Tłok vanosa ma być maksymalnie schowany (jak okręcisz wałem odwrotnie do jego pracy zacznie się wysuwać, a to źle).
Wał zablokowany na O.T., wałek wydechowy jak i ssący mają na końcach taki kwadrat. Prawidłowo ustawiony rozrząd to te kwadraty ustawione w identycznym położeniu (koniecznie dziurkami do góry).
Zakładam że wał i wałek wydechowy ustawione prawidłowo. Luzujesz 4 śruby od frontu wałka wydechowego, spowoduje to możliwość regulacji wałkiem ssącym. Wciskasz napinacz i blokujesz. Ustawiasz wałki do odpowiedniego położenia, a następnie luzujesz napinacz małego łańcuszka (wałki cały czas zablokowane), skręcasz te 4 torxy (dwa dolne dają się odkręcać/skręcać po usunięciu dwóch śrub w przedniej części obudowy rozrządu), wtedy możesz odblokować wałki.
W całej tej procedurze należałoby mieć blokady, lub co najmniej 4 ręce
P.S.
Gdybyś miał pytania napisz na PW, podam Ci numer do siebie. Przez telefon łatwiej wszystko wyjaśnić

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG