BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 19:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2006, 23:52 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Ula napisał(a):
Co takie zdziwko? Że dziewczynka? Wink Cóż.. wypada wiedzieć conieco co w silniku piszczy co nie? Cool



żeby to tak większośc kobiet miała :D

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2006, 20:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: ToruĂą
Witam,
też mam problem z klekotaniem na niskich obrotach, przy mocno rozgrzanym silniku, przy nie wciśniętym pedale sprzęgła. Zastanawia mnie jednak fakt, iż po wymianie łożyska oporowego ( bardzo duży hałas ) problem ustąpił na około 1.500 km. Teraz mam to znowu. Co robic? Jeżdże e36 318i z 92r z klimą. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2006, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
nie wiem czy dobrze gadam ale odpowiedzialne za te klekotanie przy gaszeniu silnika jest podobno nie łożysko oporowe tylko łożysko inne wewnątrz skrzyni. tak mi znajoy powiedział który miał pare sztuk BMW, ale ... co do mechaniki to jestem ciemny i tylko podpowiadam :oops:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2006, 05:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 147
Lokalizacja: KrakĂłw, PBZ
Rafał Kamiński napisał(a):
Witam, też mam problem z klekotaniem na niskich obrotach, przy mocno rozgrzanym silniku, przy nie wciśniętym pedale sprzęgła...
Może to jest to o czym pisała Ula, że nie wymienienie koła dwumasowego, lub nie zrobienie wszystkiego powoduje nawrót dolegliwości?

_________________
PracujĂŞ sobie spokojnie na moje e36... | M40 Victim | Moje BMW | clickme.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2006, 13:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
jutro jade do mojego mechanike,zobaczymy co on powie.
te odglosy mnie dobijają ;/
A panowie z Allegro poprostu przesadzaja z cenami tej czesci,600 zl ze regenerowane;/,za 2000 kupie caly silnik do e34.

mała poprawka.podobno silnik mozna kupic juz za 150 ojro;/,niemcy traktuja to jako złom i w cenie złomu to oddaja.niestety polacy mysla ze e34 to fura za 100 tysiakow .Co za kraj
tak samo z autami,znajomy przyprowadzil e36 sedana granat metalik za 1000 euro,fakt 1,6 ale cena w polsce 100% wiecej.

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Ostatnio edytowano 1 lipca 2006, 11:43 przez vanos24, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2006, 11:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
bylem u mechaniora ;]
diagnoza : koło dwumasowe ;/ i chyba przy okazji wymieniam sprzegło ;/,ma poszukac mi u wroga .
Podobno gdy to kolo padnie w dieslu to nie da sie ruszyc.
moze za tydzien odstawiam autko do naprawy ,i znowu koszty ;/

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2006, 11:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 102
Lokalizacja: krakĂłw
napisz ile cie kosztowała ta przyjemność jak zrobisz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2006, 18:46 
Witam

Od razu przyznaje sie ze zarejestrowałem sie na tym forum tylko ze względu na wyszukany temat o kołach dwumasowych.

POsiadam OMEGE z 3.0 24V rzędówka, i jakiś czas temu zaczął mi się problem z kołem zamachowym. Generalnie stuki przy ruszaniu i zmianie biegów. Zdecydowałem się zlecić regeneracje firmie w poznaniu o nicku w allegro ulla amg.

http://www.allegro.pl/item127652266_kol ... _audi.html


Zaznaczam, że sen mam spędzony z oczu i przez 3 tygodnie już autem nie jeżdże przez tą firme. Wysłałem im koło do regeneracji i miało być zrobione na wczoraj. Właściciel na przyjęciu stwierdził że koło jest idealne i nie trzeba go regenerować. Kazałem mimo tego rozebrać bo hałasowało. DZwonie na następny dzień i okazuje się że jednak coś tam sprężyny popękane i inne. Proszę dzownić jutro. Zadzwoniłem a Pan mi na spokojnie że mojego koła nie da się zregenerwoać!!!!! Kurde.... nie wiem jak jest w BMW ale temat z kołem zamachowym w omedze A 3.0 24V to jest ](*,) ](*,)

Po prostu - nie mogą wyważyć.... co mnie to kurrr obchodzi. TRZEBA BYŁO NIE ROZBIERAĆ!!! ok... mało tego.

TEmat przesrany więc dzwonie po wszystkich tych firmach allegro i się zaczynam orientować. Trafiam na jakiegoś gościa z kożuchowa kierując się węchem że tam jest była fabryka sprzęgieł FSO. NO więc tym razem facet nawet mi płaci z góry żebym moje koło wysłał na regeneracje, on zrobi na pewno a później oddam mu jego kase i zapłace za swoje odebrane koło... :shock: ... przedstawiajac sytuacje twierdzi że ULLA AMG to szubrawce i spawają w środku rzeczy których spawać nie wolno. GRRRRRR ale gdzie jest prawda to nie wiem... stawia warunek jednak.. albo mu wyśle następne koło, albo nici z regeneracji bo on tego od ULLA AMG nie chce widzieć.....


WIęc siedze na dupie, z pomocą kolegi złomiarza dostałem jeszcze dwa koła... jedno za darmo drugie za 300 zł. Obydwa do dupy, gorsze od tego co wysłałem do ULLA AMG, jedno założyłem i lewarek mi drga, ale jednak auto jeździ coś tam....

Dzwonie do tego kożuchowa znowu i mówie że mam jedno koło w złym stanie, na to gość mówi dobra proszę wysłać te koło i te z poznania to z pewnościu zrobi z dwóch jedno.. ale Ci z POZNANIA z ultra amg NIE CHCĄ MI ODESŁAĆ MOJEGO KOŁA!!!!!!!!!!!!!!!

Dzwonie już tydzień, wymijają moje telefony itp. GDZIE JEST MOJE KOŁO??? Jutro tam jeszcze raz zadzwonie i jak nic nie poskutkuje to ide na policje. Podejrzewam że moje koło zostało przehandlowane bo to jest deficytowy towar....


Teraz wogóle się zastanawiam czy temu gościowi z kożuchowa co kolwiek wysyłać, i czy aby na pewno dwa jeśli nawet te z poznania wróci....

a tak swoją drogą mam dosyć tej poniewierki, koło do mnie kosztuje 2400 zł i chyba skończe temat kupując je na raty bo mam dość.....

jeśli ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia z regeneracją ustrojstwa to proszę o komentarz...


Ostatnio edytowano 24 września 2006, 19:19 przez c30se, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2006, 10:50 
wczoraj odesłano mi moje koło, zabrano z niego łożysko ktore jest warte 300 zł, samo koło nie było zaczepiane jak twierdził właściciel firmy, nawet nie zaglądali, wszystkim ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG FIRMY SPRZĘGŁO SERWIS przy ulicy ZIĘBICKIEJ 37 w POZNANIU!!!!!!!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 19:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: prawie 3miasto
odświeżam post.
Chce skorzystać z usługi naprawy koła w firmie:
autorege@vp.pl
Adres 67-120 Kożuchów, Zielonogórska 8B
Czy ktoś ma coś do powiedzenia na temat naprawy przez Nich kół dwumasowych? A może nowe opinie o
FIRMY SPRZĘGŁO SERWIS przy ulicy ZIĘBICKIEJ 37 w POZNANIU!!!!!!!!!
jak w poscie wyżej.
moja tds głośno i namiętnie domaga się naprawy koła, bo kompletne sprzęgło już wymieniłem (było zatarte) a po jego wymianie powoli zaczęło dawać znaki ONO :kwasny: .
proszę o konstruktywne wnioski.

_________________
z 316 compact na 325tds touring, ale ciÂągle E36- pasaÂżerĂłw przybywa!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 20:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Ja na twoim miejscu kupił bym nowe, jeszcze nigdy nie spotkałem się z pozytywną opinią na temat regeneracji koła dwumasowego.

Koszt nowego to około 1700 zł - dostępne od zaraz
http://autojarex.pl/index.php?produkt=60399&id_kat=1&promocja=&nowosci=&przedzial=10&koszyk=&wysw=2

lepiej wydać więcej, niż być w placy ;) może kolega stones1 będzie miał taniej ;)

_________________
marzenie : E34 M5


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
c30se no to ciekawa opowiesc ci powiem

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 14:12 
witam,ja mam problem tego typu gdy autko jest na jałowym słychać delikatnie odgłos, przypominający zużyte łożysko , ale nie stuka przy gaszeniu silnika .gdy nacisne sprzengło cichnie, myslicie ze to też te piepszone koło dwumasowe. pozdro :zalamany:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 16:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
najperw sprawdz poziom oleju z skrzyni

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 16:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Zabrze
Witam!

ehh a slyszal ktos o docisku tarczy sprzegla :hyhy: ?? u mnie jest to samo i stawiam 99% na docisk.Stuki pochodzą od docisku a ewentualne wibracje od kola zamachowego, kolo zamachowe mozna regenerowac poprzez zeszlifowanie nierownosc, i ponownym wyważeniu poprzez nawiercanie otworów, nestety nieorientuje sie w kosztach. Natomiast docisk sprzegla zuzywa sie poprzez scieranie(listków) lub ich wylamaniem ;) .Można śmiało jeżdzic do czasu az staniemy i scholowac bedzie trzeba bunie :P .ja narazie zostawiam to z powodu braku funduszy.

Tak na marginesie logicznie myśląc jak moze stukac kolo zamachowe skoro jedyne jego zuzycie to wżery i nierownosci powodujące jedynie wibracje!! ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 17:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
michal_e36 ale tu jest koło dwu masowe ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 17:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Zabrze
Koło dwumasowe to koło zamachowe mistrzu ;) sprawdz sobie na allegro wpisz dwu albo zamachowe. To to samo :hyhy: Pozdro!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2007, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Zabrze
Witam!
I jak z tym sprzęgłem?? pytam bo ciekaw jestem co to jest w 100% pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 316i sprzegło ????
PostNapisane: 21 stycznia 2010, 16:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Lubuskie
Zapraszam na http://www.regeneracja.kw.pl
Regeneracja I Naprawa sprzęgieł Renata Saja
Koszt regeneracji tego typu koła to ok 750 zł. 7 miesięcy pisemnej gwarancji.
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL