BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 14:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 3 maja 2012, 19:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 626
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106495
oba auta wyglądają co najmniej komicznie w mojej opinii, osobiście w życiu nie chciał bym mieć coś takiego ale znając życie to i na takie auta BMW o ile dojdą one do seryjnej sprzedaży znajdzie się rzesza amatorów podobnie jak na mercedesa A klase

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 3 maja 2012, 19:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Tylko zwróćcie uwage,ze najnowsza A-klasa jest bardziej rasowa i drapiezna od obecnej Jedynki.Myslalem ze BMW kupujac marke mini-dawno nisze malych aut juz uzupelnil.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Fryderyk napisał(a):
Jak BMW wycofało szpery z "cywilnych" 3er, to nigdy nie widziałem takiego oburzenia, jak to, że potencjalny samochodzik BMW będzie miało fwd i 3cyl. :rotfl: i nawet nie sam fakt powiększania gamy modeli, tylko właśnie fwd :rotfl:


No Panie, wiedziec co to "szpera" to juz nie takie hop-siup, dlatego nie ma oburzenia :D

Poza tym wpisujcie miasta ['] :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Fryderyk, ty jeździsz FWD, więc się nie udzielaj :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 3 maja 2012, 23:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
ja tym jezdzic nie bede



"nie nie nie to nie zadna tragedia, zycie to nie dramat- to wielka komedia-zaskakuje tylko nie uswiadomionych"
"sytuacja coraz gorsza robi sie ze zlej"
"olewka"
:rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 3 maja 2012, 23:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Vermilion napisał(a):
Poza tym wpisujcie miasta [']

Parzęczewo. [*]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 4 maja 2012, 15:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Fryderyk napisał(a):
Nieudolne renderingi to jedno, ale, że na widok miejskiego ścierwa "nie dla fwd" i "won z 3cylindrowcami" to śmiać mi się chce hehe


Jedynka to też miejskie ścierwo a jednak napęd to elementarna rzecz w porównaniu z Golfem, Megane itd. Między innymi dlatego 3er jest lepsze od Insigni albo Laguny bo design to sprawa subiektywna a jakość wykonania jest na podobnym poziomie, podobnie wspólne z PSA motory.

Fryderyk napisał(a):
Jasne, konkurent dla np. VW Polo, czy Renault Modus ze stajni BMW powinien mieć wolnossące V8, manualną skrzynią i szperą na kołach z tyłu!


Mógłby się jednak czymś wyróżniać, nie wszyscy klienci chcą płacić tylko i wyłącznie za znaczek na masce.

Fryderyk napisał(a):
Jak BMW wycofało szpery z "cywilnych" 3er, to nigdy nie widziałem takiego oburzenia, jak to, że potencjalny samochodzik BMW będzie miało fwd i 3cyl. i nawet nie sam fakt powiększania gamy modeli, tylko właśnie fwd


Bo teraz już nie będzie różnicy między BMW a konkurencją (Audi, Volvo, Toyota, Hyundai - taki Mercedes już dawno jest marką wyższej rangi).

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 4 maja 2012, 16:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Tomek napisał(a):
Fryderyk napisał(a):
Nieudolne renderingi to jedno, ale, że na widok miejskiego ścierwa "nie dla fwd" i "won z 3cylindrowcami" to śmiać mi się chce hehe


Jedynka to też miejskie ścierwo a jednak napęd to elementarna rzecz w porównaniu z Golfem, Megane itd.


Uzyty naped w duzej mierze zalezy od przeznaczenia samochodu, tylny juz w klasie C nie jest do konca trafionym rozwiazaniem. Przedni naped ma szereg cech, ktore w przypadku malych samochodow miejskich sa zaletami. Co prawda BMW w przypadku 1er udalo sie rozwiazac chyba najwieksza wade napedu na tylna os - wage, ktora nie jest jakos znaczaco wieksza niz w przypadku konkurencji.

Tomek napisał(a):
Między innymi dlatego 3er jest lepsze od Insigni albo Laguny bo design to sprawa subiektywna a jakość wykonania jest na podobnym poziomie, podobnie wspólne z PSA motory.


To tez dosyc dyskusyjne stwierdzenie. Trzeba zdefiniowac co znaczy jest lepsze. Jezeli masz na mysli zachowanie na drodze to na pewno tak.

Tomek napisał(a):
Fryderyk napisał(a):
Jasne, konkurent dla np. VW Polo, czy Renault Modus ze stajni BMW powinien mieć wolnossące V8, manualną skrzynią i szperą na kołach z tyłu!


