BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 08:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 20:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
tommo21 napisał(a):
tłumaczone w google więc sory za błędy.
Wystarczyło wpisać jaki silnik i wiki. :wstyd:


Przedokladne sa te dane, same numery stopow i informacje na temach ich obrobki mechanicznej czy cieplnej :rotfl: Wiesz jak wygladaja informacje, o ktorych myslalem? Np. tak w przypadku AluSilu - A390.0-T6 :rotfl:

tommo21 napisał(a):
To odłącz i sprawdź sam jak to jest. Chyba że też potrzebujesz instrukcję zaczynającą się jak otworzyć maskę :wstyd:


Znasz takie magiczne slowo jak MAP?

Reszty nie chce mi sie cytowac, cuda wianki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 20:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 8590
Lokalizacja: Lublin
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028

04' C200 Kompressor Polift
Rozwala mnie ten temat po prostu. :rotfl:

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 20:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
Tomek napisał(a):
A już miałem nadzieję na dyskuję na poziomie a to okazuje się że jesteś tylko wyszczekanym gówniarzem bez szkoły. Szkoda.

Bo denerwujesz zadając pytania dlaczego? dlaczego? dlaczego?
uważasz że reszta z forum rozumie o czym wogóle piszemy?
Poza tym co Cię moja szkoła interesuje? to że jestem po ogólniaku i w mechanice siedzę od jakiś 2 lat to chyba samo przez siebie mówi ze sporo wiem jeśli uczę się najczęściej sam a nie jak inni czekając na gotowe informacje.

Vermilion napisał(a):
Przedokladne sa te dane, same numery stopow i informacje na temach ich obrobki mechanicznej czy cieplnej Wiesz jak wygladaja informacje, o ktorych myslalem? Np. tak w przypadku AluSilu - A390.0-T6

Encyklopedii w głowie nie mam ani nie pracuję w dziale Motorsportu żebym miał dane w szufladzie przy komputerze. Gdybyś napisał konkretnie o co chodzi to mam możliwość sprawdzenia takich informacji jakie Cię interesują w nie długim czasie gdyż wyraźnie napisałem że mogę je zdobyć od kogoś z innego forum.


Dżordż napisał(a):
Rozwala mnie ten temat po prostu.

Jak to mówią, racja jest jak du..a każdy ma swoją.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 20:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 620
Lokalizacja: Dębica
Tommo21 coś się tak uparł na wytrzymałość termiczną - akurat te części oprócz wytrzymałości termicznej muszą spełnić szereg innych, i min. dlatego pytałem o grubości ścianek. Poza tym:

Cytuj:
A wracając do tematu to od kiedy komp gazowy ma takie rozbudowane funkcje że sam wie jakie mapy wtryskowe ustawić?
kolego to nie powrót do przyszłości...


No weź.

Cytuj:
Przedokladne sa te dane, same numery stopow i informacje na temach ich obrobki mechanicznej czy cieplnej :rotfl: Wiesz jak wygladaja informacje, o ktorych myslalem? Np. tak w przypadku AluSilu - A390.0-T6 :rotfl:


Z tego stopu był robiony M62 o ile dobrze pamiętam, a mogę się mylić, nie robi się tego codziennie, a nie S62. S62 jest wykonany z innego stopu ( inne domieszkowanie ), a co do tematów obróbki mechanicznej i termicznej to ja takie dane posiadam. Naprawa głowicy o której ostatnio pisałem kilka postów wyżej właśnie takich informacji wymagała.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 20:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
tommo21 napisał(a):
Bo denerwujesz zadając pytania dlaczego? dlaczego? dlaczego?
uważasz że reszta z forum rozumie o czym wogóle piszemy?


Żądny wiedzy jestem to pytam ;) Wyskakujesz z doładowaniem jak rozmowa jest o czym innym i przytaczasz przykłady zupełnie bez związku. Wiedzę masz, tylko za bardzo się ograniczasz do konkretnego przykładu i rozszerzasz to na całe zagadnienie. A to nie tędy droga. W motorze n/a (doładowanym zresztą też) filozofia zasilania paliwem sprowadza się do trzymania się określonej lambdy, wielkiego pola do popisu to tu nie ma żeby silnik bezawaryjnie jeździł (pomijam już wpływ na spalanie czy kilka innych parametrów pracy).
Nie będę się rozwodził bo akurat nie czas i miejsce a jak za bardzo to spłycę to zaraz znowu ktoś wyskoczy z zarzutami :D Ale przypominam tylko że moja uwaga tyczyła się tej tajemniczości map paliwa, bo to naprawdę przy LPG jest ogarnięte na bardzo wysokim poziomie.

PS. I na koniec wspomnę tylko że bez przepływomierza można się obejść (bez MAF, bez MAP, bez AFM).

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no ja własnie próbowałem jazdy bez przepływomierza i kurcze getrebieprogramm :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 23:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
tommo21 napisał(a):
Gdybyś napisał konkretnie o co chodzi to mam możliwość sprawdzenia takich informacji jakie Cię interesują w nie długim czasie gdyż wyraźnie napisałem że mogę je zdobyć od kogoś z innego forum.

Ja napisałem. I również oczekiwałem takiej odpowiedzi, jak Vermilion. :)

Zdzira 850I napisał(a):
no ja własnie próbowałem jazdy bez przepływomierza i kurcze getrebieprogramm

To i tak dobrze, że nie wywaliło Ci standlicht problem. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 23:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 50
Lokalizacja: Bolesławiec/Mannheim
Moje BMW: 740iA
Kod silnika: M62TUB44
Septua napisał(a):

Ja pier#$%^

Są ludzie i taborety, ale żeby się ku*** widelcem urodzić ?!
Od 15 stron forumowicze i przede wszystkim właściciele eMek starają się pokazać że GAZ W M5 NIE JEST OSZCZĘDNOŚCIĄ

:mur: :mur: :mur:



Powtarzacie to jak mantrę. Wytłumaczcie mi dlaczego gaz w m5 nie jest oszczędnością? Przeczytałem calutki temat, i słyszę tylko w kółko, że gaz w M5 jest be. Bo skoro ktoś montuje instalację, bo robi przypuśćmy 100tys km rocznie to jak ma nie być oszczędnością? Z takich samych powodów montuje się LPG do eSek i eRSek Audi, do AMG Mietka. Zadałem już raz pytanie we wcześniejszym poście, na które nikt mi nie odpowiedział: czym się rożni S8 D2 od M5 e39 czy e60, że w pierwszym jakimś cudem instalacja jest oszczędnością, a w drugim nie jest? Jest na tym forum użytkownik, którego nie zlinczowaliście, bo wsadził w gaz S8. Wydaje mi się, że opinia o gazie w M5 bierze się z miłości do marki i Mpowera... sam bym nie zagazował M5 nie dlatego, że gaz psuje silniki, że sie nie opłaca, że straci ze 100KM jak nie więcej i w ogóle już nie będzie jechać, tylko dlatego, że e39 M5 jest moim marzeniem i śnie o niej po nocach :serce: Proszę tylko o poważną odpowiedź: czym się rożni S8 od M5 w kwestii oszczędności na gazie? ;)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 23:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
koksu90 napisał(a):
Proszę tylko o poważną odpowiedź: czym się rożni S8 od M5 w kwestii oszczędności na gazie?

S8, a właściwie w tej klasie to S6, to klasa auta pokroju BMW 540i. Silnik S-ki jest mniej skomplikowaną konstrukcją niż silnik M5, więc samo to jest już argumentem. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 23:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 218
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e90 335i
Kod silnika: N54B30
LPG - paliwo
PB - paliwo
ON - paliwo
Wodór - paliwo
Metanol - paliwo
Uran - paliwo
Mazut - paliwo

Z mentalnego punktu widzenia - LPG jest dla biedaków. Z logicznego - paliwo jak każde inne. Kwestia dobrego dobrania instalacji.
Pieniądze mają ludzie, którzy je szanują (albo ich tata ma pieniądze). Sam jestem wielkim zwolennikiem LPG, jak i każdego alternatywnego zasilania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 23:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
duce74, kurcze, to dlaczego tak rzadko się spotyka Rolls-Royce'a z LPG? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 26 czerwca 2011, 23:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 218
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e90 335i
Kod silnika: N54B30
Bo oni szanują miliony, nie tysiące :).
Niemniej dopóki wydatek na paliwo jest dla Ciebie obciążeniem, powinieneś przynajmniej zrozumieć ludzi, którzy kupują taniej.
Jeżeli M5 to rata leasingowa rzędu 7000 zł, a koszt benzyny to 1500 zł, to dla mnie jest różnica, czy płacić miesięcznie 8500, czy 7900.

Sam nie planuję gazować e90, ale tylko ze względu na bezpośrednie wtryski. Wszystkie inne samochody, którymi jeżdżę mają LPG (razem z moją poprzednią e36).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 10:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
duce74 napisał(a):
Sam nie planuję gazować e90, ale tylko ze względu na bezpośrednie wtryski. Wszystkie inne samochody, którymi jeżdżę mają LPG (razem z moją poprzednią e36).

Ale istnieje instalacja LPG, która by to obsłużyła.

duce74 napisał(a):
Niemniej dopóki wydatek na paliwo jest dla Ciebie obciążeniem, powinieneś przynajmniej zrozumieć ludzi, którzy kupują taniej.

Ja rozumiem takich ludzi, sam z chęcią założyłbym LPG do swojego BMW. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 11:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 938
Moje BMW: Z3 Coupe M-Power
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=84460
valdorane napisał(a):
duce74 napisał(a):
Sam nie planuję gazować e90, ale tylko ze względu na bezpośrednie wtryski.

Ale istnieje instalacja LPG, która by to obsłużyła.



skoro istnieja to zakladaj do siebie bo przeciez sie oplaca :super: :wstyd:

_________________
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK<!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 12:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Wania napisał(a):
skoro istnieja to zakladaj do siebie bo przeciez sie oplaca

Pijesz do mnie? :mur:


Ostatnio edytowano 27 czerwca 2011, 12:31 przez valdorane, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 12:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 938
Moje BMW: Z3 Coupe M-Power
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=84460
valdorane, nie
uzylem Twojego cytatu jako podkreslenie ze mozna zalozyc gaz do E90

_________________
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK<!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 12:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Napisałeś to trochę chaotycznie. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 12:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 938
Moje BMW: Z3 Coupe M-Power
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=84460
obiecuje poprawe ;)

_________________
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK<!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 12:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Wania napisał(a):
obiecuje poprawe

:piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 27 czerwca 2011, 14:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 218
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e90 335i
Kod silnika: N54B30
Nie widziałem jeszcze takiego samochodu z LPG.
Są co prawda TFI z LPG ale mają po max 200 KM.

Jak się gazownicy nauczą na swoich samochodach i będzie to sprawdzona technologia to chętnie spróbuję.
Niemniej wolę nie eksperymentować :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL