No dobra, mała aktualizacja, chronologicznie:
21.01.2011.
Auto odebrane po oklejaniu, już u plastikarza. Uważam że folia lepiej niż dobrze pokryła fale dunaju na masce i klapie. Lusterka są super, duże, asferyczne, w końcu coś w nich widzę!!
Kilka fot:

22.01.
Spy photo z prac nad tyłem, na fotce wygląda znacznie gorzej niż jest w rzeczwyistości:

23.01.
Ebay jest wielki, udało mi się w reichu za grosze dorwać 2 oponki, nowiutkie Nitto NT 01, niektórzy twierdzą, że lepsze od R888, 255/40/17, maławe, ale nie ma co narzekać, na tor i do miasta stykną!

Za to k.... drugą aukcje, z identycznymi 235/40/17 przegrałem, ebay zmulił i nie przyjęło oferty, poszły za 130Eur 2szt...

01.02.
Dziś dzień pracowity. Blacharz kończy poprawki, szyby już przednie działają (lewa z czkawką), prowadnice nowe, tylnie drzwi otrzymały siłowniki, klapa zamek, lampy zmienione ([cenzura] ciemne są jak dupa murzyna!dowodzik poleci aż miło

), geometria zrobiona, auto opróżnione z gruzu poswapowego, listwy przy nadkolach przenich przerobione dla plastikarza. Listwy na drzwi i błotniki muszę klej kupić do szyb. Generalnie zaczyna to wyglądać i zachowywać się jak auto.
Przyszły też paczusie:
Nowe oponki GOODYEAR EAGLE GS 255/40/17 do palenia,okazyjnie kupione na allegro dwie pojedyńcze

Jakieś zapasy z porsche czy coś, ważne że na zdjęciach wypatrzyłem że to ten sam bieżnik

Coś do palenia:
Coś do klejenia! Nitto NT-01 255/40/17 in piwnica już!
Coś co już zapomniałem że leży w piwnicy...
"Czarne oczy masz, komu je dasz..." Policjant sam je wydłubie...

04.02.
Nowe fruity do kolekcji od kolegi z forum:

Ale festyniarskie kolory, w sam raz pod to auto

16.02.
Więc auto męczy się już tydzień u lakiernika NA KOLEJNYCH POPRAWKACH!!!. Nadmienię, że dziś się zabrał do roboty dopiero....
Z gracików podochodziły paczuszki:
Performance meter,proste, tanie i przydatne urządzenie:
[url="http://imagehost.vendio.com/a/16952174/aview/1221019198134_drag-box-ad.jpg"]http://imagehost.vendio.com/a/16952174/avi...drag-box-ad.jpg[/url]
EGT cyfrowe, odświeżanie co 0.2s, alarm, rozłączanie lub załączanie czegoś przy danej temperaturze itd itp, fajne, małe i zgrabne, sonda do 1200stC:
[url="http://i.ebayimg.com/01/!Bhn9dGgBWk~$(KGrHqYOKiwEsnp6WgBBBLJ+b58tgg~~_12.JPG"]http://i.ebayimg.com/01/!Bhn9dGgBWk~&#...b58tgg~~_12.JPG[/url]
No i szerokopasmówki MTX-L,fajne cosio:
Żeby to i inne zegarki zamocować zamówiłem 2 mocowania:
Carzone na słupek
[url="http://i.ebayimg.com/11/!CEQT,eQEGk~$(KGrHqJ,!i4E0FlSuh8tBNR(M)WsD!~~_12.JPG"]http://i.ebayimg.com/11/!CEQT,eQEGk~&#...D!~~_12.JPG[/url]
I niemiecki metalowy custom na konsolę środkową:
BRK Tuning czeka w blokach startowych. Ja też. No ale co zrobić. Siła wyższa. Choc przy suchym za oknem trochę ciągnie do testowania. Aha, najpierw muszę jeszcze naprawić zakres obrotów do 2-3000, coś tam nie bangla

Po wymianie przepływki i wykasowaniu błędów jest znacznie lepiej!
22.02.
Auto odebrane od lakiernika. Będzie trzecia poprawka. Ku... mać.
Byłem dziś na diagnostyce na okoliczność nie jechania auta. Jak podejrzewałem, błędy braku zapłonu na wszystkich cylindrach, błąd przepustnicy w stanie jałowym i pierdoły. Generalnie niby nic na co możnaby zgonić że auto nie jedzie. Ale jest za bogato na dole, to widać. I zapłony wyskakują. No ale po wykasowaniu błędów auto odżyło!

Jest lepiej, znacznie, a w poniedziałek kolejny spec bierze je na warsztat, podobno zna te silniki, zrobi kilka sztuczek. Pomogły!
Przy okazji, jak już wiem że nie mogę używać przodu felg mniejszych niż 17, to sobie zamówiłem hamulce przednie 325mm x 25mm. Podobno lepsze od obecnych 288mm

23.02.
To nie jest dobry miesiąc dla PETa, dobrze że się już kończy (miesiąc,nie PET). Dziś okazało się, że puściła uszczelka chłodnicy, chłodnica ma 3 miesiące i przejechała jakieś 200km... Jedyna dobra wiadomość, że może uda się wyegzekwować gwarancję. Ale i tak pech.
Przyszły pełne slicki 18", to tak bardzo przyszłościowo, okazyjnie kupione Dunlopy 280/66/18.
Poza tym przybyły też świece do nitro i wskaźnik temperatury wody/voltomierz (2w1). Ale kiedy to założę? Cholera wie przy obecnych problemach... Wskaźnik od wody jest na podobieństwo AFR, jako że w jednym miejscu będzie w formie zegarka 52mm cyfrowy AFR, sterownik nitro i no właśnie musiało coś jeszcze się znaleźć do kompletu w tym stylu, to zakupiłem takie coś:
Za to jak auto było na podnośniku miałem okazję podziwiać pracę lakiernika. Ominął kilka dużych ognisk rdzy na drzwiach, na lakierze są paprochy na zderzakach, baranek na progach przechodzi na błotnik. Ech, szkoda gadać, będzie 4 poprawka, ale i tak nie widzę tego różowo.

Z dobrych wieści to auto ma teraz do poniedziałku czas na małe naprawy, dziś będą rolki i pasek, jutro będzie chłodnica, w tzw międzyczasie już dałem do rozpatrzenia sprawę montażu foteli FK w miejsce oryginalnych, podciągnięcie słabowitego ręcznego i takie tam pierdoły.
Zmęczony powoli jestem tym wszystkim, by się gdzieś chciało odstawić auto żeby ktoś nawet raz i solidnie tematy poogarniał...
07.03.2011
No i auto u Rumianka w BRK. Robimy wydech i kilka innych pierdoł (o ile będzie chciał )
Pierwsze czytanie na hamowni jest niezłe, spodziewałem się 40KM mniej, a mam tyle Nm mniej

Za to sporo błędów w kompie i coś z sondami. Miejmy nadzieję, że się uda to zrobić.

Z gadgetów zamówiony otwieracz do butli nitro oraz opony semislick na przód Federala 235/40/17
06.03.
Mamy drugie czytanie, bez filtra powietrza mamy 292KM i 403Nm. Więc puszka będzie zastąpiona stożkiem. W tym tempie to hoho

Jeszcze wydech wciąż stary, żadne błędy nie usunięte itd itp

09.03.
Auto na najbliższe kilkadziesiąt dni zostaje w BRK. Zakres prac to:
-wydech
-dolot
-strojenie
-założenie nitro
-Afr
-egt
-sterownik progresywny
-kocyk grzewczy
To tak w skrócie. W realu całkiem sporo pracy. Robionej w wolnych chwilach.
Przy okazji okazało się, że jedna z łap pod silnikiem się gnie, zło do poprawki u swapera.
11.03.
Angole też drutują. Okazało się, że jedna (uszkodzona) sonda lambda była z... mercedesa,jakaś taka lutowana świnka. Chwila zastaniowienia i...wkładamy 2 nowe Bosch. Wydech w większości pospawany, ale finał tej części zabawy ok. poniedziałku niestety.
Kurde ciepło i sucho się robi, zaczyna dupa swędzieć do jeżdżenia...
EDIT: wydech skończony, w poniedziałek mierzymY. Sie Rumianko uwinął, chce gruza z kanału wypchnąć jak najszybciej

Aha, końcówki będą krzywo

Inaczej się nie da bez cięcia zderzaka, a ja tego nawet nie zauważyłem że coś jest krzywo

16.03.
BRK zwolnił z robotą, auta nie ma,ale graty schodzą

Więc choć trochę radości w ich otwieraniu, magazynowaniu itd.
Dziś największa radość to felgi (dotarły po 2 miesiącach), wygrane na allegro za trochę ponad 300zł (4szt) maluszki 8.5"x17" ET13 (czy ktoś wie co to może być za firma?
Muszę je zważyć, wydają się być bardzo lekkie. Obecnie jadą na renowację, rant polerka lustro, środek czarny ze srebrną mgiełką.
Może jedno ramię będę na zabawy oklejał białą/żółtą folią, fajnie to wygląda w czasie jazdy oglądane przez kogoś z zewnątrz, np u Ken Block'a na gymkhanie tak było

Oponki przód:
Ciekawe jak będą kleiły.
Oponki do palenia

245/45/16 i 235/45/17, trochę szerokie na naukę driftu,ale może na coś pomiędzy czasówką a ślizgawką się nadadzą:
Slicki Dunlop Sport Maxx czy jakoś tak, 280/66/18, obok dla porównania jedna opona 245/45/16

Co ciekawe, bardzo lekkie są te slicki, znacznie lżejsze niz 235/40/17 RSR'y

Chciałoby się to wszystko już pozakładać i zacząć w końcu zużywać...
20.03.
Dziś jeden z ostatnich dużych kroków do przodu, zamówione zostało zawieszenie gwintowane FK Königsport, jest to gwint w 100% produkowany przez Koni a tylko brandowany przez FK, więc jakość mimo nazwy bardzo dobra, z regulowaną twardością i oczywiście wysokością. W związku z trwającą właśnie kolejną promocją na FK, cena detal została obniżona o 45% i wysyłka free. Więc zakup uważam za udany. Czekam na dostawę.
23.03.
No to po wydechu, zrobiony, czytanie numer trzy: niutków troszkę ubyło,ale za to tyle samo przybyło koników.
Na wciąż seryjny programie.

01.04.
No to jesteśmy na czasie. Auto już ma założone częściowo nitro, zegarki dyndają wciąż w powietrzu, ale coś się dzieje. Na dniach finał w tym miejscu.
Po BRK na poprawkę do swapera, potem do kogoś na założenie ECUMASTERA albo inengo cuda co mi cofnie zapłony na nitro. Potem wkładamy fotele, kierownicę, oklejamy tylną klapę jeszcze raz bo była spier.., kilka poprawek lakierniczych itp itd... CHCE JUŻ JEŹDZIĆ!!!