damian211, z powodu miejsca w którym montowany jest sterownik ABS, często dochodzi do jego uszkodzenia. Podłącz komputer jeszcze raz i sprawdź czy są jakieś błędy, ewentualnie jakie są odczyty z poszczególnych czujników.
Lewy tylny czujnik to dodatkowo odczyt prędkości wskazywany na zegarach.
Teoretycznie niewłaściwa ilością zębów, bądź uszkodzenia wieńca powinno być zapisane jako błąd w sterowniku ABS.
Osobiście obstawiam uszkodzenie modułu. Nie znaczy to że nie trzeba sprawdzić wieńca na piaście i czujników.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=47648
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24931
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=48322
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=46093
_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG