BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 21:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: jaka pasta polerska?
PostNapisane: 7 sierpnia 2006, 11:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
Witam
jak w temacie co mozecie polecic?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2006, 11:54 
Wg. mnie Tempo, to dobra pasta polerska! :mrgreen:
Lub polecam Ci kupić w ASO BMW środek do polerowania samochodu, jest poprostu super 8)
Cena tego środka to 45zł :roll:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2006, 15:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
ja do ręcznego polerowania to tylko TEMPO ogólno dostępna pasta i najlepsza POLECAM :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2006, 09:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: Bangkok
Polerska jak polerska, przede wszystkim jest to pasta ścierna do odnawiania lakierów zmatowiałych. zastanów się do czego tak naprawdę potrzebujesz tej pasty...

_________________
We Drive Together, We will Die Together.
Faster Than Enough, Forever...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2006, 09:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Tempo to tani shit ktora po dosc krotkim czasie przynosi jeszcze gorszy efekt. Do polerowania PRO tylko i wylacznie farecla G3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2006, 12:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
ale zrozum że farecle g3 stosuje sie mechanicznie w celu uzyskania efektu a nie każdy ma polerke i umnie to robić
!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2006, 12:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
wiem o tym ze stosuje sie przy polerce mechanicznej...ale chyba lepiej zrobic raz porzadnie niz co 2 tygodnie sie babrac z tempo co?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2006, 13:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
Kornelio napisał(a):
wiem o tym ze stosuje sie przy polerce mechanicznej...ale chyba lepiej zrobic raz porzadnie niz co 2 tygodnie sie babrac z tempo co?


to zapewne tez wiesz, ze w ciagu zycia samochodu powinno sie wykonywac nie wiecej niz dwa takie zabiegi, gdyz nieublagalnie sa zwiazane ze zmneijszeniem warstwy lakieru. tylko i wylacznie w ostatecznosci mechaniczne polerowanie a na codzien wosk, szmatka bawelniana i do przodu. bez zadnych maszyn przy doceiraniu wosku bo jakikolwiek piasek na powierzchni gabki zniszczy lakier.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2006, 21:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
milek i teraz jestesw małym błedzie jak masz autko polakierowanę farba 2 warstwową to mozesz robić polerke mechaniczną co sezon po każdej zimie ponieważ szkliwo lakieru bezbarwnego jest tak twarde że tylko kilka mikronów zbierasz sam (nalot )od warónków atmosferycznych co innego jak masz akryl jedno warstwowy to tak mechanicznie jak najamniej sie stosuje tylko wosk jak piszesz i szmatka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2006, 12:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
drogi kolego nie jestem w bledzie. osobiscie polerowalem samochody w swoim warsztacie po lakierowaniu. wiem, ile zbiera farecla i zapewniam Cie ze dobre wypolerowanie samochodu na blysk zabierze w okolicach 30% lakieru bezbarwnego. grubosc calej powloki na lakierowanym elemencie, pistoletem wysokocisnieniowym daje powloke rzedu 140 - 160 um. z czego w zaleznosci od krycia koloru moze byc okolo nawet 4 warstw bazy i tylko dwie bezbarwnego. dlatego bardzo czesto na obecnie sprzedawanych samochodach, wkrotce po zakupie robia sie plamy - wychodzi wielokrotne polerowanie samochodu. i zapewniam Cie, ze moja opinia nie jest moim wymyslem, ani bajka jakiegos chorego chlopca. zapewniam Cie, ze mimo mozliwosci nigdy nie polerowalem sobie samochodow co sezon - to szkodzi. o lakier trzeba dbac, aby sie nie zniszczyl, a nie polerowac jak sie juz zniszczy. kazdy moze sam wybrac droge, ale powtarzam polerowanie mechaniczne farecla g3 i polerka wysokoobrotowa to ostatecznosc, jesli juz nie da sie odbudowac lakieru.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2007, 16:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: skalin
sprawdż G3 farecla jest dobra i droga ale efekt jest super


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, 23:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: ZamoœÌ
Trzeba zacząć od tego jaki jest stan lakieru. Jeżeli jest mocno zmatowiały, porysowany, to ręcznie efekt będzie mierny i nigdy nie dorówna maszynie. Wtedy i tylko wtedy radził bym to zrobić maszynowo.
Jeżeli chodzi o np. co sobotnie "pieszczenie" przed domkiem po umyciu to wiadomo że ręcznie.
I tu zaczyna się zabawa.
1. Trzeba rozgraniczyć pasty ręczne od maszynowych, (G3 to typowo maszynowa)
2. Pasty mają różną gradację tak jak papier ścierny i trzeba dobrać do stanu lakieru. Na ładne powłoki stosujemy delikatne pasty wręcz mleczka a nawet są pasty do zabezpieczania połysku. Polerowanie maszynowe grubymi pastami (np. Farecla G3) to OSTATECZNOŚĆ!!! Kilka takich zabiegów w życiu samochodu i podkład na wierzchu (szczególnie na krawędziach) i nie ma znaczenia czy to metalik czy nie.

Co do firm to powiem tyle że Tempo to czysta amatorszczyzna i nie ma o czym mówić...

_________________
BMW 745iA e23 1986
Lakiery Sam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 12:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Ja też uważam że tempo to shit... Może nieumiejętnie nakładałem :zdziwko: a zaznaczam że robiłem to naprawdę delikatnie ale na szczęście nałożyłem próbnie na małą powierzchnię i następnego dnia było w tym miejscu więcej rys niź dookoła czy tylko mi się takie coś przytrafiło???? Nie wiem czym to teraz spolerować....ku....wa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 15:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
Kornelio napisał(a):
Tempo to tani shit ktora po dosc krotkim czasie przynosi jeszcze gorszy efekt. Do polerowania PRO tylko i wylacznie farecla G3
Kornelio ma 100% racji. róbcie tak jak mówi. a tempo to dobre na kaszlaki i polonezy:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 199
Lokalizacja: NakÂło nad NoteciÂą
ja tam jade mleczkiem i jest git a tempo to tez nie polecam

_________________
BMW E36 Coupe 94r ByÂłohttp://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=10698&postdays=0&postorder=asc&start=20

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 22:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
Maluszka białego zrobiłem prawie całego pastą Automax i zrobił sie ładniejszy (bielszy). Pasty jednak mi nie starczyło i część skończyłem pastą Tempo był wyraźnie nie tak biały jak reszta :zdegustowany: taki lekko kremowy (trzeba było sie przypatrzyć - co nie zmienia faktu ze była róznica :oczami: )

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 23:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: e46 Coupe
Kod silnika: M54B22
Przed tempówka musisz umyc auto zeby rys nie bylo :P sprobujcie tempo ale tej czeskiej :) lepsza jest :D ale i tak najlepsza jest farekla :D pasta koloryzujaca daje tez dobry efekt, glebokie rysy niweluje ale na krotko bo wystarczy ze deszcz spadnie i juz jest tak jak bylo przed pastowaniem :P

_________________
a to byly Compakt
a to nowe coupe e46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 16:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
DLU_kolas napisał(a):
Przed tempówka musisz umyc auto zeby rys nie bylo



A przepraszam ty myślisz że na usyfiony kładłem tempówke? :szok: Mam tą czeską i nie uważam żeby była dobra nikomu nie polecam... :dobani: Jak na razie najbardziej zadowolony jestem z sonaxa polish&wax z nano. :super: Niby polerująca ale mozna używać bez obaw nie tak jak tempo...

_________________
PiÂąteczka piĂŞkna bajeczka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 17:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Kilka dni temu fragment auta polerowałem pastą AutomMax - mała tubka 4.59pln ;p

a efekt - super... nie widać śladu po uszkodzeniu...

nie będę opowiadał całej historii, ale usuwałem zmatowienie o promieniu ok. 4cm powstałe przez (uwaga!) PAPIER ŚCIERNY (60,120,matowienie 600).

Nie ma śladu ani po rysach z 60-tki, ani po zmatowieniu 600-tką.

Od tego czasu mocno padało, a rys nadal nie ma - Także polecam ;)

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 09:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: e46 Coupe
Kod silnika: M54B22
Krzysiek32 napisał(a):
A przepraszam ty myślisz że na usyfiony kładłem tempówke? Mam tą czeską i nie uważam żeby była dobra nikomu nie polecam...
polac woda i pomazac gabka nie znaczy umyc! auto musi byc dobrze wytarte ircha bo zostana plamy, ktore utrudniaja pastowanie... a i pare godzinek po pastowaniu auto jest "usyfione" bo osiada na nie kurz, a kurz to brud. a co do pasty tempo to najlepiej jak sobie kupicie polska i czeska i wyprobujecie obie. ja tak zrobilem i zostalem przy czeskiej, a ty Krzysiek32?polska jest gestsza od czeskiej a koncowy efekt jest identyczny, takze po co sie meczyc polska kiedy mozna sie mniej zmeczyc czeska?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL