BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 czerwca 2025, 06:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 09:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Monachium
zbigniewst napisał(a):
starego typu jest ten...
Obrazek
moze byc zalozony nowszego typu ten...
Obrazek
plastykowy to nie wiem czy ci wejdzie w obudowe....do nowszych silnikow jest :P

Witam.Ten plastikowy podchodzi bez problemu bo zmienialem u siebie.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
Witam. Mam bmw e46 320d.
Gdy dawałem samochód do serwisu miałem problemy z odpaleniem go i bardzo kopcił, stwierdzili ze gdzieś woda się dostaje czy cos tam zalewa… nie pamiętam, ale wody w chłodnicy ubywało, oleju wydawało się ze w normie, przypuszczałem ze to uszczelka, ale wyszło ze gorzej pęknięta głowica wiec kupiłem druga. Została ona wymieniona. Jeżdżę miesiąc wody nie ubywa, olej w normie taki jak był, ale nie pokoi mnie dym z rury, gdy samochodu jest na biegu jałowym przy odpalaniu troszkę kopci, po nagrzaniu samochodu do 75stopni przy podpiętym komputerze, gdy jest na biegu jałowym po dodaniu gazu tez, jest zima jest to możliwe, ale samochód stal w hali a dym ulatniał się na zewnątrz to raczej nie powinien, a spaliny strasznie śmierdzą… czy to wydawałoby się normalne…?
Mechanik mówił, ze tez może być nieszczelna turbina, ale nie wydaje mi się, ponieważ 8-9 miesięcy temu wymieniłem turbinę na regenerowana i nie za uwarzyłem nic, tylko jakiś czas temu przy mrozach …

Po podpięciu do komputera wykazywało ze mam przesunięty kont wtrysku o 3 stopnie. Mechanik powiedział, ze trzeba wymienić cały rozrząd, napinacze ślizgacze, kola, łańcuchy no cały tak wiec zrobił i ustawił mi ten kont wtrysku, samochód na początku jeździł dobrze, tak mi się wydawało ze lepiej ładnie wkręcał się na obroty i było czuć moc, a wcześniej zdarzały mi się problemy nawet z wyprzedzeniem samochodu, lub nawet na starcie wyprzedał mnie golf4 1,6benzyna czy bmw e36 1,8 benzyna, a wcześniej miałem już taki sam samochód i nie dawały sobie rady z nim te samochody. Przejeździłem prawie miesiąc i poczułem brak mocy pojechałem do serwisu, podpiąć go pod komputer i wróciłem do punktu wyjścia ”” kont wtrysku znowu przesunięty o 3 stopnie i błąd zapłonu”„, czemu tak się stało? Co może być powodem tego? Samochód pali bez problemu w zimę za pierwszym razem, jeździ tylko czuć brak mocy.


Prosiłbym o rade w tych sprawach, bo tylko wkładam pieniądze, wymieniam a wciąż problemy…
Dodam ze samochód ma przejechane 230tysiecy i trochę to dziwne by wymieniać rozrząd, bo jest na łańcuchu , spalanie na liczniku pokazuje błędne w trasie więcej pali a w mieście mniej i temperatura to +50 stopni cały czas tak pokazuje licznik, ale wydaje mi się ze nie powinienem się na nim wzorować, bo rok temu w zimę zamarz i mechanik zrobił go tak bym to nazwał na sztukę.

Mam same problemy z tym autem potrzebuje fachowej porady jest ktoś w stanie mi ja udzielić????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
Witam. Mam bmw e46 320d.
Gdy dawałem samochód do serwisu miałem problemy z odpaleniem go i bardzo kopcił, stwierdzili ze gdzieś woda się dostaje czy cos tam zalewa… nie pamiętam, ale wody w chłodnicy ubywało, oleju wydawało się ze w normie, przypuszczałem ze to uszczelka, ale wyszło ze gorzej pęknięta głowica wiec kupiłem druga. Została ona wymieniona. Jeżdżę miesiąc wody nie ubywa, olej w normie taki jak był, ale nie pokoi mnie dym z rury, gdy samochodu jest na biegu jałowym przy odpalaniu troszkę kopci, po nagrzaniu samochodu do 75stopni przy podpiętym komputerze, gdy jest na biegu jałowym po dodaniu gazu tez, jest zima jest to możliwe, ale samochód stal w hali a dym ulatniał się na zewnątrz to raczej nie powinien, a spaliny strasznie śmierdzą… czy to wydawałoby się normalne…?
Mechanik mówił, ze tez może być nieszczelna turbina, ale nie wydaje mi się, ponieważ 8-9 miesięcy temu wymieniłem turbinę na regenerowana i nie za uwarzyłem nic, tylko jakiś czas temu przy mrozach …

Po podpięciu do komputera wykazywało ze mam przesunięty kont wtrysku o 3 stopnie. Mechanik powiedział, ze trzeba wymienić cały rozrząd, napinacze ślizgacze, kola, łańcuchy no cały tak wiec zrobił i ustawił mi ten kont wtrysku, samochód na początku jeździł dobrze, tak mi się wydawało ze lepiej ładnie wkręcał się na obroty i było czuć moc, a wcześniej zdarzały mi się problemy nawet z wyprzedzeniem samochodu, lub nawet na starcie wyprzedał mnie golf4 1,6benzyna czy bmw e36 1,8 benzyna, a wcześniej miałem już taki sam samochód i nie dawały sobie rady z nim te samochody. Przejeździłem prawie miesiąc i poczułem brak mocy pojechałem do serwisu, podpiąć go pod komputer i wróciłem do punktu wyjścia ”” kont wtrysku znowu przesunięty o 3 stopnie i błąd zapłonu”„, czemu tak się stało? Co może być powodem tego? Samochód pali bez problemu w zimę za pierwszym razem, jeździ tylko czuć brak mocy.


Prosiłbym o rade w tych sprawach, bo tylko wkładam pieniądze, wymieniam a wciąż problemy…
Dodam ze samochód ma przejechane 230tysiecy i trochę to dziwne by wymieniać rozrząd, bo jest na łańcuchu , spalanie na liczniku pokazuje błędne w trasie więcej pali a w mieście mniej i temperatura to +50 stopni cały czas tak pokazuje licznik, ale wydaje mi się ze nie powinienem się na nim wzorować, bo rok temu w zimę zamarz i mechanik zrobił go tak bym to nazwał na sztukę.

Mam same problemy z tym autem potrzebuje fachowej porady jest ktoś w stanie mi ja udzielić????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
tez z tym walcze mam przesuniety kont wtrysku o 3 stopnie , ustawiali mi go i wrocilem do punktu wyjscia ... co robic ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 22:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
ustawilem kat wtrysku i znowu mi sie przestawil co jest tego przyczyna ? prosze o pomoc ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Kraków
Witam
Wiem ze temat braku mocy byl poruszany na forum kilkaset razy ale mam dalej problem poniewaz.Auto wg.nie ma ciagu jak na 136 KM powinno lepiej jechac od VW 1.9tdi 90KM a nietety lepiej nie jedzie.Ma takie przerwy mocy raz ciagnie raz nic wogóle jakby stawał nagle w miejscu.Czynnosci ktore wykonałem to:
1.Regenerowna Pompa w DieselTechnika
2.Czyszczony Egr
3.czyszczone elektrozaworki przy turbie i przy egr
4.Czyszczony dolot
5.filtry wszystkie nowe
Po wizycie na kompie eletronik mowi ze przepływka jest dobra mam co do niej podejzenia poniewaz ekonomizer na 4 biegu nie dochodzi do 20l ma takie wachania 15l 13l

Prosze o jakies wskazówki czy zostaje mi tylko jakis soft czy cos jeszcze zrobic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 25 stycznia 2011, 19:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 683
Moje BMW: e46 Touring Auto
Kod silnika: M54B25
pawel00001 napisał(a):
Witam. Mam bmw e46 320d.(...)
a spaliny strasznie śmierdzą… czy to wydawałoby się normalne…?


Jaki jest zapach tych spalin? Spalona guma?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 27 stycznia 2011, 23:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
ciezko mi powiedziec , ale raczej nie na zimnym bardzo kopci na biegu jalowym gdy dodaje gazu wyglada to na niebieski dym , zapachu okreslic nie moge ale dusi i oczy pieka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 00:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
Jakie objawy mogą być pompy wtryskowej?
Samochód jeździ, odpala za pierwszym razem. Ale czuć brak mocy, na zimnym silniku samochód pracuje lepiej, na ciepłym już gorzej. Chwilami przy zmianie biegów potrafi szarpnąć, brak mu płynności. Na komputerze pokazuje błąd zapłonu i źle ustawiony kat wtrysku na pompie .
Kat wtrysku został raz ustawiony, ale po 3 tygodniach jazdy odczułem brak mocy i okazało się, ze znowu się przestawił.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 09:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
panowie.... jeżeli odczuwacie spadek mocy to niepchajcie się w kosztowne wymiany... ew. wymiencie elektrozawory o których mowa w temacie: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... ht=zaworki
ich koszt to ok. 100zł na allegro z pierburga.

przyczyną spadku mocy jest:
-padający przepływomierz- tutaj temat jak można go odratować robiąc dziurke:
viewtopic.php?f=25&t=61186
-eletktrozawory o których napisałem wczesniej
- czujnik ciśnienia doładowania (za kolektorem ssacym o ile się niemyle)

do tego czyste filtry, olej wymienić... i tankowac przez jakiś czas ultimate z BP, ew v-power diesel z shella....

lepiej spróbować lać lepsze paliwo, ew z jakimś środkiem do czyszczena wtryskiwaczy, niż oddawać do regeneracji i zostać skasowanym na ponad 1000zł...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
Panowie, ale co z tym """katem wtrysku """ ustawiony był i znowu się przestawił.. Czemu?? Nie sadze by zawór egr czy przeplywka miała z tym cos wspólnego, filtry wszystkie zostały wymienione, pruć ważnego filtru paliwa za uwarzyłem ze mechanik zapomniał. Za dnia ponownie wstawiam do serwisu ustawi kat i wymieni ten filtr paliwa. Ale co będzie jak się przestawi??? Komputer wciąż wykazuje ze kat wtrysku, nie jakieś inne dolegliwości


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 30 stycznia 2011, 22:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 683
Moje BMW: e46 Touring Auto
Kod silnika: M54B25
pawel00001 napisał(a):
Dodam ze samochód ma przejechane 230tysiecy i trochę to dziwne by wymieniać rozrząd, bo jest na łańcuchu , spalanie na liczniku pokazuje błędne w trasie więcej pali a w mieście mniej i temperatura to +50 stopni cały czas tak pokazuje licznik, ale wydaje mi się ze nie powinienem się na nim wzorować, bo rok temu w zimę zamarz i mechanik zrobił go tak bym to nazwał na sztukę.


Rozrząd łańcuchowy nie ma prawa padać po takim przebiegu
ale przebieg który widzisz na liczniku nie musi być prawdziwym przebiegiem tego auta... Polecałbym podpięcie kompa i przynajmniej sprawdzenie tego przebiegu wg innych wskazań, dowiesz się przynajmniej jakie jest prawdopodobieństwo zużycia rozrządu. Pamiętaj, że diesli ludzie nie kupują po to żeby robić 10 tys rocznie, większość 10 letnich ma sporo ponad 300 tys.
Nie bardzo rozumiem o jakiej temperaturze napisałeś że na stałe 50 stopni? Silnika?
To jeden z podstawowych parametrów pracy silnika i jeśli mechanik wypuścił twoje auto z warsztatu bez trzykrotnego powtórzenia że nie powinieneś bez tej informacji używać samochodu to przynajmniej więcej się u niego nie pokazuj - aż wierzyć się nie chce w takie brednie! A jeśli to czujnik temp. zewnętrznej to go wymień.
Jasne, gryzące spaliny świadczą o niespalonej mieszance, więc jest możliwe że masz zbyt późny kąt zapłonu - skoro odpala bezproblemowo.
Komputer może nie wskazywać dokładnego zużycia paliwa ale nie powinien podawać kompletnie irracjonalnych informacji - to też powinieneś sprawdzić u kogoś kto potrafi zdiagnozować info z kompa.
Poszukaj na forum jakiegoś rekomendowanego przez kolegów mechanika w Twojej okolicy i umów się na diagnostykę, przekaż jakie objawy i w jakich warunkach a rozsądny mechanik z pomocą kompa powinien znaleźć przyczyny.
Z takim cyrkiem i Twoją niewielką znajomością tematu na odległość nic nie zrobisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 31 stycznia 2011, 12:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
pawel00001 napisał(a):
ustawi kat i wymieni ten filtr paliwa. Ale co będzie jak się przestawi??


troche nie rozumiem kolego jak mozna źle ustawić kąt, jest o ile pamiętam Kąt wyprzedzenia wtrysku może mieć zakres od -1.......do ...+3. Właściwy kąt to +2, wtedy autko odpala na dotyk, ale przy kącie -1 autko po chwili chechłania tez odpali. Jeśli masz opóźniony kąt wtrysku to auto jest zamulone. na zwykłym boschowskim kompie mechanik sprawdzi czy jest ok, wprawdzie pompa jest bez klina ale nie jarze jak może się przestawić kąt przeceż to nie komarek...

pozdr

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 31 stycznia 2011, 22:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
Tez tak sadzilem, ze 230 tysiecy nie ma prawa przy 500 to tak, ale mechanik tak stwierdził ze kola sa wytarte itp.…, co do kręconego licznika nie ma nigdy pewności kiedyś w serwisie bmw nic nie stwierdziliby był on cofany, a patrzyli z kluczyka. Samochód jest podpinany wciąż pod kompa i na komputerze pokazuje błąd zapłonu i kat wtrysku przesunięty, ustawili ten kat samochód chwilowo jeździł dobrze a teraz jest to samo, co przed wymiana rozrządu… zastanawiam się czy nie wydalę kasy na marne, bo mechanik stwierdził, jeśli go nie wyminie a mi ustawi to i tak się przesunie. Wiec zrobiłem to cały rozrząd wymieniłem i ustawili mi kont wtrysku tyle ze po 2 tyg. jest to samo, co na początku. Teraz mechanik ma podejrzenia, co do pompy wtryskowej, ale waham się, bo jeśli tak będę wymieniał wszystko to wartość mego auta to zaraz przekroczy, a nie sztuka jest wymieniać wszystko, bo nie oni za to plącą a ja, a robie wciąż u niego, bo trochę pieniędzy tam zostawiłem to chce by to do końca zrobił, a dodam to serwis bardzo duży i znany, ale na razie nie chce podawać nazwy.
Temperatura silnika ciągle pokazuje 50 stopni na liczniku cos mi licznik szwankuje.
Samochód się nie dogrzewa w trasie zrobiłem około 80km a wskazówka ledwo, co wyskoczyła za niebieskie pole …. A samochód miał i tak zakryte nerki fakt ze zimno jest, ale bez przesady, termostat wymieniłem dodam.
Czujnik temperatur zewnętrznej, w którym miejscu jest???
Samochód pali bez problemów, ale ten dym nie pokoi, mechanik twierdzi ze wszystkie disle tak maja, fakt kopca trochę, ale nie Az tak…..

Tak dobrze pamiętasz proporcje sa jakos tak jak piszesz, mechanik ustawiali ten kat na zegarach, ale wróciło to do pierwotnego stanu
Potrzebuje dobrego specjalisty, dam im jeszcze ta szanse może naprawia, bo to bardzo duży znany serwis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 31 stycznia 2011, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Kolego jak to czytam to aż mi Ciebie szkoda robi i Twojego samochodu także...inni koledzy nie odpisują bo pewnie włos im się jeży na klacie jak czytają do jakiego stanu inni doprowadzają beemki i jak zacofani są mechanicy....

Miałem wcześniej 136k bo o tej wersji piszesz o ile pamiętam, po pierwsze zmień tego mechanika albo niech nam szczegółowo napisze jak ustawia kąt zapłonu, bo jak robi to bez wyjmowania pompy to gratulacje! Skoro auto odpala ci bez problemu a kąt zapłonu jest +1 do +2 to szukaj gdzieś indziej problemu. Czujnik temp zewnętrznej jest pod zderzakiem z lewej strony. silnik 50st rozumiem ze z TESTu to odkryłeś? to raczej nie możliwe bo po 10km na pewno masz min 70st, nawet jak masz ciągle otwarty obieg. Jedz na kompa boscha , sprawdzą pompę, kąt temperaturę pompy i inne inf na początek a dalej świece i doładowanie turbo...

pozdro

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 31 stycznia 2011, 23:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
Tak 136k , a kto napisał ze robi to bez wyjmowania pompy? Tylko ty skąd ja mogę wiedzieć jak on to robi nie paterze mu na ręce. Jakoś go ustawił, bo samochód jeździł dobrze przez dwa tyg , potem poczułem brak mocy podpiol pod kompa i wyszło to, co przed ustawianiem jego. No to już wiem ten czujnik lekko mi wisi to tam go robacze. 50 Stopni czytaj drugi raz pisze, jest w funkcji licznika tam to pokazuje gdzie spalanie, zegarek itp. To 50 to jest temperatury chyba powietrza wciąż taki sam, ale pisałem ze zegar był uszkodzony. A co do temperatury po 80km jak pisałem wskazówka lekko wychyliła się z niebieskiego pola.
Jak sprawdzić ta pompe ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 1 lutego 2011, 00:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
pawel00001 napisał(a):
Jak sprawdzić ta pompe ?


3 stopnie to ok 1,5 - 2,0 cm na kole, jedz na kompa BOSCH , inaczej będziesz tak gdybał ...

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 12 lutego 2011, 14:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
Poleci ktoś dobra(tania) firmę na warmi-mazurach z regeneracja pomp wtryskowych ??????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 12 lutego 2011, 16:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
A możesz powiedzieć, cóż Ci się z nią stało i jakie objawy? Bo mnie mechanik to samo powiedział, ale nie wierzę w to. :wstyd:

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e 46] 320D Czasami wogóle nie przyśpiesza
PostNapisane: 12 lutego 2011, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 320d
Mam brak mocy, czasem samochód nie reaguje na pedał gazu, tak jak by sie dusi, czasem sie wkręca na obroty czasem nie … I troszkę kopci. Oleju wody nie ubywa, bo nie dawno wymieniłem głowicę była pęknięta na drugim cylindrze, przy okazji mechanik stwierdził rozrząd to mnie zaskoczyło, bo łańcuch przecież, ale dobra wymieniłem tez kompletny. Ustawili ten kat wtrysku jak pisałem wyżej samochód chwilowo fajnie jeździł, ale 2 tyg. i ponownie to samo, znowu ustawili ten kat i ponownie wróciłem do punktu wyjścia. Mechanicy już innych pomysłów nie maja i podejrzewają ta pompę, by się upewnić pojechałem jeszcze do innych, bo już za dużo włożyłem tej kasy a zaraz wyjdzie ze pol samochodu wymienię. To postanowiłem dac ja do sprawdzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL