BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 04:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 469 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 20 czerwca 2011, 20:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Argument że podatne bardziej na tuning kompletnie od czapy. To masz byś szybkie w serii ! Podkręcić to i Trabanta sobie można...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 20 czerwca 2011, 20:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Podsumowujac M5 powinien byc killerem jakim byl gdy wchodzila w generacji E39 i E60.Teraz bedzie szybkim sedanem gdzies posrodku stawki wsrod Audi,mercedesow,cadillakow,jaguarow itd

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 20 czerwca 2011, 20:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Ale V10 to mogli zostawic :hyhy: I brać się za modzenie V10 :hyhy: pewnie z 600 km by im spokojnie stuknęło :D Ale zauważyliście tendencje to spadkową mocy w autach? Na początku XXI w kiedy wychodził CL600 (okular) w wersji AMG najmocniejszej miał 612 km 1000nm z V12, SL500 AMG to samo... A teraz nowe modele maja mocy mniej co poprzednicy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 20 czerwca 2011, 21:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Bobby Vintage napisał(a):
Argument że podatne bardziej na tuning kompletnie od czapy. To masz byś szybkie w serii ! Podkręcić to i Trabanta sobie można...

powiedz to wszytkim ownerom diesli czy turbo benzyn zeby nie chipowali, bo auto ma byc szybkie w seri :rotfl: :rotfl: albo właścicielom RS6 ktore maja po 750KM sorry ale to jest dopiero argument z czapy.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 20 czerwca 2011, 21:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Santino, no ale jakby w serii miało te 580-600ps to dalej by było podatne na czipy a i w serii kopało by dupe RS6 i E AMG.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 20 czerwca 2011, 21:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Gumiś napisał(a):
Santino, no ale jakby w serii miało te 580-600ps to dalej by było podatne na czipy a i w serii kopało by dupe RS6 i E AMG.

Nie ma co gdybać. Jest jak jest i tyle.

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 20 czerwca 2011, 22:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Santino napisał(a):
powiedz to wszytkim ownerom diesli czy turbo benzyn zeby nie chipowali, bo auto ma byc szybkie w seri albo właścicielom RS6 ktore maja po 750KM sorry ale to jest dopiero argument z czapy.


Santino masz po troche racji, bo na przykład Skyline był takim przykładem, seria bez żadnej rewelki, ale auto było przygotowane produkcyjnie do uzyskiwania mocy z kosmosu, kuty cały silnik plus inne sprawy.
Ale jednak idea Skylina i M5 jest nieco inna...
Jakos ciężko mi sobie na razie wyobrazić, że idziesz do salonu, zamawiasz M5 i do tego jeszcze domawiasz jeden z np. 4 pakietów tuningowych za dodatkową kase....
Rozumiem że Porsche tak może robić z Gemballa czy RUFem, ale Mka to juz jest taki właśnie RUF z koncernu BMW....

A te felgi...?
Poprzednia generacja M5 i M6 wprowadziła nowy design kółek, tak ochoczo podrabiany teraz za żółta wodą hehe

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 20 czerwca 2011, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Boogie napisał(a):
Santino masz po troche racji, bo na przykład Skyline był takim przykładem, seria bez żadnej rewelki, ale auto było przygotowane produkcyjnie do uzyskiwania mocy z kosmosu, kuty cały silnik plus inne sprawy.Ale jednak idea Skylina i M5 jest nieco inna...

ano wlasnie, cos mi sie wydaje ze mimo wagi przecietnego slonia bedzie ostro ganiac, no i x-drive co go to niby szykuja to ukłon w strone zwolennikow modyfikacji zeby auto nie jezdzilo tylko latem.
Boogie napisał(a):
A te felgi...?Poprzednia generacja M5 i M6 wprowadziła nowy design kółek, tak ochoczo podrabiany teraz za żółta wodą hehe

tez tak uwazam z felgami sie nie postarali, ale za to te heble to juz robia robote.
Ciekawe co tunerzy typu G-power, lub Evotech wyskrobia z nowej M.
a tak wg mnie to moc 600KM to taka bariera, za nia sa tylko supersportowe auta produkcyjne ktore i tak srednia sobie radza z przeniesieniem jej na asfalt. a co dopiero produkcyjne limuzyny, jak ktos ma umiejetnosci i mozliwosci to sobie zrobi na 750- 800KM, a statystyczny bogaty klient co to chce poszpanowac M5 by sie pozabijał z takim wygarem.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 00:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
Po co takie tlumacznie, ze klient by sobie nie poradzil to dlatego dali mniej mocy. Mozna sie i zabic majac 300KM.
Przeciez to ma mniej mocy niz nieprodukowany RS6 C6.

Jesli patrzac na suche dane w osiagach ktore podali, to mozna powiedziec ze M6 E63 jest szybsza niz M5 F10 lub jezdzi podobnie na autostradzie.

3 miesiace temu rozmawialem z czlowiekiem z Hartge, powiedzial jesli chodzi o chipa do takiego silnika (ECU) w M5 to maksymalnie 20% przyrostu mocy.
Tylko co z tego, BMW powinno zrobic taki samochod, ze na starcie z fabryki powienien miec odpowiednie osiagi.
Nie kazdy bedzie lecial od razu do tunera zeby rasowac auto, bo przeciez straci gwarancje.
Wielu ludzi oczekiwalo czegos przynajmniej w okolicach 600KM. A tak wizerunkowa porazka.
Nie jestem pewien jak to bedzie w M5 F10, ale chyba 7 bieg bedzie tylko nadbiegiem.

Takze kupujcie V10, cieszcie sie kopem i moca na wysokich obrotach, bo tego juz nie bedzie, a potem trzeba sie rozjerzec za inna marka.
Ja po cichu myslalem, ze moze cos BMW jednak wyskrobie i bedzie mozna cos kupic, ale swoja polityka rozczarowuja.
W nowych emkach miala byc jednostka V10 5.5 litra (ktora poszla do jedynego M5 CSL E60), ale nie jest. Obcieli takze projekt M6 CSL. Zwyciezyli ksiegowi i normy emisji spalin. Poszli w budowe serii 1, serii 2, modelu Z2 i innych tego typu tanszych modeli.

Felgi podobne do felg M5/M6 oraz do 7mki F01 z pakietem M:

Obrazek
Obrazek

Ogolnie M5 czy 7mka z m-paket z boku wygladaja podobnie

Obramowka chromowana na blotnikach jest obledna na ponizszym filmiku, moze komus kto projektowal ten samochod zabraklo pomyslow
http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... ost2099557


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 06:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Santino napisał(a):
Bobby Vintage napisał(a):
Argument że podatne bardziej na tuning kompletnie od czapy. To masz byś szybkie w serii ! Podkręcić to i Trabanta sobie można...

powiedz to wszytkim ownerom diesli czy turbo benzyn zeby nie chipowali, bo auto ma byc szybkie w seri :rotfl: :rotfl: albo właścicielom RS6 ktore maja po 750KM sorry ale to jest dopiero argument z czapy.


Ilu znasz właścicieli NOWYCH diesli na gwarancji którzy je zczipowali ? Jaka firma w Polsce ma zgodę BMW na chipowanie na gwarancji ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 14:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Bobby, dla niektórych modeli BMW robi tuning fabryczny to jest w ofercie Performance.
Oferta dotyczy tylko E90/91/92/93 320d/335i i 120d/135i.

BMW podkręca 20d z fabrycznych 177 KM i 350 Nm do 195 KM i 390 Nm

Z kolei 35i podkręcają z fabrycznych 306 KM i 400 Nm do 321 KM i 450 Nm

Sądzę, że jest taka możliwość, że za jakis czas BMW zrobi pakiet Performance dla M5-tki i może będą podnosić moc.. :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 15:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Łukasz_P napisał(a):
Bobby, dla niektórych modeli BMW robi tuning fabryczny to jest w ofercie Performance.
Oferta dotyczy tylko E90/91/92/93 320d/335i i 120d/135i.

BMW podkręca 20d z fabrycznych 177 KM i 350 Nm do 195 KM i 390 Nm

Z kolei 35i podkręcają z fabrycznych 306 KM i 400 Nm do 321 KM i 450 Nm

Sądzę, że jest taka możliwość, że za jakis czas BMW zrobi pakiet Performance dla M5-tki i może będą podnosić moc.. :niepewny:

O 15 km i 50 nm...wiele to nie zmieni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 15:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 938
Moje BMW: Z3 Coupe M-Power
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=84460
bendzamin napisał(a):
Łukasz_P napisał(a):
Bobby, dla niektórych modeli BMW robi tuning fabryczny to jest w ofercie Performance.
Oferta dotyczy tylko E90/91/92/93 320d/335i i 120d/135i.

BMW podkręca 20d z fabrycznych 177 KM i 350 Nm do 195 KM i 390 Nm

Z kolei 35i podkręcają z fabrycznych 306 KM i 400 Nm do 321 KM i 450 Nm

Sądzę, że jest taka możliwość, że za jakis czas BMW zrobi pakiet Performance dla M5-tki i może będą podnosić moc.. :niepewny:

O 15 km i 50 nm...wiele to nie zmieni


przy 8% wzroscie mocy przekracza 600km...

_________________
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK<!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 15:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
jest nadzieja ze chociaz audi nie odskoczy M5 http://www.mototok.pl/Nowe-Audi-RS6-mni ... 80-KM-a693 myslalem ze RS6 bedzie mial ponad 600KM.Nie jest zle.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 16:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
o zesz kurde co za przyrost w silniku turbo 306 na 321KM toż to 15KM hahahahahaa

Wg mnie wygląd może być a silnik powinien być V10 i wtedy turbo i z 650KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 17:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Albo 400 KM z 35i albo gwarancja...

BMW daje możliwość lekkiego tuningu z zachowaniem gwarancji, wybór należy do klienta... :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 17:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
I pewnie za cenę kilka razy większą niż tuning na 400km. :niepewny:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 21:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !


As BMW says, "this is the fifth generation of the BMW M5. It comes with a world premiere: a newly developed high-revving 4.4-litre V8 engine with M TwinPower Turbo package. It's a perfect combination of a sports car and a business car. BMW also significantly improved the balance between performance and fuel consumption. But let's stop talking and watch this exceptional BMW M car..."

http://www.bmw.com./com/en/newvehicles/ ... index.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 22:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
Hmm... jak można poczytać na niektórych stronach w internecie BMW wymyśliło drobną ale nieco idiotyczną rzecz jeśli chodzi o nowe M5... :kwasny:

Mianowicie zaciski hamulcowe takie jak widać na zdjęciach są standardowo w takim kolorze i nie ma innego wyboru, tylko niebieski !!! Pasować do tego będzie tylko jeden kolor (Monte Carlo Blau) na pozostałych lakierach wyglądać to będzie tragicznie...

Pół biedy z czarnym czy białym lakierem ale nie wyobrażam sobie beżowego M5 z niebieskim zaciskami :dobani: trochę festynem zajeżdża... :dobani:

Jedyne rozwiązanie dla przyszłych właścicieli nowego M5 to kupić sprej w Praktikerze i wziąć sprawy w swoje ręce... albo... kupić fabryczne hamulce ceramiczne dostępne w opcji za kilka miesięcy, tam zaciski powinny być inne :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 F10
PostNapisane: 21 czerwca 2011, 22:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 215
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
Boogie napisał(a):
Santino masz po troche racji, bo na przykład Skyline był takim przykładem, seria bez żadnej rewelki, ale auto było przygotowane produkcyjnie do uzyskiwania mocy z kosmosu


O ktorym Skyline piszesz? Nowy juz w serii masakruje czasami na Ringu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 469 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL