Kucharz napisał(a):
no w sumie tak, teraz do wymiany łożysko sprężarki klimy mam
Mam to samo do wymiany ale u mnie już piszczy nawet przy wylaczonej klimie czasem ciszej czasem glosniej ale bardzo mnie to irytuje jak stoisz na wolnych obrotach to zamiast ciszy slyszysz delikatny pisk, najgorzej że żeby to wymienić trzeba spuścić czynnik z klimy

niepotrzebny wydatek, ja już myśla zdjąć sobie pasek od napędzania spreżarki na zimę a naprawę przelożyć na lato bo i tak wtedy trzeba będzie nabić na nowo i ją odgrzybić, KUCHARZ jak już wymontujesz te ożysko to byś móg mi podać jego wymiary no chyba że pierwszy wymienie to podeśle Tobie, zawsze to skrócić czas naprawy bo będzie się do tego przygotowanym.
Co do rocznika końcówka 1997 wersja touring z pelnym wyposażeniem (tylko uboga ilość AIRBAGów 4szt) 25000zl to cena za samochód a naprawy i modernizacje to inna pula. Przebieg przy zakupie okolo 205tys. Średnio rocznie robię okolo 70tys km więc zgadzam się z Kucharzem że naprawy to nieodlaczna część auta podczas ciąglej eksploatacji. Wkońcu o kogo jak o kogo ale piękną beemke trzeba dbać
Zapomnialem wspomnieć o jeszcze jednym wydatku opadla mi szyba z tylu i juz sie nie podniosla, co sie okazalo pekla linka od mechanizmu podnoszacego szyby, będąc przekonanym że pojadę do FOTY i kupie lineczke za max 50zl okazalo się że niestety ale linka jest sprzedawana w komplecie z silnikiem i calym mechanizmem koszt jedyne 950zl!!!
Co prawda znalazlem sposob na naprawe ale trwalo to caly dzień i podpowiem że stalowa linka o średnicy 1,8mm i dugości ok 2m kosztowala mnie w metalzbycie 5zl
Wiecie co panowie wpadlem tak sobie na pewien pomysl, skoro tak piszemy o częstych usterkach, a może by tak pisać jak je usuwać aby spędzić przy tym jak najmniej czasu. Np. jeżeli komuś z was padnie kiedyś linka od szyby (a napewno padnie bo tandetne rolki sie wyrabiają i linka obciera sie na zwojach) mogę wam pomóc przy naprawie
