Po co takie tlumacznie, ze klient by sobie nie poradzil to dlatego dali mniej mocy. Mozna sie i zabic majac 300KM.
Przeciez to ma mniej mocy niz nieprodukowany RS6 C6.
Jesli patrzac na suche dane w osiagach ktore podali, to mozna powiedziec ze M6 E63 jest szybsza niz M5 F10 lub jezdzi podobnie na autostradzie.
3 miesiace temu rozmawialem z czlowiekiem z Hartge, powiedzial jesli chodzi o chipa do takiego silnika (ECU) w M5 to maksymalnie 20% przyrostu mocy.
Tylko co z tego, BMW powinno zrobic taki samochod, ze na starcie z fabryki powienien miec odpowiednie osiagi.
Nie kazdy bedzie lecial od razu do tunera zeby rasowac auto, bo przeciez straci gwarancje.
Wielu ludzi oczekiwalo czegos przynajmniej w okolicach 600KM. A tak wizerunkowa porazka.
Nie jestem pewien jak to bedzie w M5 F10, ale chyba 7 bieg bedzie tylko nadbiegiem.
Takze kupujcie V10, cieszcie sie kopem i moca na wysokich obrotach, bo tego juz nie bedzie, a potem trzeba sie rozjerzec za inna marka.
Ja po cichu myslalem, ze moze cos BMW jednak wyskrobie i bedzie mozna cos kupic, ale swoja polityka rozczarowuja.
W nowych emkach miala byc jednostka V10 5.5 litra (ktora poszla do jedynego M5 CSL E60), ale nie jest. Obcieli takze projekt M6 CSL. Zwyciezyli ksiegowi i normy emisji spalin. Poszli w budowe serii 1, serii 2, modelu Z2 i innych tego typu tanszych modeli.
Felgi podobne do felg M5/M6 oraz do 7mki F01 z pakietem M:


Ogolnie M5 czy 7mka z m-paket z boku wygladaja podobnie
Obramowka chromowana na blotnikach jest obledna na ponizszym filmiku, moze komus kto projektowal ten samochod zabraklo pomyslow
http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... ost2099557