BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 05:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30]Remontik
PostNapisane: 10 września 2007, 12:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam ,wiem że nie chcecie sluchac o m40 :) ,ale chyba sie skusze na remont rozrzadu,czyli wymiana całego tego badziewia.Moje pytanie to czy obowiązkowo trzeba zalać bebechy pełnym syntetykiem,czy moze wystarczy dobry półsyntetyk?Teraz chwilowo jezdze na mineralu :wstyd: bo taki jeden mnie namowil na ten pomysl i teraz zaluje.Jednak gdybym zalał 5w40 to silnik zaczołby żreć chyba olej.Moze ktos z was robil rozrzad i wie co trzeba wlać.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, 19:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
co rozumiesz pod pojeciem : wymiana całego tego badziewia
rozwin to to moze ktos cos podpowie konkretnego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, 19:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: rychtal
niedawno robiłem rozrzad w m40 i zalalem go 10w 40 ale jezeli chcesz przejsc z minerala na syntetyk musisz wyplukac silnik specjalnym plynem dolewanym do oleju przed zmiana. Calkiem mozliwe jest ze zacznie ci brac olej ale slyszalem o przypadkach gdzie paradoksalnie przestawal go brac... wiec rób jak uwazasz, ale silniki BMW sa stworzone do syntetyka. POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2007, 20:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
007 napisał(a):
co rozumiesz pod pojeciem : wymiana całego tego badziewia
rozwin to to moze ktos cos podpowie konkretnego


wiesz o co chodzi,a jak nie to jestes teoretykiem

_________________
NO PAIN NO GAME


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2007, 09:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
witam :) ja nie ładowałem w rozrzad dołozyłem kilka stowek i zrobilem swap'a.........koszta podobne a wrazenia z jazdy nie zapomniane :rotfl: .............pozdro

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2007, 09:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
Mnie naprawa stukającego M40 kosztowała 100zł ;)

Jeśli wałki są już tak starte, ze nie chce Ci sie autko wkręcać na obroty - koszt około 300zł :)

Tutaj masz link do gościa u którego to robiłem LINK

Bardzo sympatyczny facet. Pasjonat marki :) W czasie gdy On robił silnik - zwariowany kotek umilał oczekiwanie :D

Na prawdę polecam :)

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 21:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
kamil napisał(a):
007 napisał(a):
co rozumiesz pod pojeciem : wymiana całego tego badziewia
rozwin to to moze ktos cos podpowie konkretnego


wiesz o co chodzi,a jak nie to jestes teoretykiem


W takim razie pozostaje mi zyczyc tobie tyle praktyki co moja teoria oraz tyle teorii co moja praktyka wtedy moze zrozumiesz "co autor mial na mysli"
PS
Z wlasnego doswiadczenia wiem ze jezeli ktos nie potrafi/nie chce powiedziec co dokladnie wymienia to albo do konca sam nie wie co mowi albo jest ignorantem ktory zamiennie do sprawnego motoru leje olej raz mineralny raz syntetyczny. Takich ludzi wyprasza sie z firmy slowami: "Jedz na miasto. Tam znajdziesz napewno "jakis " zaklad ktory ci to zrobi."
ptysiek: az do Aleksandrowa Łodzkiego jechales zeby to zrobic?
:zdziwko: Podziwiam za upor!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 09:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
ptysiek napisał(a):
Mnie naprawa stukającego M40 kosztowała 100zł ;)

Jeśli wałki są już tak starte, ze nie chce Ci sie autko wkręcać na obroty - koszt około 300zł :)

Tutaj masz link do gościa u którego to robiłem LINK

Bardzo sympatyczny facet. Pasjonat marki :) W czasie gdy On robił silnik - zwariowany kotek umilał oczekiwanie :D

Na prawdę polecam :)





ptysiek tyle Cie tylko to kosztowało bo nie wymieniałes całej hydrałliki tylko tw mechanik wymienił klekoczace popychacze...???i koszty zamkneły sie w 100złł.....a cały rozrza to koszt rzedu ponad tysiaca zł......mowiac o nowym!!!popychacze+dzwigienki to koszt ponad 500zł nie mowiac o wąłku....pozdro

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 10:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
kaczor e30 2,5, wymienił tylko chyba te pestki czy jak to sie tam zwie. Chyba na ciut grubsze by skasować luz który powstał przez delikatne wytarcie wałka i popychaczy.

Mechanior stwierdził ze silnik jest jeszcze na oryginałach bmw - nie ma sensu wymieniać na te zamienniki bo szlak je potrafi trafić w kilka tys. km. Zresztą niektórzy co wymienili popychacze + wałek i tak narzekali ze coś jest jeszcze nie tak a koszt tego około 1000zł. Ja mam spokój za 100zł! Efekt ten sam a może i lepszy i kasa w portfelu została ;)

Pozdro!

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 10:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
ja w swoim m40 walek i dzwigienki regenerowalem. po przebiegu 15 tys nie bylo sladu zuzycia wiec jakos regeneracjo oceniam bardzo dobrze...oczywiscie usluga z roczna gwarancja...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2007, 20:40 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
a gdzie regenerowałeś i ile kosztuje taka przyjemność?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL