BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 23:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] ABS sam sie włacza!!
PostNapisane: 28 maja 2009, 09:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 528i
Witam.
Mam problem z abs-em, świeciła mi się kontrolka abs-u, asc no i zegary przestały działać. Po podłączeniu do kompa wyszło mi że mam uszkodzony prawy i lewy tylni czujnik prędkości obrotowej koła. Zamówiłem dwa nowe czujniczki (nieorginalne). Podczas wyjmowania jeden z nich mechanik musiał rozwiercac bo niedało sie go wyjąć. Po zamontowaniu nowych czujników jadąc i nie dotykając nawet hamulca włancza mi się abs!!!! Niby kontrolka abs-u się niewłancza ale abs cigle sie załancza dopiero przy predkosci powyzej 70km/h dzwiek ustaje!!
No i teraz mam pytanko czy winą jest to że czujniki są nieorginalne?? czy może podczas rozwiercania czujnika mechanik cos uszkodził i teraz piaste trzeba wymienić???
Jak to sprawdzić bo normalnie nieda się już jeździć!!!!!!


Ostatnio edytowano 28 maja 2009, 10:42 przez damian211, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2009, 10:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
damian211, z powodu miejsca w którym montowany jest sterownik ABS, często dochodzi do jego uszkodzenia. Podłącz komputer jeszcze raz i sprawdź czy są jakieś błędy, ewentualnie jakie są odczyty z poszczególnych czujników.
Lewy tylny czujnik to dodatkowo odczyt prędkości wskazywany na zegarach.
Teoretycznie niewłaściwa ilością zębów, bądź uszkodzenia wieńca powinno być zapisane jako błąd w sterowniku ABS.
Osobiście obstawiam uszkodzenie modułu. Nie znaczy to że nie trzeba sprawdzić wieńca na piaście i czujników.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=47648
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24931
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=48322
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=46093

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL