Cytuj:
Turbiny są dwie. koszt jednej około 6tys zł x2
Nikt o zdrowych zmysłach przy aucie kosztującym 80k (początki produkcji) nie kupi dwóch nowych turbin za 12k, cena regeneracji max 3 tyś za dwie sztuki.
Cytuj:
Brak manuala - tylko automat
Dla mnie to jest plus
Cytuj:
Silnik 535d jest mniej awaryjny od 530d (wbrew temu co wszyscy piszą),choćby z tego względu że turbiny wytrzymują bardzo duże przebiegi. W 530d turbinka szybko wysiada
Poproszę statystyki i ich źródło

Dlaczego turbo w 35d jest wytrzymalsze niż w 30d
Cytuj:
Spalanie takie samo jak w 530d.
Kłamstwo. Różnica min 0.5- max 1.5 litra na 100 kilometrów nie wiele ale jednak.
Cytuj:
Mam kolegę który ma zrobionego chipa 530d na 270KM (ori 218). Ja mam niby 2 konie więcej. i objeżdżam go na każdym biegu.
530d chipowane na 286 koni jeździ bardzo podobnie do seryjnego 35d 286 koni, sęk w tym że 35d też można zawirusować
Nie neguje sytuacji twojej i kolegi, 270 koni nie zawsze równe
Cytuj:
Nie uważam aby 35d były bardziej awaryjne. Wszystko zależy od tego jak mocno zajechane auto kupisz. Każdy kto kupuje 35d, nie jeździ nim jak dziadziunio.Tylko ciśnie ostro. Osobiście odradzam zakup auta powypadkowego.Choćby ze względu na mnóstwo elektroniki, światłowody,aluminium (przód) itd itd. Lepiej kupić auto z gorszym wyposażeniem,ale pewne i zadbane,poniewaz każda wizyta w ASO nie będzie tania.Trzeba dbać o olej i schładzac turbiny.
Nic dodać nic ująć
Cytuj:
W mieście oba silniki sporo palą.
530 xDrive bez automatu do 9l w mieście jak na 3litrowy motor uważam, że to całkiem mało
