BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 11:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: e46 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 2 kwietnia 2012, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
Chyba jednak przepływomierz powiedział papa.
Naczytałem się o przepływomierzach i ogólnie 0928400527 taki model mam szukać zastępując stary.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 22 grudnia 2012, 18:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
ogrzewam kotleta

Podpiąłem auto pod kompa i wypluło:

101 boost controll


opisywałem moją bolączkę polegającą właśnie na braku mocy.

Czy ktoś miał podobny problem i się z tym uporał?
Doczytałem że powodem może być:
- elektrozawór turbiny,
- brak sterowania geometrią turbiny.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 22 grudnia 2012, 18:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Kolego przeczytalem ten temat i od samego poczatku miales zle ustawioną pompę paliwa. Nie wiem skąd jesteś ani kto Ci to robił ale bardziej pasował by mi na rzeźnika niż mechanika. Suche błędy z INPY nikomu raczej nie pomogą trzeba pojezdzić autem i zobaczyć co niedomaga, czy kąty na pompie się zgadzają i idą w równym kierunku, jak zachowuje sie cisnienie doładowania i pomiar z przepływomierza. Bez tego trudno cokolwiek powiedzieć....

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 23 grudnia 2012, 11:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
Leo jako, że raczkuje z INPĄ i diagnostykę wykonuje sam powiedz mi jak sprawdzić ustawienie kątów i ciśnienie doładowania.
Jeżeli chodzi o przepływomierz to jej wartości są ciągle poza skalą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 23 grudnia 2012, 11:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Kolego INPA to możesz tylko napsuć ;)

Masz DISa ?

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 23 grudnia 2012, 19:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
DISa nie mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 10 kwietnia 2014, 12:27 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 41
Lokalizacja: Starachowice
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54B25
Witam. Czy przy wymianie pompy wtryskowej na inną musi się zgadzać tylko numer pompy tzn końcówka 04 lub 05? Czy jeśli będzie inny numer sterownika to auto będzie działać ? Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 12 kwietnia 2014, 09:31 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Teoretycznie powinno dzialac, jednakze wartoby bylo wgrac albo zaktualizowac soft dde. Mam nadzieje, ze znasz procedure demontazu/montazu powyzszej pompy...

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 14 kwietnia 2014, 17:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46 320 d 136 km
mam podobny problem mianowicie auto do 2,5 tysiecy obrotow jezdzi jak kupa glownie od 3 biegu w zwyz, stalo sie to po wymianie sprzegla i dwumasy oraz wezy doladowania . przed wymiana auto sie zbieralo chodz sprzeglo sie slizgalo. mechanik wskazal ze do wymiany jest zawor turbiny. jak podlaczyl na krotko bez zaworu to auto jechalo znowu jak trzeba. ale wymienilem zawor i bez zmian czy moze byc cos innego jeszcze ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] 320d problem po wymianie pompy vp44
PostNapisane: 15 kwietnia 2014, 09:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Prawdopodobnie masz zamienione wężyki podciśnienia. Zamień miejscami i powinno być git.

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL