zalozylem nowy przewod dolotowy powietrza i auto chodzi troszke lepiej, objaw jest chyba zadziej ale nie zniknal...
dalej jadac autem i zatrzymujac sie przed swiatlami czy na skrzyzowaniu obroty raz staja na 900-1000 a raz 600-700... (mam ciezka noge ale chyba nie najciezsza)
Czy moze byc to komputer przestawiony? Czy powinienem go zresetowac? jak tak to jak to zrobic prawidlowo bo chyba nie wystarczy sciagnac samej klemy?
robertbmw napisał(a):
Przepustnica się nie zacina??
Wyczyściłbymi ją i przy okazji sprawdź miernikiem czujnik położenia przepustnicy, czy ma prawidłowe wartości.
OD kolektora ssącego będzie także odchodził jeden wężyk do zaworka EVAP odpowiedzialnego za odpowietrzanie układu paliwowego baku. Sprawdź czy zaworek ten nie zawiesza się.
Czy te wyższe obroty są tylko w czasie jazdy, czy też może po zatrzymaniu auta także są wysokie??
- sprawdze rowniez te rady.
Wiesz moze jakie powinny byc te wartosci??? Jak sprawdzic czy ten zaworek sie nie zawiesza???