Mógłby się jednak czymś wyróżniać, nie wszyscy klienci chcą płacić tylko i wyłącznie za znaczek na masce.


Rownie dobrze moze miec 3 kola i wiatrak na dachu, to go na pewno wyrozni :D Pytanie tylko czy ma to sens?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 4 maja 2012, 17:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Najlepszy jest złoty środek ;) Ale teraz zaczyna się unifikacja i niedługo to będzie salonie konfigurator w którym się powybiera różne opcje w tym logo na masce. Co kto lubi ;)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 4 maja 2012, 19:05 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
Tomek napisał(a):
Ale teraz zaczyna się unifikacja i niedługo to będzie salonie konfigurator w którym się powybiera różne opcje w tym logo na masce.


Moze nie doslownie w tym samym salonie, ale patrzac szerzej wybiera sie logo chocby ostatnio Subaru BRZ/Toyota GT 86/Scion FRS (Scion nalezy do Toyoty).

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 4 maja 2012, 23:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
zamykam bo to pierdo**** o dupie maryni z fotoszopa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 5 maja 2012, 10:32 
AD/HD napisał(a):
zamykam


otwieram, bo wywiązała się inna dyskusja- o dyrdymałach z 1. posta już nikt nie pamięta.

deejeys napisał(a):
Fryderyk, ty jeździsz FWD, więc się nie udzielaj :cwaniak:


ja jestem mega przeciwnikiem FWD, zawsze byłem ale.........

owszem, jeżdżę FWD made by BMW :cool:

mało tego. nie boję się stwierdzić, że R50/R53 jeździ się lepiej, niż prawie każdą jedną beemką. mimo napędu na niewłaściwą oś.

jest bardziej neutralne, podsterowności w ogóle nie czuć - ba, jest ona odczuwalnie mniejsza, niż w E36, czy E46. W przeciwieństwie do większości FWD ma nawet lekkie tendencje do nadsterowności w skrajnych przypadkach.

szczerze, ile się najeździłeś R50/R53? hm? :oczami:

fwd gówno bo fwd? :hyhy:

Tomek napisał(a):
Jedynka to też miejskie ścierwo a jednak napęd to elementarna rzecz w porównaniu z Golfem, Megane itd. Między innymi dlatego 3er jest lepsze od Insigni albo Laguny bo design to sprawa subiektywna a jakość wykonania jest na podobnym poziomie, podobnie wspólne z PSA motory.


Jedynka miejskie ścierwo? Nooo przegłeś pałkę. Jedynka jest mała, zwinna, ale zrobisz w niej 1000km i wyjdziesz zadowolony i udasz się na kawę. Golf i Megane to ewidentnie inny klient - i też nie miejskie auta ścierwowe, a o tych jest mowa. Za bardzo mieszamy już tutaj.

Ale. Jedynka to najmniejszy z możliwych sensownych wariantów- a ona jest duża w stosunku do propozycji segmentu A lub B. Miejsce, zajmowane w kabinie, koszty, ale i prowadzenie - wcale za tym nie przemawiają.

Tomek napisał(a):
Między innymi dlatego 3er jest lepsze od Insigni albo Laguny


Od laguny może, ale insgyni? Niekoniecznie. Dla Ciebie i dla mnie tak, bo ma szachownicę ;) ale tak z czystym sumieniem? Szału nie ma tak naprawdę jakiegoś mega. Przeciętnemu biznesmenowi koło wuja lata właściwości rwd w 3er. Ale 3er to też DUŻY, ba, OGROMNY samochód w porównaniu do segmentu A i B.

Tomek napisał(a):

Mógłby się jednak czymś wyróżniać, nie wszyscy klienci chcą płacić tylko i wyłącznie za znaczek na masce.


z przedziału A i B? no też, ale... dlaczego nie zrobić tak, jak już zostało zrobione?

Lekko przerobić coopera, utyć go, ucywilizować. dać mu łągodniejsze sprężyny i bułkowaty kształt beemki. Dodać jakieś ergonomiczne i sensowne rozwiązania dla zwykłych użytkowników, a nie psychopatów, zbić cenę i mamy najlepsze auto w segmencie B.

Tomek napisał(a):
Bo teraz już nie będzie różnicy między BMW a konkurencją (Audi, Volvo, Toyota, Hyundai - taki Mercedes już dawno jest marką wyższej rangi).


Mercedesowi nie zaszkodziły te małe gówniane wynalazki. A podejrzewam, że mogły poprawić kondycję firmy i umożliwiły spokojne prace nad SLSem i innymi wynalazkami

BAWARA napisał(a):
Myslalem ze BMW kupujac marke mini-dawno nisze malych aut juz uzupelnil.


MINI to zły przykład, bo wypełnia "własne" pole. Każde auto klasy B po prostu masakruje mini ceną i funkcjonalnością. Mini to inny świat i konkurencja jedyna to może new beetle? wyodrębniony skrawek motoryzacyjnego świata, który się rządzi innymi prawami - (remake-i retro-klasyków).

Ale faktem jest, że tych ponad 10 letnich doświadczeń z MINI warto skorzystać


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Przyszłość: Małe przednionapędowe? (CAT i FAST)
PostNapisane: 5 maja 2012, 14:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Odczuwalnie mniejsza? Czy mniejsza? Ale jak? Przednionapędowe mini jest lepiej wyważone od e36/e46?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 5 maja 2012, 15:21 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
BAWARA napisał(a):
Tylko zwróćcie uwage,ze najnowsza A-klasa jest bardziej rasowa i drapiezna od obecnej Jedynki.Myslalem ze BMW kupujac marke mini-dawno nisze malych aut juz uzupelnil.



Mam to samo zdanie. Porównajcie nową A klasę z 1 w wersji Urban Line..... Mercedes prezentuje sie zdecydowanie lepiej :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przyszłość: Małe przednionapędowe? (CAT i FAST)
PostNapisane: 5 maja 2012, 16:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
jiGsaw napisał(a):
Odczuwalnie mniejsza? Czy mniejsza? Ale jak? Przednionapędowe mini jest lepiej wyważone od e36/e46?


Dystrybucja masy pomiedzy osiami to tylko jedna z wielu skladowych wplywajacych na charakter samochodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przyszłość: Małe przednionapędowe? (CAT i FAST)
PostNapisane: 5 maja 2012, 16:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Fryderyk napisał(a):
szczerze, ile się najeździłeś R50/R53? hm?


Bardzo niewiele (dwie przejaźdzki jedna works s czy jakoś tak dwieście coś kuca i raz cabrio ), ale czy ja tutaj napisałem, że źle to jeździ? Jeździ FAJNIE. O tak na miasto, fajny gocart :)


Fryderyk napisał(a):
R50/R53 jeździ się lepiej, niż prawie każdą jedną beemką. mimo napędu na niewłaściwą oś.


Totalna kwestia gustu...


Fryderyk napisał(a):
fwd gówno bo fwd?


bla bla bla




Ogólnie dyskusja może się toczyć i toczyć. Ładna pogoda, trzeba iść pojeździć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przyszłość: Małe przednionapędowe? (CAT i FAST)
PostNapisane: 6 maja 2012, 09:03 
deejeys napisał(a):
O tak na miasto, fajny gocart :)


To tak, jakbym napisał w temacie ON vs PB: "diesel na pole" ale spoko :)

Po mieście to auto ma sens przy centrach handlowych, czy tam inne miejsca, gdzie można założyć okulary i się lansować. Raczej ciężko zrozumieć w mieście sens tego samochodu i nie stracić przy tym prawa jazdy.

jiGsaw napisał(a):
Ale jak? Przednionapędowe mini jest lepiej wyważone od e36/e46?


62-63% na przód.

;) ale jeździ lepiej.

warto zauważyć, że tak jak Vermilion pisze, to tylko jeden z parametrów - np. E46 jest o 850mm dłuższe. Mimo to, rozstaw osi p/t jest krótszy tylko o 260mm.

Na szerokości zaś, 50mm różnicy (bez lusterek) i raptem - w zależności od wersji 13mm lub 23mm różnicy - przy czym rozstaw przednich kół w MINI bardziej maleje, niż w E46.

Uwierz, że jakby mnie na każdym winklu uwierała "torque steering" to moje R50 już dawno wisiałoby na sprzedaż.



deejeys napisał(a):
Fryderyk napisał(a):
R50/R53 jeździ się lepiej, niż prawie każdą jedną beemką. mimo napędu na niewłaściwą oś.


Totalna kwestia gustu...



Jeżeli chodzi Ci o komfort jazdy, to i owszem.

Ale ja miałem na myśli jazdę w senie jazdę wruuuuuuuuuuuuuuuuuum asfalt, droga i 'dzida' na przód.

kwestią gustu jest uznanie, czy czas S JCW, które ma 211PS na północnej pętli 8:35 jest dobry, czy zły w porównaniu do czasu M5 E39 (dla niewtajemniczonych przypomnę 400PS) 8:28 - 7 sekund. No, chyba, że forumowi M5piątkowicze znajdą jakiś szybszy.

Hockenheim short- M5 wygrywa o niecałą sekundę.

A dodam, że M5 robi szybciej od S JCW 0-200 o więcej, niż 7 sekund ;)

Więc, jeśli mniejsza masa nie kompensuje tej ogromnej ilości koni na przyspieszenie, to?

Zejdźmy na ziemię.

Znalazłem dla 320d seria 150PS tylko czas na Autozeitung test track.

Niestety :( wolniejszy od coopera D (107PS 240Nm) o jakieś 4 sekundy i nowsza wersja (110PS 270Nm) o 6s.

Przy czym, także ten drugi jest znacznie, znacznie wolniejszy od seryjnego 320d.



Tak, tak, czasy z torów to nie wszystko. Forumowe kamienne przekonania są ważniejsze :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Przyszłość: Małe przednionapędowe? (CAT i FAST)
PostNapisane: 6 maja 2012, 18:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Fryderyk napisał(a):
Uwierz, że jakby mnie na każdym winklu uwierała "torque steering" to moje R50 już dawno wisiałoby na sprzedaż.


Bo tego torque Ci tam brakuje :P ;)

Fryderyk napisał(a):
Jedynka miejskie ścierwo? Nooo przegłeś pałkę. Jedynka jest mała, zwinna, ale zrobisz w niej 1000km i wyjdziesz zadowolony i udasz się na kawę. Golf i Megane to ewidentnie inny klient - i też nie miejskie auta ścierwowe, a o tych jest mowa. Za bardzo mieszamy już tutaj.


Chodziło mi o klasę Golfa gdzie 1er bardzo wyróżnia się zastosowanym napędem. Że segment A i B jest inny to oczywistość, ale mi właśnie o to chodzi żeby nie robić kolejnego pikaczento tylko z innym logo na przykrótkiej masce.

Fryderyk napisał(a):
Przeciętnemu biznesmenowi koło wuja lata właściwości rwd w 3er.


Przeciętnemu, tu chodzi o tego nieprzeciętnego który chce coś więcej od auta.

Fryderyk napisał(a):
Lekko przerobić coopera, utyć go, ucywilizować. dać mu łągodniejsze sprężyny i bułkowaty kształt beemki. Dodać jakieś ergonomiczne i sensowne rozwiązania dla zwykłych użytkowników, a nie psychopatów, zbić cenę i mamy najlepsze auto w segmencie B.


Amen! Jak dla mnie to by mogli tylko logo zmienić i gotowe, Miniak jest idealny :padam:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przyszłość: Małe przednionapędowe? (CAT i FAST)
PostNapisane: 6 maja 2012, 21:09 
Tomek napisał(a):
Bo tego torque Ci tam brakuje :P ;)


dobra, dobra, tego zawsze brakuje :P no, może nie w S65 AMG :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: BMW CAT i FAST
PostNapisane: 6 maja 2012, 23:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 617
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
Vermilion napisał(a):
Uzyty naped w duzej mierze zalezy od przeznaczenia samochodu, tylny juz w klasie C nie jest do konca trafionym rozwiazaniem.

Nie zgadzam sie, mam bezposrednie porownanie C klasa vs A4 oraz E klasa vs A6 (wszystkie auta byly w rodzinie) i naped na tyl ma kolosalna przewage jesli chodzi o komfort. Odizolowanie ukladu napedowego od kierowniczego daje bardzo duzo, zadnych szarpniec na kierownicy, wyrywania, usztywniania sie przy przyspieszaniu, wiekszy promien skretu, zupelnia inna geometria zawieszenia i jego zakres pracy. W przypadku aut klasy premium to ma chyba decydujace znaczenie...

Mialem tez okazje jezdzic Oplem Insignia 2.0 Turbo fwd i minute pozniej identyko wersja ale awd, to pierwsze mimo elektronicznych diwajsow zachowywalo sie identyko jak moj Colt, jak dawalem w podloge to trzeba bylo caly czas korygowac kierownice zeby trafic w swoj pas, do tego te mini szarpniecia na kierownicy :kwasny:

Mini nie jest typowym przedstawicielem fwd, ma rozstaw kol praktycznie niewiele mniejszy od dlugosci calkowitej, wielkie kola w stosunku do budy i jezdzi jak gokart. Typowe hothatche sa przyjemniejsze od typowej kanapy rwd, ale jak juz wezmiemy typowego fwd z obrzydliwa podsterownoscia, a w dzisiejszych czasach jeszcze moca pod 200hp na przedniej osi... bleeee.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL