BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 10:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
CiOoS, ;)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 16:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Kubenzy,a co powiesz na to ,ze moja 1.8 m40 na zwykłej instalce chodzi bez zarzutów?i jak bym podsumował zaoszczędzone pieniądze na LPG to chyba bym mógl kupić drugą E30. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 19:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
ech :zalamany:

m40? :27:


:chytry:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 10:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
No patrzaj go....I jeszcze będzie mi tu m40 wyśmiewał :D :D :hyhy:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 22:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Generalnie tak ja mam 318is 140km.. kupiłem już z gazem, ale zwykłym:/. wg mnie no jest faktycznie taniej. ALE!!!! silnik po przejechaniu z 500 km na gazie, na paliwie nie chce mi kręcić za h..... w ogóle nie jedzi nie wchodzi na obroty, muli go jak sie tylko da. Jak jeżdże na gazie to rozszczelnia mi się uszczelka pod głowicą i kapie olej. A jeśli chodzi o moc na gazie to wlecze sie jakby miał z 75km, katalizator mi sie zapycha też od gazu. No i narazie tyle.. Chyba przerobie na sekwencję. Pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2007, 00:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
Założyłem gaz do mojej małej. Zrobiłem już około 3tys. km i jestem zadowolony na mocy nie czuje różnicy. Pali mi do 10.7 l/100km (benzyny palił mi około 9.5l /100km A co do instalacji to jest to STAG 300 - sekwencja polecam. Warunkiem dobrego chodzenia na gazie musi najpierw dobrze chodzić na benzynie. Ważna jest m.in. sonda lambda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2007, 17:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: ZewszÂąd
ja jestem sceptycznie nastawiony do gazu. W zadnym wypadku nie zamontowal bym takiej instalacji do mojego auta a tym bardziej do BMW, ktore ma tak wspaniala historie. Nie godzi sie jezdzic tymi silnikami na gazie :) to odbiera radosc z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 13:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
abrath napisał(a):
ja jestem sceptycznie nastawiony do gazu. W zadnym wypadku nie zamontowal bym takiej instalacji do mojego auta a tym bardziej do BMW, ktore ma tak wspaniala historie.

Faktycznie jest to ważny powód do nie zakładania gazu. Historia firmy, modelu. Jakbyś miał 850 w stanie kolekcjonerskim przyznałbym Ci racje. Starą serie 6 w stanie idealnym również.
Masz 323, sorry, ale nie widze takiej zależności :)

abrath napisał(a):
Nie godzi sie jezdzic tymi silnikami na gazie :)

Właśnie świetnie godzi się. Te silniki kapitalnie wspólpracują z LPG. Wiem to po sobie. Też się bałem zakładać, zupełnie nie żałuje, chodzi super.

abrath napisał(a):
to odbiera radosc z jazdy :)

Widzisz myślisz, że gaz zamula auto, że ciągle coś strzela, pływają niskie obroty, nie da się przyśpieszać... NOT.
Chodzi identycznie jak na PB, nie odczujesz różnicy jak masz dobrze gaz założony i ustawiony.
Teraz zastanów się nad taką opcją:
Ty masz 323 na Pb. Masz radość z jazdy. 100km kosztuje Cie np 40zł.
Ktoś ma 750 na LPG. Ma radość z jazdy. 100km kosztuje go np 40zł.
Czujesz ten klimat ?? :) Ten smaczek :) Tą różnice :)

Na koniec.
Zauważcie, pewną prawidłowość.
Osoby, które nie mają gazu narzekają na gaz.
Osoby, które miały jakieś patenty ze starymi generacjami (nie nadającymi się do BMW) też.
Natomiast każdy kto ma dobrze założoną sekwencje - chwali ją.
Wyciągnijcie z tego wnioski.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 14:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
discrimen napisał(a):
Zauważcie, pewną prawidłowość.
Osoby, które nie mają gazu narzekają na gaz.
Osoby, które miały jakieś patenty ze starymi generacjami (nie nadającymi się do BMW) też.
Natomiast każdy kto ma dobrze założoną sekwencje - chwali ją.


Dokładnie tak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 14:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
discrimen napisał(a):
Na koniec.
Zauważcie, pewną prawidłowość.
Osoby, które nie mają gazu narzekają na gaz.
Osoby, które miały jakieś patenty ze starymi generacjami (nie nadającymi się do BMW) też.
Natomiast każdy kto ma dobrze założoną sekwencje - chwali ją.
Wyciągnijcie z tego wnioski.



Nie,

Nie mam gazu ale chwale. Miałem stare instalki kiedyś kiedyś, też chwaliłem. :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 17:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
KotSylwester napisał(a):
discrimen napisał/a:
Na koniec.
Zauważcie, pewną prawidłowość.
Osoby, które nie mają gazu narzekają na gaz.
Osoby, które miały jakieś patenty ze starymi generacjami (nie nadającymi się do BMW) też.
Natomiast każdy kto ma dobrze założoną sekwencje - chwali ją.
Wyciągnijcie z tego wnioski.




Nie,

Nie mam gazu ale chwale.

ja też ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 20:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Wyjątki potwierdzające regułe :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 19:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
Ja mam sekwencjie ale teraz spowrotem jeżdże na benzynie z powodu jej niskiej ceny (3,42zł). Niby na tej sekwencji nie mialem problemow, ale jednak to nie bylo to. Niby moc ta sama ale niby nie. A poza tym na gazie chodzi mi glośniej. Mialem gaz i twidze , że lepijej jest na benzynie. A pozatym:
Ja robie miesięcznie około 1500km. Pali mi 9l/100km benzyny i 11l/100km gazu wiec:
Benzyna:
15x9= 135l benzyny to jest jakieś 135x 3,42=461,7zł taki jest koszt przejechania 1500km na benzynie

Gaz:
15x11 = 165l gazy i to jest 165l x 1,97=325zł i miesiecznie leja za 50zł benzyny czyli razem jazda na gazie 1500km wynosi 375zl

Więc uscislając zaoszczędzamy: 461,7 - 375 = 86zl

Dodajmy koszty przeglądow, regulacji, szybszej zużywalności sondy lambda i innych podzespolów.

Niech każdy odpowie sobie na pytanie czy to tak naprawde sie oplaca??
Liczyby mówią same za siebie!

Jesli ktoś chce robić takie oczszędności to powodzenia!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: knw
Cytuj:
Więc uscislając zaoszczędzamy: 461,7 - 375 = 86zl

Dodajmy koszty przeglądow, regulacji, szybszej zużywalności sondy lambda i innych podzespolów.

Niech każdy odpowie sobie na pytanie czy to tak naprawde sie oplaca??
Liczyby mówią same za siebie!


...bardzo dobrze to kolega napisał!

nie ma sie co napalać na gaz, trzeba sobie przeliczyć koszty, a cyferki nie kłamią!! ;)

u mnie na Shellu Pb95 = 3,30zł/litr
gazu nie założe bo instalacja (3000zł) wróciła by sie po 3,2 latach (przy przebiegach ok. 700km/m-c) i dopiero wtedy zaczął bym oszczędzać... :hyhy:

a załóżmy że paliwo będzie po 5zł/litr... oszczędzać na gazie zaczne po 1,3 roku...
też długi okres, no chyba że ktoś kupuje auto którym będzie jeździł do końca życia! :D

_________________
"Szybkie Kobiety - PiĂŞkne Samochody"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 20:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
furious1 napisał(a):
Dodajmy koszty przeglądow, regulacji, szybszej zużywalności sondy lambda i innych podzespolów.


Najlepiej nie jeździć autem, wtedy się nie zużywa.

No ale przecież na gazie bardziej. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: knw
Cytuj:
furious1 napisał/a:
Dodajmy koszty przeglądow, regulacji, szybszej zużywalności sondy lambda i innych podzespolów.


Najlepiej nie jeździć autem, wtedy się nie zużywa.

No ale przecież na gazie bardziej. :rotfl:



i znów omijasz fakty... przegląd samochodu z instalacją LPG jest droższy, a np. swiece, filtr powietrza też na gazie wymienia sie częściej, i panów gazowników trzeba odwiedzać bo silniczek nie chodzi tak jak powinien... :D

a może nie mam racji? :hyhy:

_________________
"Szybkie Kobiety - PiĂŞkne Samochody"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 21:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
przemo23pl napisał(a):
a może nie mam racji?


A co ile wymieniasz świece przy Pb a co ile przy LPG?

Filtr pow na LPG częściej? Hmm nowość, a mam chyba 8 me auto na LPG :zdziwko:

Silniczek też chodzi jak powinien, a przez 2 lata masz regulację za friko. Jak masz gazownika 100km od domu, to już Twój problem.


Więc chyba nie masz racji :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2009, 08:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 140
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N
Mam 318 IS ze Stag 300 i nie narzekam.Wszystko zależy od montażu instalacji i od tego jak się ją użytkuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Lublin okolice
Kod:
Najlepiej nie jeździć autem, wtedy się nie zużywa.

No ale przecież na gazie bardziej.

i tu się zgodzę faktycznie na gazie silnik zuzywa się bardziej i dlatego nie zakładam gazu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 21:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
demeter napisał(a):
na gazie silnik zuzywa się bardziej


tzn.? Konkrety poproszę ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL