 miala 4.6L v8 wlasnie, 333KM przy 5700 i 470nm od 3900obr

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 12:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kajman napisał(a):
Po pierwsze alpina jest cięższa, nie ma szpery 40% i ma mniej momentu obrotowego na dole, v8 przekracza 300 czy 350Nm przy 1500obr.
A na mokrym właśnie chodzi o to że to slick :) Mokre koleiny średnio się jedzie na slicku który NIE JEST na deszcz :) Każda drogowa opona mu wklepie o ile nie pochodzi z Chin ;)


Alpinę można było zamówić z 25 albo 40% szperą ale przecież szpera polepsza trakcję nie pogarsza. V8 Alpiny ma 350nm już przy 1000 obr/min i 470nm max więc jest mocniejsze od M62B44.

Na mokrym nie potrzeba V8 bo wtedy to i 1.6 można latać bokiem.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 15:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Myślałem o B3, B8 nawet nie wiedziałem że jest :) Poza tym finalnie na nitro będzie sorry,ale ponad 700Nm i 450KM, po to gumki w okolicach 305 szerokości :)
Poza tym problem trakcji leży głównie po stronie slicków, odelżonego tyłu i geometrii, a jako że nie zamierzam autem jeździć jak jest mokro, to nie ma sensu kupować gum z bieżnikiem do celów innych niż drift. A tam za to jak najtwardsze na początek. Do peta kupię jakieś 15" zimówki do dojazdów między mechanikami zimą, kiedy to się najwięcej dłubie.
Poza tym nie wiemy jak się jeździ B8 bez jakiejkowliek kontroli trakacji w deszczu :) Może jak w Viperze, instrukcja sugeruje by w taką pogodę ograniczyć użytkowanie pojazdu ;) Domyślam się, że na bdb oponach drogowych się da całkiem normalnie jechać, ale takowe dla mnie na razie w tym aucie nie mają sensu. W każdym innym uniwersalnym mam najlepsze możliwe gumy, ale tu na suchym najlepsze będą slicki,a jak już pisałęm, po mokrym jeździł nie będę, bo po co :) Do tego zrobi się geometrię, a w bagażniku dojdzie 30kg nitro na samym jego końcu.
Dyfer im ciaśniejszy tym gorzej jedzie po zakręcie, o ile ma go pokonać bez poślizgu.

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 18:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
Kajman napisał(a):
No i zderzak oryginał czy taki z abs?

k_urczak napisał(a):
zderzak - jak nie będziesz chciał ori, to jest duże prawdopodobieństwo trafienia bubla - zobacz kto kupił jakieś z ABSu i pogadaj z tymi ludźmi (chyba racesupport kiedyś taki brał i mówił, że jest ok, więc może Ci podpowie od kogo kupować) - reasumując bezpieczniej jest wziąć ori.


looknij tu i poczytaj -duzo nie ma ..a i dowiesz sie wiecej o zamienniku aderzaka ABS (wszyscy sie dowiecie) :ok:

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=5&t=86413

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 19:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Brawa za projekt nieźle się pewnie to odpycha :ok: I życzę powodzenia w dalszych planach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 18:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Dawno mnie tu nie było. Auto stoi u lakiernika, pomalowane, przed polerką, nie ma się co spieszyć, na śniegu nie porusza się o własnych siłach ni diabła, trzeba pchać... :/
Przyszło kilka gadgetów. Wygrałem bardzo tanio (36eur) obrotomierz TENZO R, 4w1 z shift light, w kpl z czunikami temp oleju, ciśnienia oleju oraz czujnikiem temp wody. Chciałem duży. Na zdjęciach wydawał się wystarczająco:
Obrazek

Faktycznie, przyszedł w czasie jak byłem w delegacji za oceanem, wróciłem, a żona radośnie mi obwieściła: "przyszedł twój ZEGAR"...
Więc skala wygląda tak w rzeczywistości...
Obrazek
KU..A PATELNIA! ;) Przyjdzie drugi to zdecyduję który założyć.

Przyszedł też vinyl carbon 3d, fajne toto:
Obrazek

Zamiast malować laminaty akurat! Lżej i ładniej na duże powierzchnie jak maska i klapa. Polskie laminaty są...prawie fajne...tak w skrócie napiszę to co wykrzykiwał mi lakiernik przez kilka minut w słuchawkę ;) Z nudów z żoną sprawdziliśmy jak się taki vinyl nakłada:
Obrazek
Obrazek
Super zabawa, polecam!

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 16 grudnia 2010, 17:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 760
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=65425
ładnie wyglada ten Vinyl :)

_________________
Wiele serc, jedno bicie BMW na całe życie !

Moja skromna Galeria - viewtopic.php?f=6&t=65425


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 18 grudnia 2010, 13:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Auto polakierowane w miarę. Laminaty mają lekkie fale,ale ujdzie, nie po to mają być lekkie by teraz szpachlować bez umairu. Są też pewne drobne poprawki do zrobienia (nerki na czarno, progi itp), ale to jak zima odpuści. Czekam z zabraniem auta z miejscówki aż śnieg zniknie, wtedy działamy dalej: założę oryginalne, przyciemnione lampy, dam do oklejenia maskę i tylnią klapę, poliwęglan z tyłu przyciemnię i wkleję, dokończę zderzak tył i przód, okleję i założę blendę. Gdzieś prawdopodobnie była woda i na mrozie zszedł cały płyn ze wspomagania, więc będzie trza poszukać dlaczego. Zapomniałem aparatu, więc niestety kilka pamiątek zrobionych komórką:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I jak to gada, niestety komórka w ogóle nie przenosi niskich tonów :(

http://www.kajman.witam.net/srtb/pet/la ... EO_002.mp4

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 20 grudnia 2010, 22:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Dostałem w prezencie od kolegi felgi Stilauto Speed Star, klasyczny wzór, 8x16", ET15, nawet się wpasują do obecnych nadkoli. Przeleżały w jego piwnicy niemal 9 lat... :) Widać lekko ząb czasu na polerce,ale jest chyba nieźle. Dzięki temu mam już pełną rozmiarówkę, od 15" do 18", ułatwi to przyjmowanie darowizn do nauki driftu od zaprzyjaźnionych oponiarzy.
Na razie założę na nie jakieś zalegające piwnicę stare zimówki aby prawniej się przemieszczac między warsztatami, na lato coś normalniejszego już czeka, 245/45/16 :) O dziwo 9kg/szt, całkiem nieźle. Tylko dekielki muszę poszukać gdzieś do nich, blokują osłonę śrub.

Obrazek
Obrazek

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 20 grudnia 2010, 22:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 760
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=65425
Wiedzę, że cały czas do przodu oby tak dalej :hurra: będę śledził temat bo ciekawy :super:

_________________
Wiele serc, jedno bicie BMW na całe życie !

Moja skromna Galeria - viewtopic.php?f=6&t=65425


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 23 grudnia 2010, 12:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Udało mi się pięknie na włoskim ebayu kierownicę dorwać, nówka kosztowała niecałe 60Eur, Momo Race 3000, u nas najtaniej 600zł :hurra:
Obrazek

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 23 grudnia 2010, 12:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
jaka srednica?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 23 grudnia 2010, 12:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 760
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=65425
o kurde gratuluję :) jak sobie radzisz z mocą w tak potężnym silniku ? :D

_________________
Wiele serc, jedno bicie BMW na całe życie !

Moja skromna Galeria - viewtopic.php?f=6&t=65425


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 23 grudnia 2010, 13:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 192
Moje BMW: 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: Jest:
E36 344i 455KM
Evo IX 396KM
CX-7 296KM
W245 184KM
Na razie auto przejechało z warsztatu do lakiernika, teraz czeka aż śnieg trochę odpuści :) Jak sobie poradzę okaże się, ale tu moment nisko raczej powoduje problemy :) Obecnie auto jak już będzie na zimówkach to przejadę nim na oklejanie, zderzakoplastykę, wydech, geometrię itp. Generalnie ma to być zabawka na suche dni, w taką pogodę tylko między warsztatami przejazdy albo parking.
A kierka spora, 35cm, ale jako że do małych sam nie należę, nie toleruję nic poniżej 33cm i więcej niż 36cm, więc jest w górnej normie :)

_________________
LUV2XLR8!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kajman----->E36 Limo 325i---->344i
PostNapisane: 23 grudnia 2010, 15:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 413
Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
Moje BMW: rodzinne
35 chyba w sam raz do zabaw. ja jak bedzie troche zbednej kasy bede szukal 32cm, ale sie zastanawiam czy nie za mala (w wiekszosci do zwyczajnej jazdy)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL