jeżeli D2 to tylko eS w manualu. miałem taką, ale przedliftową, z alcantarą na boczkach i suficie, z ciemnym drewnem. na 19" BBS CH jeździło się jak E46 na 17" i przepięknie ryczało. koszty potrafią zabić, rozrząd trzeba wymienić jak auto ma nieznane pochodzenie (a czasami nawet znajomemu nie można ufać

) przedni zawias na 17" dał radę jakiś rok, po przekładce 19" poleciał w oczach, kolejne parę dolarów do zostawienia u majstra, sprawdzanie oleju co 4 spokojnie wyjeżdżone pełne baki i dolewka ok 0,5l i trzeba pamiętać bo w trasie schodzi szybciej

przerobiłem trochę problemów z układem zapłonowym, w końcu stanęło na module zapłonu, co potem okazało się dość częstą przypadłością, może zaskoczyć w trasie bo auto pracuje na 4 gary i będąc w górach można mieć problemy. z przepływomierzem też walczyłem. auto dla kogoś, kto ma duże rabaty w hurtowniach z częściami i nie przez awaryjność, tylko przez ceny

poza tym rzeczy jak chociażby głupia wymiana oleju, hamulców czy kół na zimowe (minimum 17", chociaż podobno wchodzą jakieś 16" z Audi, ale mało ich) to koszty większe niż innych samochodów, ale jeżeli autor zastanawia się nad limuzyną to chyba liczy się z większymi kosztami utrzymania

z drugiej strony tym autem się tak rewelacyjnie jeździ, że wszelkie głupie pomysły typu zakup daily drivera z oszczędności szybko mijają
z blacharką jest bardzo duży problem, pierdoły mechanik zrobi, ale na rynku wtórnym mało jest części a do ASO w sprawie cen można zadzwonić np. w poniedziałek z rana, żeby poprawić sobie humor
