BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 15:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Kubenzy ty miales jakis smietnik w aucie a nie instalacje lpg :) to sie nie dziw. zaloz sobie sekwencje i bedziesz szczesliwy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 16:03 
Dokładnie całkowicie popieram Kornelia.
3x wole r6 z sekwencją niż słuchać tego rechotania.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 16:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Kornelio napisał(a):
Maja wady jak i zalety co nie znaczy ze mam sie nimi podniecac i wychwalac w niebiosa.
Mało zrozumiale piszesz. Nie wiem, kto ci każe cos wychwalac i na dodatek się jeszcze tym podniecac, ale nic to. Temat jest o cenach paliw i porównujemy tutaj ceny a nie krytykujemy rozwiązania techniczne silników. Ale o ile znam sie na autach to do silnika benzynowego leje sie benzynę, a do diesla olej napedowy. Oczywiscie można lac olej z frytek albo gaz, ale do nowoczesnego silnika BMW... nie sądzę. Nie sądzę również że lanie oleju albo gazu nie wpływa na silnik, jego kulturę, osiągi i trwałośc - gaz o ile mi wiadomo, jest paliwem suchym, więc wysusza silnik i po wiekszym przebiegu nadaje sie tylko na smietnik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 16:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
bierute napisał(a):
a na pewno już nie jeździłeś dieslem, bo widzę, że nie masz pojecia jak pracują nowoczesne silniki tego typu


z całym szacunkiem ale pracują paskudnie i emitują mdlący zapach z wydechu...

jednyną zaletą diesla jest to,ze moze pracowac na ubogiej mieszance ( zuzywając o wiele wiecej powietrza niz silniki benzynowe- ekolodzy- gdzie jestescie :) )
dlatego nawet z turbodoładowaniem diesle sprawiają wrazenie ekonomicznych...
cała reszta w dieslu to porazka...
brzmienie, kultura pracy...TYLKO wzgledy ekonomiczne zmusiłyby mnie do jezdzenia dieslem ale nawet wowczas nie rownałbym go z silnikiem benzynowym..

tak wiem wiem, zaraz sie pojawi ktos, kto powie,ze np A8 4.2 TDI super jedzie...
Ale RS6 4.2 biturbo jedzie jeszcze lepiej i na pewno wiecej sie da z tego silnika wycisnąc

a co do LeMans to poczekajmy moze az diesel sie pokaze w F1- o ile sie wkreci do 19 000 obr i zacznie przekraczac 700 koni bez doładowania.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 16:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Widzę Frank, że też masz gaz bo tak się zacietrzewiłeś :rotfl:

Nie rozumiem, dlaczego wszyscy użytkownicy instalacji gazowych sa tacy przewrażliwieni na punkcie gazu? Od razu wierzgają na oslep.
Ale do rzeczy.


Frank napisał(a):
cała reszta w dieslu to porazka


tak, szczególnie potężny moment obrotowy, mocny dół.

Frank napisał(a):
co do LeMans to poczekajmy moze az diesel sie pokaze w F1


co ma piernik do wiatraka? silnik odrzutowy jest szybszy od zwykłej benzyny i co z tego?
Cytuj:
tak wiem wiem, zaraz sie pojawi ktos, kto powie,ze np A8 4.2 TDI super jedzie...
Ale RS6 4.2 biturbo jedzie jeszcze lepiej i na pewno wiecej sie da z tego silnika wycisnąc


porównaj koszty eksploatacji i trwałośc silnika a potem porównaj osiągi. gdzie widzisz większe rozbiezności?

No a ta kultura pracy na gazie... strzelające instalacje, przepływomierze jak kalafiory... smrodek zgniłego jajka ciągnący sie za autem no i parkowanie pod chmurką... Żeby było jasne - sam kiedyś zagazowałem BMW i był to najgorszy pomysł w moim motoryzacyjnym żywocie.

Common Rail przy tym to aksamit...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 16:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
bierute napisał(a):
Oczywiscie można lac olej z frytek albo gaz


ja widziałem jak lał olej z biedronki i jeździł (mercedes W123) :)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 17:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
bierute,
Cytuj:
No a ta kultura pracy na gazie... strzelające instalacje, przepływomierze jak kalafiory... smrodek zgniłego jajka ciągnący sie za autem no i parkowanie pod chmurką...


bierute, Co by tu napisać... To tak jak ja bym opisywał diesla na podstawie silnika traktora, tak samo jest on podobny do 3.0d jak to co napisałeś to obecnych instalek...

Albo mógłbyś równie dobrze napisać że ni kupisz 10 letniego samochodu, bo Tawria sąsiad już po 3 latach nie miała progów, to co musi sie dziać w jakimś 10 latku co z tego że bmw... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 17:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
podobno ceny maja latem osiagnac 5zł :mur:

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 17:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
P.S. Smród zgniłych jajek to siarkowodór (HCl) powstający gdy mamy zasiarczoną benzynę i katalizator... :rotfl:

Po tym porównaniu widzę że wiedzę o LPG masz ogromną, może auto które widziałeś nie miało LPG , może to był po prostu LAnos? :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 17:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
KotSylwester a moze laNOS :rotfl:

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 17:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 251
Lokalizacja: Vielitshka Siitii
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25
zgnite jaja i siara z rury to typowa przypadłosc silników la'NOS'a :hyhy:
ale swoja drogą załamka - dzis PB95 na BP 4.51

_________________
B-ardzo M-ądry W-ybór

------------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 17:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
bierute napisał(a):
Widzę Frank, że też masz gaz bo tak się zacietrzewiłeś :rotfl:

Nie rozumiem, dlaczego wszyscy użytkownicy instalacji gazowych sa tacy przewrażliwieni na punkcie gazu? Od razu wierzgają na oslep.


Źle widzisz , nie mam gazu :) i nie wierzgam na oślep. Po prostu śmiać mi sie chce z buńczucznego wychwalania diesla. Diesel jest oszczedny i tyle. Jego głowne zastosowanie to oszczedzanie pieniazków na paliwie.

bierute napisał(a):
ak, szczególnie potężny moment obrotowy, mocny dół.


zasługa tylko i wyłącznie doładowania. Jaki dół ma wolnossacy diesel? ŻADEN.

A np S 600 biturbo ( W220) ma 800Nm od 1800 obr. Słaby dół prawda ? Jak na benzyne ? :rotfl:

bierute napisał(a):
co ma piernik do wiatraka? silnik odrzutowy jest szybszy od zwykłej benzyny i co z tego?


a co ma TDI z Le Mans do naszej dyskusji ?

bierute napisał(a):
porównaj koszty eksploatacji i trwałośc silnika a potem porównaj osiągi. gdzie widzisz większe rozbiezności?


trwałosc nowoczesnych diesli jest co najmniej dyskusyjna. Trwałosc silników o ktorych napisałem wyzej pokaze czas, są stosunkowo młode. Zapewne Audi RS6 bedzie wiecej zakatowanych ale padniete V8 TDI tez zobaczymy niewatpliwie.

a w osiagach rzeczywiscie są rozbieznosci wieksze niz w trwałosci czy kosztach eksploatacji ( ostatecznie A8 4.2 TDI to nadal nie auto dla kazdego.)
Chodziło mi jednajk bardziej o porownanie dwoch silników 4.2 z doładowaniem - benzyna i diesel.

bierute napisał(a):
No a ta kultura pracy na gazie... strzelające instalacje, przepływomierze jak kalafiory... smrodek zgniłego jajka ciągnący sie za autem no i parkowanie pod chmurką... Żeby było jasne - sam kiedyś zagazowałem BMW i był to najgorszy pomysł w moim motoryzacyjnym żywocie.

Common Rail przy tym to aksamit...


nigdy nie jezdziłem na LPG wiec nie bardzo wiem o czym mowisz, ale Ci koledzy co mają sekwencyjny gaz zapewne tez nie bardzo znają wymienione przez Ciebie przypadłosci. :)


P.S. Mam sobie dodac w podpisie, ze nie mam LPG ? :)
myslałem,ze zdjecie komory silnika wystarczy :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 18:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
Po pierwsze:
post nie dotyczy co jest leprze, tylko ma przesłanie o cenach paliwa
Po drugie:
Każdy jeździ na takim paliwe(Pb,lpg,ON) jaki mu sie podoba lub na jakie stać
Po trzecie:
Jak dalej będą takie sprzeczki co jest leprze, będzie trzeba podzielić forum na posiadaczy:
-Diesla
-Pb
-LPG

Ja mam diesla i jestem zadowolony przy dzisiejszych cenach paliw, aczkolwiek jak by była cena Pb z roku 1998 to pewnie latał bym M5

Pozdrawiam

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 18:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: pacanĂłw
znowu walka benzyna Vs LPG Vs diesel do niczego to nie prowadzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 19:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Nie chodzi o walkę a o podawanie argumentów z kosmosu... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 19:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: pacanĂłw
no wlasnie z kosmosu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 19:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
jedno jest pewne, BMW produkuje silniki benzynowe i diesle i moim skromnym zdaniem obie te wersje sa fajne i trafiaja w zupelnie inne gusta ze tak sie wyraze :P diesel dla oszczednych a benzynowe?? no wlasnie :hyhy: chyba dla osob ze sportowa "zylka" ;)
najwazniejsze by te silniki byly zasilane odpowiednim paliwem a nie jakimis alternatywnymi ;) zasoby sie koncza i poki sa trzeba z nich maksymalnie korzystac :cwaniak:

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 19:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: pacanĂłw
Dixi napisał(a):
trzeba z nich maksymalnie korzystac


wlasnie powiedzialbym ze rozsadnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 19:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
bierute szkoda tylko, ze ten mocny dół zaczyna się dopiero od ok 2 tys i trwa aż do 3 tys obrotów :) a w innych rejestrach niewiele się dzieje

strasznie szarpana charakterystyka rozwijania mocy

a długowieczność nowoczesnych diesli to pieśń historyczna w tym momecnei

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2007, 21:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Kornelio napisał(a):
a i owszem - ja jezdze na lpg. a ropka to moze w traktorze...ale nie w samochodzie... kleklekleklekle...i to w samochodzie o pseudosportowym wizerunku?dajcie spokuj...


A gazem, to nie auto nabijam, tylko zapalniczki :rotfl:

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL