BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 maja 2025, 17:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 02:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
Panowie :) potrzebuję informacji dot. gwintu MTS a dokładniej, tego jak puścić tył niżej.
Tył siedzi mi zdecydowanie za wysoko, gwint jest skrecony na maxa a "japa" w dalszym ciągu jest zbyt duża :/
Może ktoś miał podobny problem, albo po prostu wie jak sobie z tym poradzić?

Dla pomocy wrzucam fote tego jak gwint wygląda.
Obrazek

_________________
Sprzedam SCHNITZERY
http://allegro.pl/show_item.php?item=2724263090

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 07:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 327
Lokalizacja: Przasnysz / Gdańsk
Moje BMW: było E36 jest E46
Kod silnika: M52B28TU
To dziwne. Też miałem ten gwint w E36 coupe i miałem skręcony tylko do połowy bo jak bym skręcił do końca to by oparł się chyba na kołach. Możesz wyjąć w ogóle te podkładki regulacyjne i włożyć samą sprężynę.
I cenna rada co do gwintu MTS przed zimą posmaruj część gwintowaną smarem i te nakrętki regulacyjne. Bo MTS po zimie będzie cały rudy i możesz zapomnieć o regulacji. Ja tego nie zrobiłem i mi na gwincie przeskoczył, musiałem rozciąć nakrętki ale mimo przecięcia trzymają do dzisiaj.


Ostatnio edytowano 27 września 2012, 07:15 przez lucasp, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 07:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 672
Lokalizacja: Восток
Moje BMW: 3er 318i, 320d, 318d
Kod silnika: N42, M47, N47
Garaż: Meine:
E-34 M20B20 '89 (byłe)
E-36 M50B20 '91 (byłe)
E-36 M50B25 '93 Vanos (byłe)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120887
E-30 M40B16 '89 LPG ;)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133324
AUDI 80 B4 2.6 V6 (byłe)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=136979
E-36 Coupe M43B16 '94- Dakar Gelb (byłe)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141036
E-36 Touring M43B18 '97 (byłe)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144100
E-36 Sedan M40B18 '93 (byłe)
E-36 Coupe M50B20 '93 (byłe)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155005
E-36 Touring M43B18 '95 (byłe)
E-36 Touring M43B18 '96 (byłe)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164223
E-46 Touring M47D20 `00 (jest)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165226
E-46 Touring N42B20A '03 (jest)
F-31 Touring N47D20 '13 (jest)
Na początek możesz wywalić wogóle regulację tylnych sprężyn... może wiele nie usiądzie ale zawsze coś.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 07:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2969
Lokalizacja: Warszawa/RAJ
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=320
FLP kolego jak jest nisko? Pokaż fotkę

_________________
Jadę nisko o progi trę miską !!
https://www.facebook.com/JadeNiskoOProgiTreMiska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 10:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 466
Lokalizacja: Radzimex/TRW-AUTOMOTIVE-Czechy
Moje BMW: e36 touring tds
Garaż: Mam
hmm... ja w swojej poprzedniej qp też miałem tego gwinciaka i też nie skręcałem do końca bo bym tarł o opony Także dziwne zjawisko wyszło u ciebie :looka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 10:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
lucasp,
na zime zakladam serie :)

No właśnie też myslałem ze dupa siądzie nisko, a tu taki wałek...
Przód mam jeszcze 3 cm mozliwości puszczenia, ale nie mogę tego zrobic bo nie mogł bym skręcać, a tyl jak widac...
Obrazek

_________________
Sprzedam SCHNITZERY
http://allegro.pl/show_item.php?item=2724263090

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 10:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Jeszcze nigdy nie widziałem tej bmw w Pile;)
Jak dla mnie siedzi już za nisko hehe ;) jaki rozmiar felg?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 11:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
schnitzery 17x8 opona z tylu 235/45/17, gdzie docelowo wejdzie 18" ponad 9 szerokosci et 13 mozliwe ze z dystansem a opona na to 205/35

Mi zalezy na tym zeby rant felgi był +- jak z przodu zeby przy nowych kołach jakis efekt był, bo koła chce miec spasowane z blotnikami + wystawione ranty na zewnatrz.

i nawiasem mówiąc tez mieliscie tak ze przod jest tak twardy ze praktycznie wcale sie nie ugina( dla mnie + jak najbardziej) a tyl jak kanapa? :/

_________________
Sprzedam SCHNITZERY
http://allegro.pl/show_item.php?item=2724263090

Obrazek


Ostatnio edytowano 27 września 2012, 11:21 przez FLP, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 11:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 78
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e34 535i z małym +
Kod silnika: m30b35
Tak jak myslalem czytajac ten watek ze jak wrzucisz zdjecie to ludzie sie zlapia za glowe :) bo dla Ciebie (dla mnie :P) mogloby zjesc jeszcze a dla innych to czysty hardcore...
Musisz pamietac tez ze przy 18" to spasowanie bedzie zupelnie inne wiec moze sie okazac ze ok . No ale jesli nie to nizsze sprezyny albo custom np z przezmierowa a daleko nie masz :) tylko pytanie czy z tylu nie zamkna sie juz amory...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 11:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
no więc myslałem jak zakładałem ten gwint do tyłu ze wyciągne te tuleje którymi sie kręci, ale po wyciągnięciu na podniesionym aucie spring mial luz, nie wypadl by ale jednak luz to luz. Dało mi to troche do myślenia i w ostatecznosci zostawiłem tak jak teoretycznie powinno byc złożone.

_________________
Sprzedam SCHNITZERY
http://allegro.pl/show_item.php?item=2724263090

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 11:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
i apropos spasowania to raczej marne szanse zeby cokolwiek sie poprawilo, mysle ze nawet jeeszcze wieksza lipa bedzie bo miedzy tymi kołami jest tylko cal róznicy, a co za tym idzie felga sama w sobie zblizy sie do blotnika o te 1,25cm, ale opona tez bedzie naciągnięta, a nie balon tak jak tutaj i przestrzen miedzy blotnikiem a kołem sie zwiększy :/

_________________
Sprzedam SCHNITZERY
http://allegro.pl/show_item.php?item=2724263090

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 78
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e34 535i z małym +
Kod silnika: m30b35
A jakie opony masz zalozone teraz ? podaj parametry tych 18" i opon jakie chcesz dac.
Widze ze Tobie nie chodzi o ch 18" i co chcesz tam naciagac ?
ja tu widze ze chcesz zejsc jak najnizej buda a nie chodzi tu o chowanie kol... wtedy lepsza opcja jak dla mnie jest 17" zblizysz sie bardziej do ziemii
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 13:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
MTS to największe gówno na czele z TA... poczytaj opinie w internecie, producenci pisza, żę możliwośc regulacji do -80 a w rzeczywistości -40-50mm to jest max...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
Szymool,
na schnitzerach jest 17x8 et35 przod 215/45 tyl 235/45

A 18" dajmy na to 9" et 13 i na to 205/35/18.
ii nie chodzi mi o zejscie buda jak najbardziej do ziemi tylko wstawic te 18" na styk. Z przodu tego problemu nie będzie bo moge nawet spuscic jak bede chcial ale nie ma sensu bo akurat jest dobrze pod 18", . Problem jest tylko wylacznie z tylu bo jedyna regulacje jaka mam to do gory a wlasnie pod 18 " musze pusccic te kilka cm w dół zeby tył siedział optycznie tak samo jak z przodu. mam nadzieje ze skleiłes bo ja nie wiem jak mam to inaczej wytlumaczyc ;p

Tomek-E46,
Ja akurat nie bardzo mogę się zgodzić z tym co mówisz, mam inne zdanie. wg mnie przeskok pomiedzy TAT, a MTS jest dość duży
TAT buja jak tapczan zarowno z przodu jak i z tylu jezdzac na tym mialem wrazenie ze na rondzie dachowaniem wyjade a nie na kolach, a to jest kurwesko sztywne przynajmniej z przodu no i przod jak widzisz moge jeszcze puscic w dół spokojnie bo jeszcze mi dosc duzo zostalo regulacji tylko mi sie auto polozy na glebie. Problem jest ewidentnie z tyłem, i nie wiem czy akurat jakis feler mi sie trafil czy wszystkie tak maja.

_________________
Sprzedam SCHNITZERY
http://allegro.pl/show_item.php?item=2724263090

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 17:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 723
Moje BMW: E46 320Ci :)
Kolego przerabiałem kiedyś podobny problem wysokości tyłu z tym, że na seryjnych sprężynach. Jest bardzo proste rozwiązanie Twojego problemu.

Obrazek

Na tej fotce masz dwie podkładki pod spręzyne, element numer 15 i 16 i te podkładki występują w grubościach od 7,5mm do 25mm. Sprawdz jakie masz, na tych podkładkach jest spore pole manewru. Ewentualnie dokup te najcieńsze....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 27 września 2012, 17:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 55
Posty: 163
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
wyjmij regulację siądzie dużo niżej , powinno być akurat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 28 września 2012, 05:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
weekend mam wolny, obadam to o czym mówicie i zobaczymy jak wyjdzie :)

_________________
Sprzedam SCHNITZERY
http://allegro.pl/show_item.php?item=2724263090

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 28 września 2012, 08:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
FLP, mts na tyle jest twardy? ja mam technixa i wystarczy że jadę z kompletem pasażerów to na hopkach opona drze o nadkole, zawias na tyle jest mega miękki. Nie wspominając o komplecie pasażerów i załadowanym bagażniku - nie da się jechać, tył tak siada :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 28 września 2012, 11:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
michalko7pl, ta technix wg mnie caly zarowno przod jak i tyl jest jak tapczan dokladnie tak jak pisalem wyzej. a MTS przynajmniej moj przod jest tak twardy ze plomby wypadaja, a tył taki sobie, na pewno twardszy od TAT.

_________________
Sprzedam SCHNITZERY
http://allegro.pl/show_item.php?item=2724263090

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Gwint tył mts max skrecony, wciąż zbyt wysoko.
PostNapisane: 28 września 2012, 12:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Dzięki, o taką informację mi chodziło - jako że masz porównanie do tat :)
na wiosnę wyrzucam gwint i wkładam mts 60/40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL