BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 581 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 14:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie wiem, co Was tam boli. Praktyka pokazuje, że nadal główne znaczenie na niższych prędkościach ma wskaźnik moc do masy. Testy niezależne i praktyka potwierdzają to, że dawne modele BMW często schodziły poniżej katalogowych osiągów, obecne mają często problem z uzyskaniem katalogu. Skoro nowe auta są coraz bardziej tandetne, coraz częsciej się psują itp., to równie dobrze podobnie może być w innych dziedzinach. Jesteśmy jawnie oszukiwani. Począwszy od testów spalania, osiągów, poprzez ncap itp., na jakości produktu skończywszy. Wszystko pod płaszczykiem pseudoekologii, a tak naprawdę jest to nabijanie kabzy komu trzeba. No, ale nic. Nie każdy musi wiedzieć dokąd prowadzi królicza nora. Fryderyk - trochę obiektywizmu, zwłaszcza, że Ty najgłośniej na tym forum krzyczałeś o 10s do setki w E36 318i...

http://www.zeperfs.com/en/duel1374-2495.htm - katalogowo 10.6s e30 i bodajże 9.1s E60.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 15:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 416
Lokalizacja: rionero in vulture
Kod silnika: M47/T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100009
:37:
Obrazek
Obrazek

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 16:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
ja nie wiem jak sie ma porownywanie starych pazdzierzy do tak zaawansowanej technologii?

to jak porownanie nowych adidasow do drewnianych chodakow

Obrazek

vs

Obrazek

f30 wymiata, wewnatrz, na zewnatrz miazdzy cyce.

podejrzewam, ze prowadzenie bedzie adekwatne do wygladu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 17:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2250
Garaż: było 320d Touring 2004r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=72312
Mnie tam ciekawi jakie będą "choroby wieku dziecięcego" zarówno w F30 jaki i F10...zawsze coś wychodzi na początku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 17:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Chciales powiedziec VS ostatnie prawdziwe adidasy (superstary albo zx'y) ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 17:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
Tomek napisał(a):
Chciales powiedziec VS ostatnie prawdziwe adidasy (superstary albo zx'y) ;)


"ostatnie prawdziwe"- BARDZO wzgledne pojecie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 17:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
pan_prezes_skora napisał(a):
"ostatnie prawdziwe"- BARDZO wzgledne pojecie


Musze sobie w podpis rozpiske wstawic bo nie wszyscy jeszcze wiedza ze E30 z M20B20 :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Na bmw-klub.pl ostatnio czytałem że ostatnie prawdziwe bmw to e92 330i :rotfl:

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Septua napisał(a):
Na bmw-klub.pl ostatnio czytałem że ostatnie prawdziwe bmw to e92 330i :rotfl:

wraz z wzrostem zamoznosci spoleczenstwa zmienia sie pojecia ostatniego prawdziwego BMW :rotfl:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 29
Lokalizacja: Silesia
Moje BMW: e46 Touring 320D
Kod silnika: M47N
Słuchajcie -> jeżdżę prawie 2 lata e46 320d Touring 150KM. Przyspieszenie 0-100km/h to 9,3 sek zgodnie z motofakty.pl. Moje średnie spalanie w tym czasie oscyluje wokół 6,5-7 l/100km, gdzie serwis motofakty podaje średnie spalanie na poziomie 5,7 l/100km. Co prawda nigdy nie mierzylem przyspieszenia, ale wierzę że jest takie jak w danych technicznych :).

W każdym razie, jak patrzę na dane techniczne F30 328i, to poprostu jestem wniebowzięty!
6,4 l/100km w cyklu mieszanym; 5,9 sek do 100 km/h oraz prędkość max na poziomie 250 km/h.
Jak dla mnie te dane są więcej niż zadowalające, pytanie jak to się ma z rzeczywistością, co już moim poprzednicy podnosili.
Fakt, że jest to jednak R4, co jest dużym minusem tutaj. :(

Patrząc jednak na dane techniczne np. e90 330i po dane mnie po prostu zaskakują. Różnice pomiedzy dieslem a bezynieakiem zdecydowanie się zmniejszają na korzyść tych drugich.

Ciekaw jestem jak to jest w przypadku codzienej jazdy. Mianowicie obecnie praktycznie od 2 tys. obr/min mam pełny ciąg. Ciekawe jak to jest w przypadku F30 328i. Czy czasem to nie są dane podane na wyrost?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 18 listopada 2011, 23:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
Santino napisał(a):
Septua napisał(a):
Na bmw-klub.pl ostatnio czytałem że ostatnie prawdziwe bmw to e92 330i :rotfl:

wraz z wzrostem zamoznosci spoleczenstwa zmienia sie pojecia ostatniego prawdziwego BMW :rotfl:


Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 19 listopada 2011, 02:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie no. Wiadomo, że nowsze = lepsze pod względem ogólnym, inaczej cofalibyśmy się w rozwoju cywilizacyjnym. Jednak prawda jest taka, że auto klasy premium BMW serii 3 E30 20 lat temu kosztowało powiedzmy tonę złota i teraz F30 kosztuje też tą umowną tonę złota. A z tej tony trzeba wytworzyć obecnie o wiele droższe technologicznie i technicznie bajery, wyposażenie, bezpieczeństwo itd. Zatem gdzieś muszą być cięte koszta... no i niestety potem są takie akcje, że znajomy kupił superba za 100tys nówke z salonu i obecnie sprawa chyba zejdzie na drogę sądową, bo auto ma już 3 silnik w ciągu roku, drugą skrzynię, a on więcej jeździ fabią zastępczą bez radia niż swoim superbem. Do tego dochodzi cały reżim pseudoekologii i innych obostrzeń. Metody pomiarowe spalania, bezpieczeństwa, osiągów coraz mniej przypominają realne sytuacje i warunki drogowe. No i niestety daje to pewien, przynamniej Mnie, NIESMAK na temat obecnych trendów w motoryzacji.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 19 listopada 2011, 02:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 416
Lokalizacja: rionero in vulture
Kod silnika: M47/T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100009
jiGsaw napisał(a):
znajomy kupił superba za 100tys nówke z salonu i obecnie sprawa chyba zejdzie na drogę sądową, bo auto ma już 3 silnik w ciągu roku, drugą skrzynię, a on więcej jeździ fabią zastępczą bez radia niż swoim superbem.

Trzeba bylo mu doradzic by se za ta cene E60 uzywke kupil http://allegro.onet.pl/bmw-535-xi-535xi ... 15117.html to by nie mial takich problemow ;)

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 19 listopada 2011, 10:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
nowy91 napisał(a):
Trzeba bylo mu doradzic by se za ta cene E60 uzywke kupil http://allegro.onet.pl/bmw-535-xi-535xi ... 15117.html to by nie mial takich problemow ;)


To moze nie byc tak dobry pomysl jak myslisz, 535i nigdy nie bylo w Europie, a samochody ze Stanow maja zwykle dosyc bujna przeszlosc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 19 listopada 2011, 10:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 416
Lokalizacja: rionero in vulture
Kod silnika: M47/T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100009
Chodzilo mi glownie o model a nie o wersje silnikowa ;) a pozatym watpie by nawet w tym amerykancu posypal sie silnik i skrzynia tak jak w skdzie :mur:

_________________
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 19 listopada 2011, 12:59 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
jiGsaw napisał(a):
Zatem gdzieś muszą być cięte koszta... no i niestety potem są takie akcje, że znajomy kupił superba za 100tys nówke z salonu i obecnie sprawa chyba zejdzie na drogę sądową, bo auto ma już 3 silnik w ciągu roku, drugą skrzynię, a on więcej jeździ fabią zastępczą bez radia niż swoim superbem.


Dlatego tez ze wzgledu na koszty jakie ponióslby diler/importer nie chce mi sie wierzyc,żeby auto mialo już 3 silnik w ciągu roku i 2 skrzynię.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 19 listopada 2011, 13:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To sobie nie wierz. Drugi przykład z mojego otoczenia dotyczył Vel Satis. Co Twoim zdaniem miał zrobić diler/importer jak w ciągu ruku posypały się te podzespoły? Olać klienta, który ma gwarancję na papierze? Dać mu nowe auto?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 19 listopada 2011, 13:20 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
jiGsaw napisał(a):
Co Twoim zdaniem miał zrobić diler/importer jak w ciągu ruku posypały się te podzespoły? Olać klienta, który ma gwarancję na papierze? Dać mu nowe auto?


Sprawdzenie auta, procedury wymagają czasu. 3 krotna wymiana podzespołow silnika, w to jestem skłonny uwierzyć, ale w 3 krotną wymianę całego silnika już nie. Być może klient własnie tak nazywał remont.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 19 listopada 2011, 13:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jeżeli siada tłok, który niszczy blok to taniej wychodzi często wymiana całego silnika.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW F30
PostNapisane: 19 listopada 2011, 19:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
nowy91 napisał(a):
Chodzilo mi glownie o model a nie o wersje silnikowa ;) a pozatym watpie by nawet w tym amerykancu posypal sie silnik i skrzynia tak jak w skdzie :mur:


Akurat po takich przewalach jak jest czesc tych samochodowow, sypiacy sie silnik czy skrzynia wogoleby mnie nie zaskoczyly.

Poza tym jiGsaw, ma racje, tez znam przypadki gdy wymieniano np. 3 krotnie 2.0 TFSI bo kazdy kolejny mial problem ze zbyt duza konsumpcja oleju. To nie dealer czy importer pokrywaja koszta, ostateczny koszt spada na producenta.

Wracajac jeszcze do tego

jiGsaw napisał(a):
A z tej tony trzeba wytworzyć obecnie o wiele droższe technologicznie i technicznie bajery, wyposażenie, bezpieczeństwo itd. Zatem gdzieś muszą być cięte koszta... no i niestety potem są takie akcje, że znajomy kupił superba za 100tys nówke z salonu i obecnie sprawa chyba zejdzie na drogę sądową, bo auto ma już 3 silnik w ciągu roku, drugą skrzynię, a on więcej jeździ fabią zastępczą bez radia niż swoim superbem. Do tego dochodzi cały reżim pseudoekologii i innych obostrzeń. Metody pomiarowe spalania, bezpieczeństwa, osiągów coraz mniej przypominają realne sytuacje i warunki drogowe. No i niestety daje to pewien, przynamniej Mnie, NIESMAK na temat obecnych trendów w motoryzacji.


To bardziej wina niedopracowania obecnych modeli niz ciecia kosztow, te drozsze technologie i techniczne bajery nie sa tak naprawde drozsze w przypadku F30 niz techniczne bajery w przypadku E30. Zobacz ile czasu na rynku zylo E30, albo E36, a jak krotko E90. Dzis nowy model zyje srednio 5-6 lat, z obowiazkowym liftingiem po 2-3 latach, ten ped sila rzeczy przeklada sie na niedopracowanie niektorych rozwiazan.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 581 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL