BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 17:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i
PostNapisane: 3 kwietnia 2012, 07:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
tmk851 napisał(a):
tak jak i HK, elektrycznymi - podgrzewanymi - pompowanymi fotelami :zawstydzony: i do tego Navi jeszcze :D hehe

Nie zawsze można mieć wszystko :D
Chociaż przy mocnej benzynowej wersji wyposażenie powinno być bogatsze,ale i tak nie jest źle :ok:
Pytałem o przebieg,bo te przednie fotele wyglądają jakby już sporo przeszły,chyba,że to też kwestia samego zdjęcia,a w rzeczywistości jest lepiej :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i
PostNapisane: 3 kwietnia 2012, 09:13 
tmk851 napisał(a):
777, już teraz po wiadomości na priv poznaję :)

Proszę o wybaczenie :padam: :rotfl: :rotfl:


Postawisz połóweczkę i zapomnę o sytuacji :hyhy:


Co do auta, lakier do mocnej polerki i będzie świetnie. Ogólnie na dwa dni do mojego garażu i wyjeżdża igiełka :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i
PostNapisane: 3 kwietnia 2012, 18:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Moje BMW: 330i
Kod silnika: m54b30
777, jak załatwisz nocleg to i nie jedna połóweczka pęknie i auto piękne wyjedzie a zarazem zakropione :rotfl: :rotfl: :rotfl:

byku1600, fotele potrzebują trochę odświeżenia, ale przed zdjęciami nie były czyszczone i woskowane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i
PostNapisane: 28 maja 2012, 09:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Moje BMW: 330i
Kod silnika: m54b30
Jako, że sezon się zaczął trzeba było zrobić coś przy samochodzie..

Na początku podziękowania dla kolegi z Forum (SATINO) za pomoc i ładną przesyłkę. :piwo:

Tak więc wpadł gwint AP.. jestem na etapie układania go a dokładnie to tył muszę jeszcze podnieść ponieważ z przodu opona 205/45 i jest o wiele więcej miejsca w nadkolu.

A wygląda to tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a to małe foto promocyjne.. bez zgody kolegi ale na pewno się nie obrazi ;)
Obrazek
Obrazek

pozdrawiam i liczę na rady ustawienia gwintu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 28 maja 2012, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
przod masz skrecony na maxa?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 28 maja 2012, 09:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
Konkretnie siedzi,ale teraz koniecznie inne,czyt. większe i szersze koło,bo te 68-mki wyglądają teraz bardzo skromnie,zwłaszcza tył ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 28 maja 2012, 10:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 985
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
Dopiero miecha mam krótsze sprężyny ale mi się już taki gwincik ap marzy :]
Styl 68 dopiero zaczyna wyglądać z glebą i jest bardzo fajnie :super:

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 28 maja 2012, 11:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Moje BMW: 330i
Kod silnika: m54b30
Santino, tak przód na max.. niektórzy radzili (Twoi klienci również) żeby wyciągnąć sprężyny pomocnicze.. ale przynajmniej na tej wysokości musze jedynie martwic sie o krawęznik.. tył jest jakoś w połowie.

byku1600, Plany co do koła są :) jednak ciężko się zdecydować a nie chcę wydać 2ch wypłat hehe dlatego poczekam do końca sezonu..

emstar, w poprzedniej bmce miałem zmieniane amorki i wsadzone eibach.. powiedziałem sobie, że nigdy więcej tylko będzie gwint :) teraz z pewnością powiem nie żałuję, jedynie przód jeszcze spuścić.. albo jak kolega wyżej mówi większe koło ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 29 maja 2012, 09:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
tmk851, zamawialem zestaw z wiekszym dopuszczalnym obciazeniem dla przedniej osi, wystepuje tez zestaw gdzie ta waga jest na styk (pewnie na nim mozna zejsc nizej) na probe zamowie go nastepnym razem

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 29 maja 2012, 10:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1978
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Garaż: F11 touring http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141609
e46 compact: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140091
byłe e46 touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87181
fajny touring :) marzy mi się taki gwincik :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 29 maja 2012, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Moje BMW: 330i
Kod silnika: m54b30
Santino, wiem wiem rozmawialiśmy o tym.. a powiedz warto wyciągać te helpery? Być może sprężyny za jakiś czas trochę puszczą w dół :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 29 maja 2012, 16:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
E46 touring to raczej rzadkość z takim silnikiem :super: Fajnie się prezentuje.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 29 maja 2012, 19:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 468
Daj dystanse na tył i ładna felgę 18' a będzie idealnie i ze smakiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 29 maja 2012, 20:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Moje BMW: 330i
Kod silnika: m54b30
daniel1, wszystko w swoim czasie.. felga jeśli zawita to dopiero w następnym sezonie, chyba że będzie za dużo gotówki ;) choć patrze i ciężko coś fajnego i z parapetem znaleźć :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 30 maja 2012, 06:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Moje BMW: 335xi
Kod silnika: N54b30
Kurde , gdzie upolowac turasa z 3.0 ?

_________________
SPRZEDAM ACS3 2.0d

Obrazek

viewtopic.php?f=6&t=119711&p=1479313#p1479313


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 30 maja 2012, 06:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Moje BMW: 330i
Kod silnika: m54b30
M E R O, stał dosłownie 30km od mojego domu ;) powiem szczerze ze teraz szukał bym sedana, a podczas kupna tego auta znaczenia miał mpakiet i silnik a później rok auta :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tmk851 e46 330i ->> gwint str. 2
PostNapisane: 30 maja 2012, 12:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
jest dużo lepiej, ale przy gwincie musi być GLEBA, a nie KOZA, więc do garażu i wyjmuj sprężyny.. :P

a tak serio to przód mógł by jeszcze trochę zejść w dół... ;)

jest ładnie, ale przy większym kole będzie super.. :D

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL