franus_ napisał(a):
Matrez napisał(a):
A jak bedzie 215KM to bedziemy szli leb w leb z 530d 218KM w manualu, ale jednak waga zrobi swoje

2.0L silniczek 4 cylindry oraz mniejsza buda i 530d moze moze zostanie z tylu

To teraz pojechałeś. I jak tu można być dobrym jak ty takie głupoty wygadujesz???
A niby czemu glupoty ? 215KM oraz 425Nm moze i by dalo rade 530d 218KM, z kad wiesz ?
530d E60 218KM w manualu idzie do setki w 7.1sek. wedlug producenta.
E60 z tym silnikiem wazy prawie 200Kg wiecej od mojej E90 wiec no no jestem ciekawy
pan_prezes_skora napisał(a):
franus_ napisał(a):
I jak tu można być dobrym jak ty takie głupoty wygadujesz???
takie wnioski wyciagnalem juz jakis czas temu

A ten dalej swoje

Daj juz mi spokoj kolego , czego ty chcesz
Vermilion napisał(a):
10mm, przy 15mm moze byc juz trzeba podwijac ranty blotnikow.
A co do nieoryginalnych nerek, uwierz mi 100% pochodzi z dwoch krajow na swiecie, z Chin lub Tajwanu, nie oznacza to, ze wszystkie sa zle wykonane (ale roznia sie miedzy soba jakoscia). W ta naklejke "Made in GB" mozesz nie wierzyc

Co do mocy, tez jestem sceptyczny, watpie aby wtryskiwacze i turbo mialy taki potencjal. O zywotnosc silnika bym sie nie martwil, czestszy interwal wymiany filtrow i oleju powinien zalatwic sprawe.
No to zamontuje dystans 10mm na tyl wtedy przy glebie -20mm

A o nerki pytalem sie samego sprzedawcy gdzie robione

GB projekt oraz wyrob

A co do tych 215KM i 425Nm to bardzo duzo ludzi se porobilo i sa zadowoleni

Bez problemow oczywiscie jak sie nie bedzie dusilo dzien w dzien

Od czasu do czasu jak napotka sie na jakas fajna furke i bedzie wystarczajaco

lukaszw147 napisał(a):
łeb w łeb z 530d

Ja mieszkam w Londynie nie mam 5 ale może spróbujesz sie z moja 3

Twoja pewno ma 231KM w serii takze podziekuje tobie hehe

Zamontujesz re-map i oblatujesz nawet i 535d 271KM

Yachu napisał(a):
Cytuj:
jak bedzie 215KM to bedziemy szli leb w leb z 530d 218KM w manualu
Tata ci da sciganie sie... No chyba ze jest drugi taki as jak ty, obys dojechal do swiatel z tymi swoimi 215 konmi, powodzenia co by silnik czegos nie wyplul. Y
Ja jestem taki as i ja wylacznie kolego

Chlopaki pomontowali sobie tyle konikow z tej firmy MV-Sport i zadowoleni

wszystko gra

Maksss napisał(a):
Vermilion napisał(a):
Co do mocy, tez jestem sceptyczny, watpie aby wtryskiwacze i turbo mialy taki potencjal
Dokładnie, ze 163KM można wyciągnąć 200KM i to jest wystarczająco, dalsze podnoszenie mocy bez ingerencji w mechanike tylko stworzą problemy, na dzień dobry dwumas i sprzęgło rozleci się, a póżniej już z górki reszta

Lepiej zrobić rozsądnie 200KM niż mieć 215KM i ciągły problem, bo coś się rozlatuje..
Tez tak myslalem zeby zrobic na 200KM oraz 400Nm z firma E-Maps
http://www.e-maps.co.uk/
Jeszcze pomysle nad tym bo moze byc bieda po kilku latach z tymi 215KM oraz 425Nm
