BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 09:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 318is max przebieg
PostNapisane: 12 września 2007, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Witam,
z góry mówię, że zamierzam sobie kupić mój pierwszy samochód, więc jestem jeszcze laikiem w tych sprawach.
Proszę o odpowiedź, ile może maksymalnie przejachać w/w samochod, nie wiem czy to bardzo ważne ale samochod jest po tunningu mechanicznym i ma 160 KM.

Z góry dzięki za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 20:32 
maksymalnie przejechać? to pytanie jest wg. mnie źle sformułowane....
może maksymalnie przejechać w zależności od tego, jak poprzedni właściciele się z nimi obchodzili, oraz od obecnego stanu technicznego, choć to w mniejszym stopniu :P
fakt, że był tuningowany oznacza, że ktoś próbował się nim trochę pobawić, co zazwyczaj ma wpływ na żywotność oraz skoro tuningował, to pewnie chciał korzystać z tych 160 koni...

Cóż, moja ma 370 tyś. i myślę, że jak będę o nią dbał jak dbam, to do 500 dociągnie spokojnie... no ale u mnie to faktyczny przebieg, a u Ciebie może być różnie i najstarsi górale mogą nie wiedzieć ile będzie mieć, dlatego polecam temat:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1114

Powodzenia!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 20:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Samochód może przejechać różnie w zależności kto jeździ.
Jak jeździ normalny człowiek to 500K km nie powinno stanowić żadnego problemu.
Idiocie pewnie 10km wystarczy, żeby poprawić serie na drzewie.
Przebieg i tak będziesz miał zaniżany więc bardziej kieruj się stanem technicznym. Piszesz, że się nie znasz, więc nie czaruj tylko znajdź coś co Ci się podoba i od razu na diagnostyke z tym. Nie kupuj zjechanych, bo Będziesz Miał Wydatki. Wujek dobra rada radzi szukać najbardziej seryjnych modeli - mniejszy tuning mniejsza szansa na zwieśniaczenie, generalnie "tjunerzy" idą po kosztach i zamienione części są dużo gorsze niż te co ma seryjny model. Dobry tuning to KUPA kasy i bardzo mało osób się na to decyduje. Mówisz, że samochód po tuningu jest i ma 160KM - jeśli nie ma tego na dokumencie z hamowni to ja Ci nie powiem ile takie stwierdzenie jest warte, bo nie wypada używać takich słów. Generalnie BMW dość ciężko poprawiać technicznie i uwierz mi, że głupie jakby się wydawało 10-20KM więcej to nie wcale takie proste do zrobienia, choć oczywiście jest to możliwe.
Jak zobaczysz pod maska stożek to odrazu Ci powiem, że tych 160KM nie ma chyba, że to 325 to się zgodze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, 20:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
jeżeli szukasz dobrego is-a skup sie raczej na autach w fabrycznym stanie technicznym silnika,bez przeróbek,widziałem na wsłasne oczy is m42 sinik z przebiegiem 360 tys z 92 roku wiec to sporo ale niekoniecznie,chodził lepiej jak niejeden z przysłowiowym wiarygodnym 150 tysiecznym przebiegiem jakich jest pełno na allegro ,zwróć szczególna uwage na silnik ,głowice,sprawdzaj wycieki czy sa powazne,wiem cos o tym,ja troche sie naszukałem :zakrecony: swojego ale znalazłem z udokumentowanym przebiegiem :hurra:

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 15:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Autko było tuningowane ponoć jeszcze w Holandii, założony był chip. Ma przejechane 250 tys km, wartość "prawdziwa" (już sam nie wiem czy mam komuś wierzyć czy nie). Wizualnie prezentuje się świetnie za sprawą alufelg Motorsport BMW, od tej strony nie mam żadnych zastrzeżeń, tylko ten silnik, czy jest w ogóle sens jechać i oglądać ten samochód dogłębniej, bo mam kawałek a nie chce na marne tracić kasy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL