BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 09:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 13:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie, ta lista dotyczy MPWR, a nie zwykłych silników w zwykłych autach. Zrozum to wreszcie, ja pierd***** to tak samo trudne jak 2 + 2...

"Nikt tu nie ma skrawka technicznego argumentu przeciw poza oklepanymi zaslyszanymi gdzies frazesami typu "LPG ma wyzsza temp spalania wiec niszczy mpowery" (ale na temat tolerancji termicznej komory spalania pojecia juz brak) - pozostaje wiec tekst ze gaz w m5 sie nie oplaca ewentualnei ze to swietokradztwo :rotfl"

Naucz się w końcu czytać, było juz tutaj pisane 10x przez różne osoby. Skoro silniki i osprzęt aut fabrycznie przystosowanych do LPG różnią się w sposób wyraźny to jest to wystarczający argument, nie do podważenia, KONIEC. :rozpacz:

"Jazda za pół ceny" to dream on przy obecnej relacji cen gaz/pb, i to dla zwykłego auta... ale umiejętności liczenia od Ciebie też nie oczekuję.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 15:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 215
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E34
Kod silnika: M30B35
jiGsaw napisał(a):
Nie, ta lista dotyczy MPWR, a nie zwykłych silników w zwykłych autach. Zrozum to wreszcie, ja pierd***** to tak samo trudne jak 2 + 2...


Nie wiem co ty palisz, ale skoro w "zwyklych silnikach w zwyklych autach" nie trzeba myslec o serwisie albo bagazniku to musi to byc mocny towar :rotfl:

Cytuj:
Naucz się w końcu czytać, było juz tutaj pisane 10x przez różne osoby. Skoro silniki i osprzęt aut fabrycznie przystosowanych do LPG różnią się w sposób wyraźny to jest to wystarczający argument, nie do podważenia, KONIEC. :rozpacz:


To jest wystarczajacy argument dla ludzi ktorzy nie maja pojecia o czym pisza, takich jak ty. Wracaj do opisywania swoich killi na Alfach 1.9, tam przynajmniej masz cos do powiedzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 16:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Póki co to nie wiem co Ty musisz palić skoro wiesz lepiej od osób, które kupuję i serwisują, po prostu JEŻDŻĄ Mpwr i wypowiadali się w tym temacie dlaczego nie mają LPG. :) No ale to świadczy tylko o Twojej głupocie, niczym więcej. Póki co to Ty nie wiesz o czym piszesz i nic do Ciebie nie dociera, nie będę tutaj cytował wszystkich wypowiedzi, po prostu czytaj cały ten temat do skutku, aż zrozumiesz, możesz ręką uderzać się po głowie między czasie, może lepiej dotrze.

Tak, inżynierowie na pewno dla picu przekonstruowywali np. głowicę pod zasilanie LPG albo po prostu koncerny mają za dużo kasy. :rotfl: Każdy element mechaniczny ma zapas, czy to termiczny, czy inny, ale KAŻDY element mechaniczny będzie służył krócej jeżeli warunki pracy się pogorszą i ten element będzie miał zapas mniejszy. Dodatkowo znacznie pogarszają się rozkłady statystyczne usterek nietypowych. To jest tak logiczne... naprawdę nie trzeba inżyniera tutaj, wystarczy, że nie spałeś na fizyce i matematyce w liceum (w co zaczynam mocno wątpić z każdym Twoim postem, a niedługo to zwątpię, że dotarłeś w ogóle do LO).

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 16:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
inrzynjer ma bardzo dużo racji. wiekszość argumentów to emocjonalny pozatechniczny bełkot. przykłady:

- oszczedność na LPG to ułamek przy spadku wartości nowego auta - a kto mówi o nowych autach? wiekszość kupowanych emek kosztuje w przedziale 50-100tys zł i ich wartośc właściwie już nie spada...
- problem przy odsprzedaży - kto bedzie chciał odsprzedawać dobrze utrzymaną i wypieszczoną własną emkę?
- emek nie wypada gazować - juz o tym pisałem, czego nie wypada.
- bedzie się śmiał pan na stacji benzynowej - ...
i tak dalej.

Większość pozamerytorycznych szczekaczy chyba dopiero zaczyna sobie uświadamiać własną głupotę wynikająca z faktu, ze wydawało im się, ze wieloletnie niedojadanie, odmawianie sobie i dziewczynie pójscia do kina, kupowanie nielegalnych gier i podrabianych dresów na rzecz zakupu jedynie właściwego paliwa nie spowodowało spełnienia ich aspiracji trafienia do jakiegos elitarnego klubu zrzeszającego wtajemniczonych użytkowników benzyny, bo takiego klubu po prostu nie ma... Ich wysiłek i aspiracje pękły jak bańka mydlana i nie pozostało nic poza żalem, świadomością utraconego czasu i pieniędzy... Pozostaje pustka, głęboka odchłań żalu po spojrzeniu prawdzie twarzą w twarz... Ten cały czas spędzony z ziomkami na ławce przy piwku na przystanku PKS zaraz obok stacji paliw i wypatrywaniu kto jakie paliwo zatankuje, naigrywaniu się z tankującego LPG właściciela pięknego czarnego Mercedesa, stukaniu sie porozumiewawczo łokciem, puszczaniu oka okazał się tak samo bezproduktywny jak wpatrywanie się we wskazującą zero wskazówkę paliwomierza w ich ukochanym golfie... Fascynuje mnie w ogóle ten fenomen utwierdzania się w mniemaniu wyzszości jednego paliwa nad drugim... Przypomina to troche strojenie się w garnitur w niedizelę do kościoła, kiedy cały tydzień chodzi się w smierdzących potem łachach... Czy wynika to z potrzeby przynalezności? Naturalnych aspiracji? Imponowania za wszelka cenę, choćby metką na majtkach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 16:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Cytuj:
oszczedność na LPG to ułamek przy spadku wartości nowego auta - a kto mówi o nowych autach? wiekszość kupowanych emek kosztuje w przedziale 50-100tys zł i ich wartośc właściwie już nie spada...


:faint: Zajrzyj na pierwszą stronę, od tego zaczęła się dyskusja, od gazu w nowym M5 :]

Cytuj:
roblem przy odsprzedaży - kto bedzie chciał odsprzedawać dobrze utrzymaną i wypieszczoną własną emkę?


:faint: Gdyby nikt nie sprzedawał własnej eMki to skąd wzięły by się ogłoszenia :szok:

Cytuj:
- emek nie wypada gazować - juz o tym pisałem, czego nie wypada.


:faint: Nie wypada robić głupich rzeczy, a pseudooszczędność jest głupia :]

Cytuj:
bedzie się śmiał pan na stacji benzynowej - ...


Pewnie będzie, ale to najmniejszy problem :)
EDIT:
Tak w ogóle to
Cytuj:
Unia obsesyjnie dba o czyste powietrze. Po limitach na CO2 przyszedł czas na węgiel i LPG. Na to drugie paliwo opodatkowanie wzrośnie o 400 procent - pisze Ewa Matyszewska w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
Jeśli propozycje unijne zostaną przyjęte, nowa akcyza na LPG z niecałych 40 gr za litr dzisiaj wzrośnie do niemal 1,6 zł w 2013 roku.


Według ekspertów, nowe stawki mogą spowodować, że cena paliwa przekroczy możliwości nabywcze wielu konsumentów.

http://moto.onet.pl/1646493,1,ceny-lpg- ... tml?node=6

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 30 czerwca 2011, 19:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
leze i kwicze :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

dobrze, ze jest ten temat- kilka osob ujawnilo prawde o sobie, teraz juz wiesz jak z takim gadac :super:

pozdrawiam i zycze powodzenia w dyskusjii :hyhy:

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 08:00 
pomijając techniczne niuanse, które są zrozumiałe dla 1-2% czytelników tego forum, to pragnę podkreślić, że argument, że "nie pasuje do M5" jest BARDZO, ale to BARDZO cholernie ważny i debilem technicznym i ignorantem jest ten, który taki argument nazywa dziecinnym.

Silniki spalinowe dla samochodów osobowych działają i funkcjonują w przemyśle jako maszyneria, która jest pod silnym wpływem sentymentalnego podejścia. My po prostu LUBIMY tłokowe silniki spalinowe z dużą ilością cylindrów. Myśl taka ma zbyt duży wpływ na konstrukcje silnika, by ją ignorować.




btw. ja nie mam M5, znam kilka osób, które mają. Nikt nie montował tam gazu i była to świadoma decyzja. Widziałem natomiast jedno M5 E39 z gazem. Co prawda, jedna sztuka, ale nakreśliła mi obraz jak wygląda "typowe polskie M5" - to tylko jedna sztuka, ale... dziwicie się? M5 jest wyżej, niż tradycyjne beemki. Montowanie LPG obniża prestiż, co ten temat także udowadnia.

To jest dziecinny argument? Nie drodzy ignoranci, to jest FAKT. On jest i... nie ma bata. Nie oddzielicie suchej inżynierii od sentymentalnych uczuć w przypadku silników i samochodów.



PS. W temacie są posty posiadaczy S-ek, którzy odmówili dobrodziejstwu montowania LPG w swoich samochodach. Nie widziałem postów posiadaczy S-ek, którzy takową instalację założyli. Jeśli są, proszę o PW z numerem strony tematu, jak nie ma, to proszę takowych o wypowiedzi :) Z całą pewnością obronią trochę tą wyniosłą ideę, bo teoretyczni gazownicy M5, a praktyczni zabytków typu M30 jakoś szału nie robią :(


Góra
  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 09:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Fryderyk - zaraz przyjdzie kilku forumowych znaftsóf, którzy nigdy nie będą mogli sobie pozwolić na Mpwr i Ci powiedzą, że to zwykły dupowóz przecież jest. :rotfl:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 10:50 
No bo... w sumie, nawet będą mieli rację.

To nie jest ścigałka F1, tylko samochód drogowy. Nawet nie najszybszy samochód drogowy.

Bez względu na to, jak bardzo ludzie będą krzyczeć, to jednak M5 będzie jakimś tam wyznacznikiem prestiżu. Na ten prestiż jednak bardzo szkodliwie wpływa LPG- co to tego NIE MA wątpliwości.Nie chodzi nawet o treść krytyki, ale jej obecność w tak szerokim zakresie.

Można mieć tag heuera, zenitha, ale jak się w nim zniszczy pasek, to się nie kupi do niego taniego paska. Ale.. czemu by nie? dalej będzie wzornictwo najlepszej jakości, mechanizm też, tylko pasek nie ori... a no właśnie, tylko, że znawcy tematu zauważą. Mają zauważać i to świadczy o czymś.

I'm sorry, ale z M5 tak samo jest.

Taka ma być m.in. funkcja tego samochodu, a którą inne beemki też posiadają, ale... nie aż w takim priorytecie, bądź też nie sprawdzają się tak dobrze.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Większość tych którzy mówią,że LPG do Mpwr to zło na co dzień jeździ dupowozami w TDi w tym Boogie również więc na ich miejscu wolał bym założyć LPG i cieszyć się jazdą MPWR codziennie bo dla mnie takie rozwiązanie to nieporozumienie mieć fajne auto i jeździć raz na tydzień czy dwa. Spotykając ciekawego rywala na światłach siedzę w TDI i obgryzam paznokcie,że MPWR w domu pocieszając się patrze na wskaźnik spalania 6,2L ON :rotfl:
Ja akurat nie mam potrzeby montowanie LPG daje sobie radę bez tego i niewątpliwie szkoda by mi było zagazować M3 ale to bardziej ze względu na to,że nie znam nikogo w Polsce kto zrobił by to dobrze i miał bym pewność ,że nie będzie problemów.
Rozumiem ludzi którzy gazują ///M jak oszczędza około 3tyś miesięcznie to wcale nie jest głupota i chociaż jeździ fajnym autem a nie jakimś białym TDi.
Każdy umie liczyć w końcu mamy kryzys :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Fryderyk napisał(a):
Bez względu na to, jak bardzo ludzie będą krzyczeć, to jednak M5 będzie jakimś tam wyznacznikiem prestiżu. Na ten prestiż jednak bardzo szkodliwie wpływa LPG- co to tego NIE MA wątpliwości.Nie chodzi nawet o treść krytyki, ale jej obecność w tak szerokim zakresie.

M5 z całą pewnością nie jest wyznacznikiem prestiżu. Mówiąc szerzej- samochód to już w ogóle nie jest luksus. Byle firma, leasing i możemy jeździć "empiątką". Ja nie widzę nic złego w jeżdżeniu M5 na gaz . Ktoś ma taki kaprys, niech sobie jeździ, po co ta dyskusja na temat "świętości i prestiżu" m5?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 11:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
No nie wiem czy tak na byle jaka firme dostaniesz od tak takie leasing. Pamietaj ze pozniej trzeba miec tez np te 2 kola na rate za takie auto.
I jeszcze 400 za rate za instalke lps :rotfl:

Pozatym rozmawiamy tu o ///M5 z g.power uturbionej i zagazowanej ktorej cena jest znacznie wyzsza od ceny seryjnego ///M5 wiec masa energi psu w D....

Chcesz miec półsrodek??
Kup e60 550i w ///M paku i zamontuj lpg masz przeciez prawie to samo.

Gaz montuje sie po to aby obnizyc koszty eksplatacyjne tak czy nie? Wiec montowanie gazu do ///M5 mija sie z celem.

Po to kupujesz najlepszy garnitur z gornej polki aby prac go w domu w pralce i oszczedzać na pralni ?
Gaz w tym aucie mija sie z celem temat dotyczy nowgo fabrycznego ///M a nie e39 czy tez e36 fakt to tez ///M ale temat dotyczy nowego auta.
Temat raczej do zablokowania bo przegladajc go cuzje sie jak na bazarze.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 12:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
jiGsaw napisał(a):
Fryderyk - zaraz przyjdzie kilku forumowych znaftsóf, którzy nigdy nie będą mogli sobie pozwolić na Mpwr i Ci powiedzą, że to zwykły dupowóz przecież jest. :rotfl:


taka wypowiedź swiadczy jedynie o niedorosłości, teraz na dodatek pewnie połaczonej ze szczególnym rozżaleniem, bo nie spotkała sie ona z uznaniem znawców (przez o z kreską...).


mały - dużo prawdy w tym co piszesz.

zgoda, ze emki to swietne auta. szybkie, wykonane i wyposażone lepiej od zwykłych wersji... ale żeby wyrażać to publicznym onanizmem - jakos tego nie czuję... :przestraszony:

no i nikt nikogo nie zmusza do zagladania do tego tematu. a jednak jak widac ciągnie - jak onanistę-masochistę :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 12:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jeżeli ktoś chce mieć ///M to niech ma to nie znaczy,że nie może oszczędzać na paliwie. Piszecie kup 550i kup 540i i LPG tylko,że to nigdy nie jest ///M brak aktywnej szpery i wielu wielu innych rzeczy które sprawiają,że ///M prowadzi się i hamuje tak a nie inaczej. Dla mnie to kogoś sprawa ja jestem w stanie zrozumieć oszczędność 2-3tyś miesięcznie na paliwie nawet w M jak bym miał do wyboru jeździć 530d na ON 550i LPG albo M5 LPG to wybrał bym na pewno to ostatnie co nie zmienia faktu,że bał bym się kupić ///M które ma lub miało LPG ale jak ktoś montuje w porządnym zakładzie który daje gwarancję,że będzie ok i podejmuje się takiego montażu, robi pomiar na hamowni to nie widzę przeciwwskazań to jego auto on się będzie z tym męczył lub z tego cieszył ja bym takiego auta nie kupił.

P.S. Na mobile.de jest teraz M3 e46 z LPG w Radomiu jeździło i M3 E46 i M5 E39 na pewno jest tego więcej w PL.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 13:13 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
A ja wolalbym jezdzic M5 w gazie niz 530d... Jak to sie mowi wolnoc Tomku w swoim domku... moje auto i robie z nim co chce...

Fryderyk, nie zgadzam sie z tym prestizem... nikt przy zdrowych zmyslach nie zamontowalby gazu i zrobil wlew paliwa na blotniku albo zderzaku... Gwarantuje ci, ze nie odroznisz jadacej czy nawet stojacej na parkingu M5 z gazem i bez gazu... tam nie montujesz butli w kolo zapasowe wiec nawet przewodow od LPG nie zobaczysz wychodzacych ze studni kola... to jest pitolenie... prawda jest taka, ze kazdy widzi M5 i tluste dupsko z 4rema rurami znikajace na horyzoncie... nikt nie oglada aut na stacji benzynowej... i wiem ze wiekszosc forumowych krzykaczy obsralaby sie zeby moc jezdzic M5 z gazem... byle tylko M5... chcialbym zobaczyc co by zrobili jakby ktos dal im M5 i po calym dniu jazdy na koniec dowiedzieliby sie, ze moga miec to auto w zamian za swojego strucla ale jest z gazem... ciekaw jestem ilu by odmowilo z powodu gazu...

Co innego jezeli ktos posiada M5, wyjezdza nia okazyjnie na rundke i zloty i generalnie trzyma ja w celach kolekcjonerskich... wtedy gaz zniszczy to auto... ale M5 jezdzona na codzien to jest wol roboczy o mocy 400 koni a nie kolekcjonerska zabawka... nie znam nikogo na forum kto mialby M5 albo M3 z rocznika 1996 wzwyz i trzymal je w celach kolekcjonerskich... a wielu pisze tak jakby byli na forum kolekcjonerow - koneserow... :mur:

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 14:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 223
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e38
Wstyd to jest kraść i z baby spaść.

_________________
Poswiec chiwle 7 ---> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128732
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 14:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
tds`ik napisał(a):
Wstyd to jest kraść i z baby spaść.


I w Suwałkach się urodzić.

:rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 17:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
--==Mały==-- napisał(a):
Większość tych którzy mówią,że LPG do Mpwr to zło na co dzień jeździ dupowozami w TDi w tym Boogie również więc na ich miejscu wolał bym założyć LPG i cieszyć się jazdą MPWR codziennie bo dla mnie takie rozwiązanie to nieporozumienie mieć fajne auto i jeździć raz na tydzień czy dwa. Spotykając ciekawego rywala na światłach siedzę w TDI i obgryzam paznokcie,że MPWR w domu pocieszając się patrze na wskaźnik spalania 6,2L ON :rotfl:
Ja akurat nie mam potrzeby montowanie LPG daje sobie radę bez tego i niewątpliwie szkoda by mi było zagazować M3 ale to bardziej ze względu na to,że nie znam nikogo w Polsce kto zrobił by to dobrze i miał bym pewność ,że nie będzie problemów.
Rozumiem ludzi którzy gazują ///M jak oszczędza około 3tyś miesięcznie to wcale nie jest głupota i chociaż jeździ fajnym autem a nie jakimś białym TDi.
Każdy umie liczyć w końcu mamy kryzys :)


Jak ktoś robi tak dużo km to raczej też będzie musiał sporo inwestować w eksploatację takiej mpwr, a lpg raczej żywotności mu też nie poprawi, zwłaszcza montowane w Polsce...

A kto potem odkupi takie mpwr z lpg? I za jakie pieniądze?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 18:38 
Rafal525 napisał(a):
M5 z całą pewnością nie jest wyznacznikiem prestiżu. Mówiąc szerzej- samochód to już w ogóle nie jest luksus. Byle firma, leasing i możemy jeździć "empiątką". Ja nie widzę nic złego w jeżdżeniu M5 na gaz . Ktoś ma taki kaprys, niech sobie jeździ, po co ta dyskusja na temat "świętości i prestiżu" m5?


Jak to nie? A po co niektórzy kupują je, skoro wystarczyłyby im 535d?

Na jakim Ty świecie żyjesz, jak samochód nie definiuje z grubsza przynależności do klasy społecznej? :rotfl: Też bym chciał w takim świecie żyć, ale jednak nie.


Można kupić nawet E39 za śmieszne pieniądze, ale... ŚMIAŁO! DLaczego jednak większość NIE ma takich sprzętów?

Condor napisał(a):
Gwarantuje ci, ze nie odroznisz jadacej czy nawet stojacej na parkingu M5 z gazem i bez gazu...


Gwarantuje Ci, że nie odróżnisz z odległości kilku m zenitha za 100k od jego chińskiego odpowiednika za psie ziko. Okay, bo ja też nie. Ale jak taki kupisz, w środowisku, w którym ma robić szał i tak się wyda.


Nie ma takich rzeczy, że lpg w M5 nie wpływa na odbiór jej kierowcy. Krzyczcie, ile chcecie, ale będąc nawet zwolennikiem gazu w M5 będziecie inaczej oceniać:

a) samochód bez lpg i z
b) kierowcę-posiadacza j.w


Patrzcie szerzej.

Nowe M5- płacz, bo V8, bo turbo, ble ble ble ble ble bel bel bel e sentymentalne smuty.

Ale jednak- czy całkowicie pozbawione sensu, nawet, jeśli pod względem technicznym nieuzasadnione?

Póki samochody będą kupowane przez zwykłych ludzi, zawsze nieodłączną cechą będą emocje i sentymenty.



Condor napisał(a):
ale M5 jezdzona na codzien to jest wol roboczy o mocy 400 koni a nie kolekcjonerska zabawka...


skoro mowa o 400ps- za pewne masz na myśli E39- po 1. trudno mówić o E39 jako kolekcjonerskiej zabawce. Samochód, jak samochód. Jeśli nazywasz go wołem roboczym, to... jaką ma mieć funkcję m.in.?

Pokazywać ludziom, że STAĆ CIĘ! :rotfl:

Ludzie to będą widzieli. Współpracownicy, koledzy, kochanki.

To tworzy "image" człowieka. Nie?

a jak leci fama, że ma lpg, to leci plotka, czy nie?




Ja nie wiem, zapytajcie boogiego po co BMW produkuje takie samochody jak M5, bo mi rence opadajom.

albo zapytajcie dlaczego takie coś w ogóle się sprzedaje...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: BMW M5 na gaz
PostNapisane: 1 lipca 2011, 19:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
jiGsaw napisał(a):
--==Mały==-- napisał(a):
Większość tych którzy mówią,że LPG do Mpwr to zło na co dzień jeździ dupowozami w TDi...


Jak ktoś robi tak dużo km to raczej też będzie musiał sporo inwestować w eksploatację takiej mpwr, a lpg raczej żywotności mu też nie poprawi, zwłaszcza montowane w Polsce...

A kto potem odkupi takie mpwr z lpg? I za jakie pieniądze?


Eksploatacja eksploatacją na tym nie zaoszczędzisz skoro ktoś kupił M5 to znaczy,że brał to pod uwagę ale skoro da się zaoszczędzić kilka tyś miesięcznie na paliwie to czemu nie dzięki temu więcej kasy zostanie na eksploatację.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 402 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL