jeśli brak jest nawiewu ciepłego powietrza to układ jest zapowietrzony, aczkolwiek ze schematu na
http://www.realoem.com wynika że termostat jest mocno rozbudowany a pompa wody elektryczna /ale nie wiem czy to główna czy dodatkowa/ więc przy odpowietrzeniu trzeba się będzie pomęczyć.. Jeśli chcesz próbować sam to wyłącz klime i włącz na full ogrzewanie, na zgaszonym silniku nalej płyn po sam korek naprzemian uciskając przewodem górnym i dolnym chłodnicy, jak przestanie "wciągać" płyn to odpal auto i czekaj jak się nagrzeje, jak zacznie podnosić poziom to zakręć korek, pouciskaj przewody jak wyżej /na początku kontroluj z zachowaniem ostrożności poziom płynu i dolewaj lub upuszczaj ciśnienia jeśli węża będą twardnieć /oczywiście jak się nagrzeje mocno to nie odkręcaj korka by para i plyn nie dał po oczach/. Jak się nagrzeje /tak by się otworzył termostat/ i zacznie grzać wewnątrz to jest ok, póżniej zweryfikować tylko poziom płynu by go nie było ani za dużo ani za mało...
ps. jak dolny przewód zimny tzn. że termostat się nie otworzył /też może być uszkodzony/