Utrzymanie zależy w dużym stopniu od tego na jakie auto trafisz jak trafisz na zadbany egzemplarz to nie ma problemu ale mimo wszystko troche to kosztuje
Najgorszy jest pierwszy prawidlowy serwis silnika a uniknac go można tylko kupując auto od jakiegos popaprańca takiego jak np ja czy nikoś, który to robi bo tak ma być i uj

Do M60 na poczatek:
Świece
Uszczelki dekli
Uszczelka miski i sprawdzenie pompy oleju
Nowy dobry olej 0w ew 5w-40
Nowa odma
Nowe paski
Nowe rolki
Nowe filtry ( np paliwa są aż 2 )
Nowy olej do wspomy
I wtedy M60 chodzi jak należy ( choć kupinoego trupa to nie uratuje ) ale taki seriwsik to 2k lekką ręką
Potem w 540/740 serwis skrzyni czyli nowy olej filtr itp koszt około 600zł
Nowy filtr kabiny zawsze warto śmieszna kasa a mało kto wymienia
No i zazwyczaj poprawianie bubli po poprzednim użytkowniku
Jak kupisz auto z reichu to sie spodziewaj, że zawiecha max miesiąc i cała do wymiany
Dobrze obejrzyj hamulce u mnie tylnie tarcze to chyba kurde były od nowości.....
Nop i wnętrze tu jest ciężko jak trafisz na zaniedbane to ciężko realnie coś z tym zrobić
Aha i najważniejsza sprawa/wróg rdza niestety 99% tych aut gnije na potęgę standardowo doły drzwi leca bo ludziom żal 300zł na nowe listwy dolnie jak się zaczynaja stare odginac i potem włazi tam woda i gniją kupienie e-32 bez rdzy to dzisiaj cięzka sprawa jakby co z konkretnymi pytaniami to wal tu albo na pw