BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 00:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bmw e30 1,6 m40 problem z układem zapłonowym.
PostNapisane: 21 listopada 2012, 22:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E30 316
Kod silnika: m40
Witam wszystkich maniaków 3 liter !!
Panowie pomóżcie ??? Jest problem z zapłonem w mojej bawarce ,a mianowicie , mam przebicie na cewce zapłonowej jak by to powiedzieć od "śrubek" -i+ przebiją mi iskry na ten główny czop cewki z którego wyprowadzony jest kabel wn , moje kroki były następujące ; wymiana cewki a nawet 3 , nadal to samo , kupno nowego palca i kopułki , nadal nic , wymiana sterownika silnika i nic , kable i świece zapłonowe są ok , a teraz tak gdy w ciemny widać te przebicia są dość spore ale gdy odłączę kostekę od przepływomierza samochud faluje ale ten objaw jest normalny , ale przebicie na cewce malej prawie do zera , ale nadaj jest takie maleńkie , po podłaczeniu przepływki przebicie dalej się pojawia , teraz tak czy winę może mieć przepływka , czy może w instalacji elek , jest jakieś zwarcie czy cos , słuszałem że czujnik wału może mieć winę , coś tak że czujnik temp, płynu ma jakiś wpływ , no ja nie wiem może jakiś moduł zapłonowy , kondensatora to tam chyba nie ma tak mi sie zdaje bo kondensator jest przy zapłonie mechanicznym a nie elektronicznym ale może jakis przekaźnik czy cos pełni jego funkcję , a i jeszcze na podszybiu w komorze silnika są 3 przekaźniki 2 pomarańczowe a 1 biały po wymontowaniu tego białego na elektrodach śiec nie ma iskry moze ten przekaźnik być uszkodzony ? proszę o opd nawet na gg 10346551 z góry wielkie dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw e30 1,6 m40 problem z układem zapłonowym.
PostNapisane: 21 listopada 2012, 22:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
Albo te twoje kable WN wcale nie, są ok, albo te 3 cewki co wymieniałeś też był zrypane, ale stawiam na przewód cewka-aparat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw e30 1,6 m40 problem z układem zapłonowym.
PostNapisane: 22 listopada 2012, 14:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E30 316
Kod silnika: m40
być może przewody ale przebicie było by na cewce ? a nie np za kabla na głowicę lub inny element a akurat na cewkę ;/ ale sprubije nowych kabli Dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL