Byczus napisał(a):
renoraines napisał(a):
Taki bałagan jest konsekwencja budowy na pokaz drozszych za km, płatnych autostrad, zamiast budowy bezpłatnych dróg ekspresowych i miejskich obwodnic.
specjalistą nie jestem, ale jeśli dobrze widzę, to właśnie ten odcinek A4 będzie obwodnicą Tarnowa (węzły przed i za miastem)
http://ssc.siskom.waw.pl/nowa-mapa.png, problem raczej w tym, że odcinek od Tarnowa do Dębicy jest narazie tylko w fazie decyzji środowiskowych, co oznacza kilka lat braku ciągłości A4 z pozostałymi odcinkami.
Pokazujesz to
http://www.a4szarow-krzyz.pl/, ja pisze o wschodniej obwodnicy
http://www.krakow.gddkia.gov.pl/wydarze ... ca-tarnowa .
Dalej, chcąc czy tez niechcący potwierdziłeś co napisałem. Decyduje wladza , a brak decyzji powoduje brak ciągłości. To co wyzej w kontekście Poznania, jest góra, jest dół, a brak środka.Bez tego srodkowego polaczenia nie ma ciągłości i taki jest na dziś stan faktyczny.
Nie czarujmy się, wiemy kto rozporządza pieniędzmi na drogi. Priorytetem są płatne autostrady, żeby czerpać kase z kierowców.
Wracając do Tarnowa. GDDKiA odrzuciła prośbe Tarnowa o zamknięcie dla ciężarówek tego odcinka autostrady A4, bo przy zamknięciu nie ma zarobku na ciężarówkach. To, ze będzie zwiekszony ruch przez miasto i ludziom się utrudnia to pikuś.Taki burdel mogłby być w latach 90, ale nie obecnie, po tych 20kilku latach.