BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 19:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
Niech robią te fwd. Jeśli to jest rozwiązanie dzięki któremu firma ma stać się konkurencyjna i uniknąć wchłonięcia przez inny motoryzacyjny koncern stając się kolejną marką VAG to czemu nie.

BMW, żeby przetrwać czasy stagnacji na rynku musi robić samochody takie na jakie jest popyt.
Ile klientów zdecyduje się na mniej ekonomiczne, droższe w produkcji(implikuje to większą cenę zakupu) i eksploatacji auto rwd gdy ceny paliwa już dawno temu stały się nieakceptowalne a zarobki jakoś nie wzrastają drastycznie z roku na rok?

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 28 stycznia 2011, 20:15 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
Przypomina mi X1 z obniżonym zawieszeniem.


Tomek napisał(a):
To kto kupuje Mini Clubman?


Klubowicze :rotfl: .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 02:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1202
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
Kyokushin napisał(a):
Jedyny wniosek, jaki powinnien być wyciągnięty z tego, że ludzie nie wiedzą jaki napęd ma seria 1 jest taki, że dalej powinien być tam montowany RWD, bo oznacza to że absolutnie żadnych problemów z jazdą ludzie z tego tytułu nie mają.


Ale ktoś tu napisał, że ludzie mieli problemy z napędem RWD??
Nie!

Ale czy ci ludzie będą mieć problemy z autem napędzanym na przednią oś?
Też nie!

Wniosek Kyo i miłośników BMW: zostawić RWD bo tak jest dobrze

Wniosek dyrektora finansowego BMW: wywalić RWD bo tak jest drożej, a po co przepłacać?


oczywiście poza tą "nieświadomością" nabywców 1er

dochodzi argument kluczowy - konkurencja

skoro Audi A3 z napędem na przód można sprzedać za 100kzł to i na kompakta BMW FWD też się znajdą chętni. kropka

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 11:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
marcin87k napisał(a):
skoro Audi A3 z napędem na przód można sprzedać za 100kzł to i na kompakta BMW FWD też się znajdą chętni. kropka


marcin87k napisał(a):
Ale ktoś tu napisał, że ludzie mieli problemy z napędem RWD??
Nie!

Ale czy ci ludzie będą mieć problemy z autem napędzanym na przednią oś?
Też nie!


Problemów mieć nie będą, ale jazda tym będzie taka sama jak golfem, a wtedy kupią golfa bo poco przepłacać za BMW.
Nikt nigdzie nie powiedział, że to że nie odróżniają napędu jaki mają, oznacza że jeździ się im tak samo jak fwd albo że nie widzą różnicy.

Audi A3 wygląda nieźle, a to co zaprezentowali to jakiś garbaty kaszalot. kropka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 11:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Przepłacają za Fiata 500, za MINI to za to będą :cool:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 12:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1202
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
Bobby Vintage napisał(a):
Przepłacają za Fiata 500, za MINI to za to będą :cool:


dokładnie, tak samo jak za wspomniane Audi A3 czy Mercedesa B-classe

są widać osoby, które chcą łożyć kasę na auto "kompakt-preminum" a w zamian nie oczekują wcale lepszego prowadzenia wynikającego z RWD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 12:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Fakt przeplacania za cokolwiek nie powinien nikogo dziwic na forum BMW :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 12:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Dla mnie to jest brutalny mord serii 1 i nic poza tym.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 12:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Ja jednak cały czas rozumuje ze to jest inny segment niż 1er.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 12:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1202
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
Tomek napisał(a):
Ja jednak cały czas rozumuje ze to jest inny segment niż 1er.


segment ten sam, jak z ceną będzie to nie wiem

ale nie zdziwiłbym się jakby 1GT było droższe od 1er - zapewne będzie też trochę większe

F10 i F07 też należą do tego samego segmentu czyli E

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 13:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Tak, jak na forach VAG'a userzy wierzą bezgranicznie w Niutonometr wielki, tak na tym forum panuje kult napędu jedynego słusznego...
Podobają mi się zawsze w tym kontekście wypowiedzi posiadaczy 316-318, którzy to kochają BMW za tylny napęd. Bo im faktycznie ten napęd jest bardzo potrzebny...

Kyo FWD nie jest grosze od RWD, skąd w ogóle taka opinia? Myślisz pewnie przez pryzmat dużych mocy, sportowej jazdy, etc. Tutaj zgodzę się z Tobą, że napęd tylny daje wyraźne profity. Ale powiedz mi co daje tylny napęd w 316 compact, etc. Generalnie w autach, które służą na codzień do jazdy głównie po mieście. Jak widać wyważenie 50:50 nie jest tutaj specjalnie istotne (co innego w sporcie), a FWD, to prostsza jazda w zimie, brak wału napędowego - więcej przestrzeni w środku, etc....

Druga sprawa, która trafnie podsumował Fryderyk. Teksty w stylu, nie kupiłbym nowego BMW, wole np e34-39, e36-e46. Festiwal absurdu. Nie znam takich fanatyków, którzy by mając kasę na np e92 kupowali e36 i robili z niego idealna serię, lub perfekcyjnego germana. Mam wrażenie, że co niektórzy żyją w świecie e30-e32, lub e36-e38. Co do tych pierwszych, to nawet jakby przejechał się taki zawodnik np Chryslerem 300C, to i tak dostrzeże mocne strony swojej 316 e30.

Trzecia sprawa, nie wiem skąd się wzięła, ale przeświadczenie, że osoby jeżdżące autami segmentu A, to np "baby", a jakieś marki z segmentu B, to samochody dla gejów? I w tym wszystkim dumni posiadacze np e36 320, 6 cylindrów, to jest MOC, męskie auto. Ludzie z tych małych aut patrzą na Was/Nas, z zazdrością, że mamy takie wspaniałe prestiżowe auta w świetnym stanie od 1 właściciela kobiety 85letniej, z niemiec z przebiegiem 180k km (gdzie 3 letnie A6 TDI miewają 200k), za 10k zł. Prestiż i moc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 14:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
discrimen napisał(a):
Tak, jak na forach VAG'a userzy wierzą bezgranicznie w Niutonometr wielki, tak na tym forum panuje kult napędu jedynego słusznego...
Podobają mi się zawsze w tym kontekście wypowiedzi posiadaczy 316-318, którzy to kochają BMW za tylny napęd. Bo im faktycznie ten napęd jest bardzo potrzebny...


Zalety RWD w stosunku do FWD to przede wszystkim wyższy komfort i lepsze właściwości jezdne oraz trakcyjne, a konkretniej:

- Z uwagi na inne ułożenie silnika i skrzyni (silnik ułożony wzdłużnie, umieszczony za przednią osią, skrzynia biegów na środku samochodu), brak elementów przeniesienia napędu z przodu (a są one z tyłu), uzyskuje się lepszy rozkład masy, jak auto jest dobrze zaprojektowane to będzie to około 50% masy na przedniej osi i 50% masy na tylniej, BMW osiąga te wartości z błędem 1%, rozkład taki jest niemożliwy w konstrukcji FWD gdzie z tyłu i na środku auta nie masz żadnych gratów, a na przedniej osi leży poprzecznie ustawiony silnik wraz ze skrzynią biegów.

- Co wynika z powyższego - neturalne prowadzenie, brak podsterowności na zakręcie, auto dobrze wyważone może wjechać w ten sam zakręt z wyższą prędkością, przy której FWD już z niego wypadnie z uwagi na ciężki przód.

- RWD to lepsza trakcja z uwagi na to, że w momencie przyspieszania auto naturalnie przechyla się do tyłu, więc zwiększa się udział masy auta na tylnej osi, a zmniejsza na przedniej. W FWD zwłaszcza pokutuje to na zakręcie podczas przyspieszania, bo nie dość, że masa idzie do tyłu, to jeszcze na lewo lub prawo i wtedy jedno z przednich kół ma b. słaby nacisk, więc łatwo zaczyna buksować.

- Z uwagi na brak przegubów napędzających koła skrętne, w RWD mamy na ogół niższy promień zawracania, bo można koła bardziej skręcić. Pewnie nieraz zauważyłeś zaparkowanego BMW/MB, który miał koła mocno skręcone do tego stopnia, że były aż przechylone.

- Brak tzw. efektu torque steering - w FWD jak dodasz gaz, zwłaszcza na skręconych kołach to czuć, że auto szarpie przodem i ciężej je kontrolować, bo ma tendencję do wpływania na położenie koła kierownicy.

- Wyższy komfort z uwagi na znaczne zmniejszenie drgań przenoszonych na układ kierowniczy.

- Możliwość regulacji przełożenia dyferencjałem, który jest tańszy i łatwiejszy w wymianie niż skrzynia biegów.

- Łatwiejszy dostęp dla mechanika do podzespołów mechanicznych.



discrimen napisał(a):
Kyo FWD nie jest grosze od RWD


Bzdura.

discrimen napisał(a):
Ale powiedz mi co daje tylny napęd w 316 compact, etc.


J.w.

discrimen napisał(a):
Co do tych pierwszych, to nawet jakby przejechał się taki zawodnik np Chryslerem 300C, to i tak dostrzeże mocne strony swojej 316 e30.


Oczywiście. Siedziałeś kiedyś w jakimś amerykańskim aucie?

discrimen napisał(a):
Trzecia sprawa, nie wiem skąd się wzięła, ale przeświadczenie, że osoby jeżdżące autami segmentu A, to np "baby", a jakieś marki z segmentu B, to samochody dla gejów? I w tym wszystkim dumni posiadacze np e36 320, 6 cylindrów, to jest MOC, męskie auto. Ludzie z tych małych aut patrzą na Was/Nas, z zazdrością, że mamy takie wspaniałe prestiżowe auta w świetnym stanie od 1 właściciela kobiety 85letniej, z niemiec z przebiegiem 180k km (gdzie 3 letnie A6 TDI miewają 200k), za 10k zł. Prestiż i moc.


Utrzymanie starego BMW posztuje wielokrotność ceny zakupu w ciągu kilku lat, więc to chyba nie jest jednolity wyznacznik.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 15:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):

discrimen napisał(a):
Kyo FWD nie jest grosze od RWD


Bzdura.


No a w czym jest lepsze w mieście ? W trasie ? Dzieci szybciej zasypiają w fotelikach czy co ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 15:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
discrimen napisał(a):
Kyo FWD nie jest grosze od RWD, skąd w ogóle taka opinia?


Z życia.
FWD jest po prostu tańsze i gorzej jeździ się autem FWD.
Wystarczy wziąć dla porównania compacta 316 i astre. Oba mają silniki o mocy dobrego rozrusznika a jakże inna jazda jest jednym a drugim.
Moc akurat tutaj nie ma żadnego znaczenia, zaczyna mieć powyżej ~250KM.
Z uwagi na to że >250KM ma procentowo niewiele aut, to ten wątek można zostawić.

discrimen napisał(a):
że osoby jeżdżące autami segmentu A, to np "baby", a jakieś marki z segmentu B, to samochody dla gejów?

Generalnie nikt o świadomości motoryzacyjnej większej niż 0 nie będzie chciał tym jeździć, stąd ta słuszna opinia.

discrimen napisał(a):
I w tym wszystkim dumni posiadacze np e36 320, 6 cylindrów, to jest MOC, męskie auto. Ludzie z tych małych aut patrzą na Was/Nas, z zazdrością, że mamy takie wspaniałe prestiżowe auta w świetnym stanie od 1 właściciela kobiety 85letniej, z niemiec z przebiegiem 180k km (gdzie 3 letnie A6 TDI miewają 200k), za 10k zł. Prestiż i moc.


Prestiż nie, moc nie, ale przynajmniej ładne auto które normalnie jeździ.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 15:08 
discrimen napisał(a):
Podobają mi się zawsze w tym kontekście wypowiedzi posiadaczy 316-318, którzy to kochają BMW za tylny napęd. Bo im faktycznie ten napęd jest bardzo potrzebny...


hm.. Jakie ma znaczenie w tym wypadku motor? Żadne. Skoro mówisz o motorach, pewnie masz na myśli głupie zabawy- otóż tam bardziej jest przydatny, niż w kolubrynach w afamacie.

Tak, czy siak, mała miejska popierdółka, jaki ma być ten wynalazek z 1. posta, jak najbardziej, rwd mieć nie musi, o czym pisaliśmy z Vermilionem już kiedyś dlaczego w małym samochodziku rwd to niezbyt rozgarnięty pomysł. Nie ma tradycji takich z małymi beemkami, jakie mają choćby seria 3, 5 i 7.

jiGsaw napisał(a):
discrimen napisał(a):
Kyo FWD nie jest grosze od RWD


Bzdura.


Bzdura.

Tomek napisał(a):
Fakt przeplacania za cokolwiek nie powinien nikogo dziwic na forum BMW :rotfl:


za WSZYSTKIE samochody marki BMW się przepłaca... WSZYSTKIE


Góra
  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 15:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
discrimen
x2 :ok:
jiGsaw napisał(a):
Zalety RWD w stosunku do FWD to przede wszystkim wyższy komfort i lepsze właściwości jezdne oraz trakcyjne, a konkretniej:

- Z uwagi na inne ułożenie silnika i skrzyni (silnik ułożony wzdłużnie, umieszczony za przednią osią, skrzynia biegów na środku samochodu), brak elementów przeniesienia napędu z przodu (a są one z tyłu), uzyskuje się lepszy rozkład masy, jak auto jest dobrze zaprojektowane to będzie to około 50% masy na przedniej osi i 50% masy na tylniej, BMW osiąga te wartości z błędem 1%, rozkład taki jest niemożliwy w konstrukcji FWD gdzie z tyłu i na środku auta nie masz żadnych gratów, a na przedniej osi leży poprzecznie ustawiony silnik wraz ze skrzynią biegów.

- Co wynika z powyższego - neturalne prowadzenie, brak podsterowności na zakręcie, auto dobrze wyważone może wjechać w ten sam zakręt z wyższą prędkością, przy której FWD już z niego wypadnie z uwagi na ciężki przód.

- RWD to lepsza trakcja z uwagi na to, że w momencie przyspieszania auto naturalnie przechyla się do tyłu, więc zwiększa się udział masy auta na tylnej osi, a zmniejsza na przedniej. W FWD zwłaszcza pokutuje to na zakręcie podczas przyspieszania, bo nie dość, że masa idzie do tyłu, to jeszcze na lewo lub prawo i wtedy jedno z przednich kół ma b. słaby nacisk, więc łatwo zaczyna buksować.

- Z uwagi na brak przegubów napędzających koła skrętne, w RWD mamy na ogół niższy promień zawracania, bo można koła bardziej skręcić. Pewnie nieraz zauważyłeś zaparkowanego BMW/MB, który miał koła mocno skręcone do tego stopnia, że były aż przechylone.

- Brak tzw. efektu torque steering - w FWD jak dodasz gaz, zwłaszcza na skręconych kołach to czuć, że auto szarpie przodem i ciężej je kontrolować, bo ma tendencję do wpływania na położenie koła kierownicy.

- Wyższy komfort z uwagi na znaczne zmniejszenie drgań przenoszonych na układ kierowniczy.

- Możliwość regulacji przełożenia dyferencjałem, który jest tańszy i łatwiejszy w wymianie niż skrzynia biegów.

- Łatwiejszy dostęp dla mechanika do podzespołów mechanicznych.

w 100% się z Tobą zgadzam, ale taki tekst można puścić komuś kto chce czegoś więcej od auta, komuś ze świadomością motoryzacyjną, tymi argumentami przekona się gościa żeby zamiast focusa rs kupił 135i. tutaj na forum można rzucać takie teksty. w salonie pewnie że sprzedawca bedzie zachwalał ale koleś wejdzie do środka i powie że jakoś mało miejsca jest. To mu powiesz żeby na to nie zwracał uwagi bo wał napędowy musi przecież iść na tył a silnik musi być cofnięty żeby lepiej mu się parkowało pod sklepem? bez sensu
taka prawda że z taniego w produkcji FWD będą większe profity, ludzie i tak kupią bo ma znaczek na masce, wygląd i wyposażenie. A klasa też przeszła na FWD i jakoś jej do grobu nie załadowali. takie życie, trzeba odpowiadać na zachcianki rynku

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 15:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk napisał(a):
Nie ma tradycji takich z małymi beemkami,


Sory, ale Seria 1 jest większa od E30, ma rozmiary E36 a 1-coupe ma rozmiary E46.

Fryderyk napisał(a):
jakie mają choćby seria 3, 5 i 7.

Którą dużą serię 3 masz na myśli?

trollu napisał(a):
ale taki tekst można puścić komuś kto chce czegoś więcej od auta

Ktoś kto potrzebuje mniej, kupuje golfa lub astrę.

Fryderyk napisał(a):
za WSZYSTKIE samochody marki BMW się przepłaca... WSZYSTKIE

Oczywiście że tak. Można nosić Odry zamiast Wranglerów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 15:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Kyokushin napisał(a):

Z życia.
FWD jest po prostu tańsze i gorzej jeździ się autem FWD.
Wystarczy wziąć dla porównania compacta 316 i astre. Oba mają silniki o mocy dobrego rozrusznika a jakże inna jazda jest jednym a drugim.


Jeździłem Astro dwójkO przez szyść lat, E36 jeżdżę od listopada. Moje wrażenia Astron jest szybszy :) Jest bardzo porównywalnie wykończony. Jest bardziej zwarty i sztywny. Ilość miejsca bardzo porównywalna ale jak się w E36 fotel ustawi w najniższym położeniu to już niema z tyłu gdzie nóg trzymać. E36 ma o wiele lepsze hamulce. Astronem może pomykać każdy czy to zima czy deszcz a E36... Pomimo że ma tylko 115 koni i szperę to na śliskim łatwo o dzwonek bo tył lubi uciekać. Trzymanie w zakrętach na plus dla E36, astron przodem wyjeżdżał. Ale patrząc pod kątem użytkowania w ruchu miejskim ? To bierzemy co nam się optycznie bardziej podoba i tyle. Aaaa no i zawias w E36 tutaj jest co wymieniać ! W Astrze to komplet tulei i gumek to jakieś 150-200zł.

Kyokushin napisał(a):
discrimen napisał(a):
że osoby jeżdżące autami segmentu A, to np "baby", a jakieś marki z segmentu B, to samochody dla gejów?

Generalnie nikt o świadomości motoryzacyjnej większej niż 0 nie będzie chciał tym jeździć.


No właśnie :) To samochody dla motoryzacyjnych dyletantów. Ma jeździć i tyle.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 15:13 
Kyokushin napisał(a):
Generalnie nikt o świadomości motoryzacyjnej większej niż 0 nie będzie chciał tym jeździć, stąd ta słuszna opinia.



MISTRZ :rotfl:

Wybacz Kyo, ale takie kretyńskie tezy stawiasz, że głowa boli :mur:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: BMW 1GT FWD!!
PostNapisane: 29 stycznia 2011, 15:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Kyokushin napisał(a):
Ktoś kto potrzebuje mniej, kupuje golfa lub astrę.

to powiedz jaki jest sens wywalać kase na A-klase? masę tego jeździ

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL