Witam wszystkich
Zostałem posiadaczem BMW 320d 150 KM (wcześniej była Laguna II 1.9dci 120 KM) i niestety tak jak dużo osób mam problem z brakiem mocy.
Czytając wszelkie posty na ten temat i stosowaniu się do wskazówek kolegów niestety nie uzyskałem żadnej poprawy więc zostaje chyba zakup nowej przepływki, ale zacznę od początku;
Zakupiłem interfejs, może niezbyt profesjonalny (koszt 60 zł), ale chyba w miarę pokazujący realne dane w inpie (DIS-a uruchomiłem, ale mój notebok ma za słabe parametry i strasznie to mozolnie działało-VMware prawie go zawieszał).
Proszę oto kilka fotek z testowania mojej buni;
1.Fotka przepływki;

2.Wkład przepływki z kanałem przelotowym (gdzie można wiercic dziurkę),z lusterkiem nad nim i jakimś oporniczkiem czy czymś takim z boku;

3.Identyfikacja;

4.Informacja;

5.Zaslepiona 1/2 otworu dolnego, 3000 obr, pedal podloga, ekonomizer max na 14;

6.Zaslepiony prawie całkowicie dolny otwor;

7.Zaslepiony prawie całkowicie dolny otwor- szarpanie podczas przyśpieszania;

8.Zaslepione 1/2 lusterka, 3000 obr,pedał podloga, ekonomizer max na 14;

9. Błędy



Wcześniej przeglądnąłem EGR, sprawdziłem wężyki podciśnieniowe, przeczyściłem filterki na elektrozaworkach, sprawdziłem filtr powietrza (robiłem nawet próbę bez niego), umyłem benzyną extrakcyjną przepływkę a także zrobiłem w nim otwór około 4mm.
Nic to nie pomogło, dodam, że pomiary były robione z zaklejonym otworem(tym 4mm)
Jedynie podczas jazdy z góry np na 2 biegu i puszczonym pedale gazu parametry ECU sa zgodne z tymi z czujników.
Jeszcze jedno dodam, że jak delikatnie wciskam pedał gazu ( nie w podłogę) podczas przyśpieszania, to jakos lepiej przyśpiesza, ale takze to nie jest to, co powinne być.
Jeszcze jedno pytanie mnie nurtujące
Mam możliwość kupić nowe przepływki;
Bosch- 520 zł (troche kiepsko z kasą), Meyle-350 zł, QAP- 300 zł, Mager 180 zł---czy takie zamienniki wchodza w grę, może ktoś miał z nimi do czynienia i czy te przepływki trzeba adaptować ?
Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc