BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 19:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Marcinie, czy wzmak napędza tylko suba czy też głośniki w aucie?
I czemu skrzynka 12, a nie 10 cali?

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 19:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Jak policzyłem kabelki to napędza 4 kanały + wzmak. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 19:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Kucharz napisał(a):
Marcinie, czy wzmak napędza tylko suba czy też głośniki w aucie?


Wzmak napędza w tej chwili przód i suba, ale chyba podłączę jeszcze tył i zobaczymy jak będzie. Niby tył nie jest tak ważny, ale spróbować nie zaszkodzi.

Kucharz napisał(a):
I czemu skrzynka 12, a nie 10 cali?


Sam nie wiem, słuchałem rózne suby i ten wydobywał z siebie najczystszy bas. Rozmiar nie miał dla mnie znaczenia, tak wyszło że jest 12"

KotSylwester napisał(a):
Jak policzyłem kabelki to napędza 4 kanały + wzmak


KotSylwester, te kabelki co prawdopodobnie "policzyłeś" to doprowadzenie sygnału do wzmaka. Rzeczywiście są cztery, ale dwa to sygnał z przednich głośników, a dwa z tylnych, które w tej chwili dają sygnał na suba.

:)

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 20:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
to można pobrać sygnał z tylnych głośników? ale przecież będzie on wzmocniony

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 20:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Można. Wzmak jest podłączony po wysokiej częstotliwości poprzez wejścia (we wzmacniaczu) Hi Input. Sygnał do wzmacniacza jest wzięty z tunera radia z wyjścia na głośniki.

Przód na przód przez wzmaka
Tył na suba przez wzmaka.

Czyli w tej chwili tylne głośniki nie ida przez wzmaka tylko narmalnie z tunera radia.
Trzeba było skądś wziąć sygnał na suba i wziąłem z tylnych głośników.

:)

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 20:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
bardzo ładne wykonanie widze napracowałeś sie ale było warto

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
zajęło mi to 5 dni, głównie popołudniami, więc tak bardzo się nie przepracowałem, ale warto było, to prawda :D

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 20:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
objaśnisz mi 14-ego jak to jest z tym sygnałem

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Jak będę pamietał :rotfl:

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 07:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Kucharz napisał(a):
objaśnisz mi 14-ego jak to jest z tym sygnałem

wystarczy poprowadzić do radia umówiony znak-sygnał, najlepiej czapką... o tak...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 07:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
aha :rotfl:

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 10:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
no, no Marcin profi robota. Szacuneczek dla Ciebie ;)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 12:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
brawo,brawo,brawo!!!
jestem na etapie okablowywania mieszkania
ZAPRASZAM!!!!!!!!! haha

a tak serio swietnie wyglada zapewne gra i do tego masz prawie w pelni funkcjonalny bagaznik. ja w swojej 5 nawet nie wpadlem zeby podwyzszyc podloge.wzmaka ukrylismy w gornej czesci kufra,dla mniej obrotnych z robotkami recznymi polecam ten sposb :)

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Hehe. BIGPUN, jak narazie kabli mam dosyć, zresztą miałeś e39 to wiesz że parę kabelków tam jest. :D

Dzięki wszystkim za miłe słowa :ok: i zachęcam jeszcze raz do takich zmian. Zobaczycie że warto.

Dołożyłem w końcu wentylatory do chłodzenia piecyka. Ciężko było zrobić fotki bo z boku w bagażniku było trochę ciasno i obiektyw nie obiął w całości obydwu wentylatorów, ale są umieszczone po jednym na radiator. Mają za zadanie stworzyć przepływ powietrza do chłodzenia radiatorów.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Doszedł jeszcze filtr przeciwzakłóceniowy na zasilaniu.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 21:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fajnie wszystko wygląda, gratulacje :)

Chętnie posłucham jak całość gra.
Marcin, jaki to jest filtr przeciwzakłuceniowy na zasilanie (ostatnie zdjęcie)?
Czy to cuś może likwiduje małe buczenie zależne od obrotó silnika?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 21:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Kyokushin napisał(a):
Czy to cuś może likwiduje małe buczenie zależne od obrotó silnika?


Myślę, ze powinno zlikwidować, chociaż trzeba by sprawdzić. U mnie też były zakłócenia (najprawdopodobniej od alternatora) i ten filtr znacznie je wyciął chociaż coś tam jeszcze słychać na zciszonym radiu. Ale narazie nie zciszam :hyhy: tylko cieszę się dźwiękiem.

Od miejsca gdzie parkujesz auto w Wołominie mieszkam jakieś 300m także zapraszam :D Zobaczymy czy ten filtr stanie na wysokości zadania u Ciebie.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 06:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
gratuluje. jak zwykle jestem pod wrazeniem. u siebie co prawda na razie nie bede nic robil z audio, ale tez szykuje kilka niespodzianek na jesien.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, 07:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Lokalizacja: Nowe
Witam, jest to mój chyba pierwszy post ale forum czytam od dość dawna, zauważyłem, że kolega "marcin004" jest specem od elektroniki Audio-Video, pinów, złączek itd,
w związku z tym mam pytanie dotyczącą podłączenia wzmacniacza i skrzynki do systemu NAVI, chodzi o jak najmniejsze rozkręcanie Auta, dokładnie : przewody zasilające +, masa nie ma problemu, sygnał audio chciałbym podłączyć od głośników do wzmacniacza przez gniazdo High, ale nie wiem skąd najłatwiej pociągnąć przewód "Remote" myślałem, że można go pociągną od zmieniarki CD, lub Navi tylko który to ??

_________________
www.mbpartner.com.pl



zobacz moje BMW e60 545i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 21:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Witam ! Jest to mój pierwszy post i myślę, że jest to dobre miejsce dla niego jeżeli nie to z góry przepraszam :padam: Jakiś czas temu stałem się sczęsliwym posiadaczem ślicznej BMW E39 528i i z czasem jej nagłośnienie aż prosi się o jakąś przeróbkę. Jak dla mnie gra przyzwoicie wyraźnie do radia też nie mam żadnyhc zarzutów chodzi mi tylko o jakiś lepszy bass. Nie mam wygórowanych wymagań oraz jak narazie funduszy na wieksze przeróbki. Chodzi mi tylko o żródło przyjemnego basu żadnecho nawalania i bólu uszu [-X Więc mam kilka pytąn do kolegi " marcin004 " twoja praca wywarła na mnie wielkie wrażenie, lecz tak jak wspomniałem nie musze mieć aż takeigo audio i narazie brak $. Zastanawiam się nad jakims małym 20-25 cm (średnica głośnika) subem firmowym Pioneera JBL Infinity itd itp. Jestem skłonny nawet do samego suba chyba, że konieczny jest wzmacniacz do tego. I tu mam kilka pytań :

1 - jeżeli miałbym podpiać samego suba to rozumiem, że poprostu podpiąć się do 1 lub 2 tylnich głośników jednak jak to zobić :zdegustowany: słuszałem,że niby każdy głosnik w E39 ma swoj mały wzmcniacz i lepiej nie ruszać niczego bo mozna popalić instalacje itd czy to prawda ?? Chodzi mi o całoś od pocztku jak sie za to zabrać od wewnatrz czy od bagażnika ?? Jak rozbierac odpowiednie elementy przy tej operacji tak aby nie połamac zatrzasków i nie uszkodzić zadnych elementów bo wiem z doświadczenia, że BMW nie jest autem łatwym do rozbiórki. Nie chcę wymieniać żadnych głosników chodzi mi o sam bass wiec czy taka operacja spełni swoje zadanie.

2- jeżeli miałbym kupywać jakiegoś małego suba i wzmacniacz to tak samo jak wziąć sygnał własnie z tych tylnich głosników tak aby nic sie nie grzało przepalało itd ?? Jak to podłaczyc i poprowadzić kable żeby nigdzie nic nie wystawało iwygladało to elegancko ?? Bo co do plusa i masy to nie problem bo z tłu jest aku :hyhy: martwi mnie tylko ten sygnał nie chcę grzebać w tapicerce i z przodu w elektryce auta.

Wieć prosze dośiwdczonych forumowiczów o pomoc jak sciagnac te pokrywy głośników co gdzie jak i czym podłaczyć. Czy sam sub da rade zapewnic miły bass czy trzeba ze wzmacnaczem sie bawić i jak by miała wygladac ta cała operacja aby odbyła sie szybko sprawnie i bez napotkanych kłopotów. Z gory dzieki za odpowiedzi :08: W razie czego podaje gg : 5549553 ;)

[ Dodano: 19 Grudzień 2007, 21:58 ]
Witam coś cisza czyżby nikt nie potrafił mi pomóc ?? :(

[ Dodano: 20 Grudzień 2007, 22:45 ]
Dzisiaj troche pogrzebałem przy bmw i mam kolejne pytanie jak wyciagnac przednie i tylne glosniki gdybym chciał je wymienic no i czekam na odpowiedz jak pociagnac i skad sygnal do wzmacniacza z tylnivh glosnikow i sterowanie z radia ?? Pozdrawiam i czekam na pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 14:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 840
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Moje BMW: E39 528i
Kod silnika: M52B28
Bardzo ładnie wygląda i zapewne też ładnie gra.

_________________
zobacz moje E39
viewtopic.php?f=6&t=80279&p=885097#p885097
zobacz moje byłe E39
viewtopic.php?t=16284
zobacz moje byłe BMW E34:
viewtopic.php?t=1557
viewtopic.php?t=8082


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL