BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 21:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 29 sierpnia 2012, 16:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
Nie przesadzajmy, wał korbowy i łożyska w tym aucie nie są z plasteliny.



Wał może nie ale "panewki" (łożyska) ;) podobno tak.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 29 sierpnia 2012, 20:30 
Trucker jak sobie zrobi remont to od razu nauczy sie dobierac odpowiedni bieg do predkosci (przyspieszania) ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 29 sierpnia 2012, 21:17 
Hiobie drogi, człowieku biedny, ile radości i uśmiechu muszą Ci dodawać te wszystkie komentarzy na YouTube które otrzymujesz... ;)
15k usd to w sumie niedużo wyszło, spodziewałem się kwot x2 wyższych... Jak dla mnie, jak już zainwestowałeś w go-pro, to mógłbyś też zaopatrzyć się w performance box i wysłać nam wykres przyśpieszenia... taki 0-200 bo nie ukrywam, że pewnie połowa forum czeka na zapis osiągów ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 29 sierpnia 2012, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
swietna maszyna :ok: kompresor musi robic robote :super: jakie doladowanie dales ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 00:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
trucker_hiob napisał(a):
Bauer napisał(a):

Chodzi o to, że "silnik się niszczy" :) i tu się niestety muszę zgodzić, że jest to niezdrowe dla korb.


Ojtam, ojtam. Taksówkarze tak jeżdżą i robią po dwa miliony km i nic się nie niszczy. :rotfl: Nie przesadzajmy, wał korbowy i łożyska w tym aucie nie są z plasteliny.



Hiob to tak jakbyś przy bardzo małej prędkości na rowerze pedałował z całej siły na najwyższym biegu.

Ciężko i bolą kolana nie ? :rotfl: :rotfl: Dokładnie tak samo mają korbowody ;)

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 07:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
LeSiO napisał(a):
Trucker jak sobie zrobi remont to od razu nauczy sie dobierac odpowiedni bieg do predkosci (przyspieszania) ;)


:szok: To znaczy? Bo nie bardzo rozumiem. Czyli, gdy jadę 2000 rpm to mi nie wolno dodawać gazu, bo moje panewki z plasteliny się odgniotą i będę robił remont? :kwasny: Panowie, przestańcie bredzić.

wujekwaldus napisał(a):
Hiobie drogi, człowieku biedny, ile radości i uśmiechu muszą Ci dodawać te wszystkie komentarzy na YouTube które otrzymujesz... ;)


I ile się nowych rzeczy o sobie dowiaduję! :wstyd: Już jestem ZOMOwcem i agentem SB, a ktoś się nawet tak zapędził, że powiedział, że w tamtych czasach tylko kolaboranci przyjeżdżali do Ameryki, a ci, co nie współpracowali z bezpieką wyjechali przez Grecję lub Austrię. Ale ja też byłem w obozie dla uchodźców, to co jest? Mieszają mi w głowie. Jestem agentem, czy uczciwym facetem? :hyhy:

Cytuj:
mógłbyś też zaopatrzyć się w performance box i wysłać nam wykres przyśpieszenia... taki 0-200 bo nie ukrywam, że pewnie połowa forum czeka na zapis osiągów ;)


Mam coś takiego, choć być może jestem zbyt głupi, by to obsłużyć. :D Nazywa się G-tech pro i mierzy przyspieszenia i czasy z torów. Ale nie wiem jak się z tego ściąga dane do kompa- to używa jakiś .GTS files. Kiedyś to wymyślę, pewnie przed wyjazdem na tor.

forest napisał(a):
swietna maszyna :ok: kompresor musi robic robote :super: jakie doladowanie dales ?


Według strony producenta ten system daje 6 PSI doładowania. Nie mam pojęcia jakich jednostek używa się w Europie i ile to będzie.
Septua napisał(a):

Hiob to tak jakbyś przy bardzo małej prędkości na rowerze pedałował z całej siły na najwyższym biegu.

Ciężko i bolą kolana nie ? :rotfl: :rotfl: Dokładnie tak samo mają korbowody ;)


O czym Wy, Panowie, mówicie? Każdy normalny człowiek jeździ autem w taki sposób, że dodaje gazu. A konstruktorzy w taki sposób auto konstruują, by się korbowody nie wyginały. Gdy auto ma niższe obroty, ma mniejszą moc i korbowody wcale ciężej nie pracują, bo niby skąd miałyby się tam wziąć jakieś destruktywne siły? Korbowód przenosi siłę z tłoka na wał, a jak ta siła jest mniejsza, to i obciążenia są mniejsze. To nie jest polonez, z rozregulowanym gaźnikiem, tu komputer i sensory kontrolują dokładnie każdy krok i jeśli cokolwiek wykracza poza parametry, odcinane jest paliwo, zmieniane czasy zapłonu itd, itp. Nie wspominając już o tym, że 2000 obrotów to są "normalne" obroty i w żadnym aucie nic się nie dzieje nawet, gdy ktoś przy takich obrotach depnie do dechy.

Czyżbyście sugerowali, że w tym aucie nie można dodawać gazu jadąc 2000 obrotów na minutę? A jak z ruszaniem? Z ośmiu tysięcy, na palącym się półsprzęgle, by obroty nie spadły, bo się panewki z plasteliny wytopią? :zdziwko:

_________________


Ostatnio edytowano 10 września 2012, 20:25 przez trucker_hiob, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 07:04 
Psi Bar konverter: http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html
6 psi wychodzi 0.4 bar?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 07:53 
trucker_hiob napisał(a):
To znaczy? Bo nie bardzo rozumiem. Czyli, gdy jadę 2000 rpm to mi nie wolno dodawać gazu, bo moje panewki z plasteliny się odgniotą i będę robił remont? Panowie, przestańcie bredzić.


Oczywiscie ze mozesz,nikt ci tego nie zabroni, ale delikatnie bardzo wciskaj gaz a nie stawaj na gazie. Jak chcesz mocno przyspieszyc to zrob redukcje.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 08:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Jest Szatan :mad:

Znajomy właśnie kończy składać e34 z 4.0 na kompresorze od alpiny z modelu e65 o ile dobrze pamiętam niby docelowo ma też wypluć ponad 500 ale niestety nie jest zbyt medialną osobą i na żadnym forum nie chce pochwalić się swoim projektem a też jest godny. Z tym, że nie ma co ukrywać takiego zestawienia jak Ty masz u siebie w aucie u nas w PL jeszcze nie spotkałem.
Nic tylko pozazdrościć rodzinnego sedana z reaktorem pod maską :hyhy:

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 09:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
hmmmm Panowie sorry, ale bredzicie :)
To jest M3, i niestety ale zapominacie, albo nie wiecie, że tam są obroty nieco inaczej zestopniowane jak w cywilnej V8....
Po prostu są wyższe na każdym biegu, bo auto jest ustawione do maksymalnego zapitalania, nie do cichego pokonywania trasy.
Swoją drogą, 2000 obr. ba 1800 obr. 6ty bieg i spokojnie mozna wciskać gaz, to jest w końcu V8 i ma kilka cech kontrukcji które właśnie likwidują wyginanie korb w zwykłej 4 cylindrówce !!!!!

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 12:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Cytuj:

taki katolik , a tu proszę , ludzie głodują a ten rozbija się drogimi furami , zamiast kupować takie auta to byś się podzielił z biednymi

njrgniewiadomscy 19 godz. temu
ale niektórych boli, że ktoś spełnia marzenia ;) gratuluję, spełnienia marzeń ;) :super: mam tylko jedno zastrzeżenie: ponad 8min filmiku, a ja ani razu nie usłyszałem odcięcia :P cały czas było blisko i zmieniałeś bieg :(

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 17:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Hiobie jak będziesz coś nagrywał będę wdzięczny za uchwycenie dźwięku kompresora z otwartą i zamkniętą maską.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 17:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
--==Mały==--, cos czuje ze niedlugo bedzie zamiana auta na M3 e92+bonus ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 17:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
BAWARA napisał(a):
--==Mały==--, cos czuje ze niedlugo bedzie zamiana auta na M3 e92+bonus ;)


Bawara prędzej E46 M3 na E92 z bonusem niestety nie mogę sobie pozwolić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 20:15 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
--==Mały==--, ale chyba m3 e46 z bonusem to już już co :D wtedy będziesz mógł coś tam dłubnąć bardziej i kiedyś z hiobem stanąć na kresce jak ściągnie emke do polski :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 sierpnia 2012, 20:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Zobaczymy jak to będzie bo ja używam auta do działalności większy wydatek na paliwo = mniejszy dochód
a wszystko zmierza ku temu,żeby PB przekroczyło 6zł coraz gorzej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 31 sierpnia 2012, 13:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
--==Mały==-- napisał(a):
Hiobie jak będziesz coś nagrywał będę wdzięczny za uchwycenie dźwięku kompresora z otwartą i zamkniętą maską.
Pozdrawiam

Pewnie chodzi Ci o potencjalne świerszczenie jakie miałeś w 330SC? Pytam się bo dzisiaj trafiłem na ciekawy post na temat vortecha v2 napisanego prze Mario
Cytuj:
Jeżeli za szrot można uznać że było świerszczenie podczas rozruchu które ustawało wraz z pracą kompresora to nie ma o co kopii kruszyć.
Sa dostępne ciche wersje łożysk które mozna wymienić za bardzo niewielkie pieniądze

Ciekawe ile w tym prawdy...
Dawno to było więc mogę pomieszać ale chyba pisałeś, że z tym świerszczem nie da się nic zrobić, w sumie post Mario jest sprzed kilku dni to może coś się zmieniło przez ten czas w kwestii ogarniania vortech'ów :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 1 września 2012, 04:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Eliot napisał(a):
mam tylko jedno zastrzeżenie: ponad 8min filmiku, a ja ani razu nie usłyszałem odcięcia :P cały czas było blisko i zmieniałeś bieg :(


OK, OK, więc jest z odcięciem... Tyle, że nagrane dyktafonem, więc jakość taka, jaka jest. :hyhy:


_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 1 września 2012, 10:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Cudny dzwiek. mozna sluchac godzinami. Gratuluje spelnienia marzen :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 1 września 2012, 11:24 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
popieram przedmówcę ;) fajne zdjęcia dodatkowo w tle :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 44  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL