kirpek napisał(a):
jeżeli auto ma moc a faluje na wolnych to tylko krokowiec. podmienić na sprawny i przetestować.
gdyby brakło mocy, spalało chore ilości paliwa to należałoby szukać przyczyny gdzie indziej.
No właśnie zastanawiam się czy to krokowiec, bo wada wystąpiła praktycznie zaraz po wymianie uszczelki pod głowicą... - choć teraz tak jakby objaw się trochę nasilił (3 tyg. od wymiany) raz pracuje lepiej, raz gorzej. Zawsze po nagrzaniu auta (obrotomierz się nie rusza, ale czuć że lekko trzęsie silnikiem), na zimnym falowanie nie występują .
Moc auto ma, spalanie raczej też wydaje mi się w normie. Powołuje się też na powyższe posty kolegi z BMW E36, gdzie krokowiec był sprawny, a trzęsło autkiem (oczywiście, to nie oznacza, że u mnie jest OK).
Na ten moment upatrywałbym jakąś rzecz, która mogła zostać ruszona przez mechanika, który wymieniał uszczelkę i robił planowanie głowicy. Mechanik mówił, że to mogą być to też świece lub przewody, nie twierdzę że nie tylko zastanawiam, się czy by to one były przyczyną tak nagle - wczesniej problemu nie było.