Mnie to wygląda na zacięty termostat, bo gdyby pompa wody niedomagała to albo byłaby nieszczelność i wywalałoby płyn, albo byłoby zbyt małe ciśnienie w układzie i silnik nadmiernie szybko by się nagrzewał nawet na biegu jałowym, a skoro na jałowym go nie dogrzewa to znaczy, że termostat się nie domyka, a jak po dłuższej jeździe się przegrzewa w korku to znaczy, że nie otwiera się też do końca czyli jest zacięty w pozycji uchylonej. Chociaż 100% pewności nie ma.
Co do testów OBC to po odblokowaniu test temperatury jest w 7 teście.
Jaka powinna być max. tem. pracy M62? Bo moja 540iA nawet w korkach rozgrzewa się max do 95*C i zastanawiam się czy poprzedni właściciel przerobił już termostat czy nie.
P.S. Jak ktoś ma konto na 7er to mógłby mi na PW podrzucić kopię tego opisu modyfikacji termostatu w M62? Bo ja mam konto ale niestety nie mam uprawnień do tego działu, w którym jest ten opis ;/
_________________ Moja 540iA
|