Lukasz_S, teoria fajna. Nie znam się na LPG, nie jestem montażystą. W teorii to co mówisz może mieć sens, jednak auto jeździ dobrze, nie ma problemów. Podobnie było w M52, moc ta sama, zasilanie z jednej strony. Zrobiliśmy prawie 60tys km i nie było problemów ani z mocą ani ze spalaniem, wszystko było w porządku. Sądzę że map sensor był zamontowany podobnie - nie wiem nie znam się na tym.
Żeby sprawdzić czy takie podłączenie jak pokazałeś jest konieczne, trzeba by to policzyć. Jakie jest ciśnienie w listwie, jaki jest wydatek wtryskiwaczy, jakie jest zapotrzebowanie na ciśnienie itp. Podam przykład od czapy - węże do podlewania żywopłotu, płaski wąż z mikrodziurkami, taki wąż ma 20-30m i sika "na oko" z pierwszej dziurki tak samo jak z ostaniej. Mało tego trzeba najpierw założyć przejściówkę redukującą ciśnienie na wejściu.
Jak pisałem nie znam się na LPG, nie kończyłem żadnych kursów na montaż, ani nie byłem na żadnych szkoleniach. Reaguje impulsywnie na porady dotyczące LPG bo słyszałem już kilka bzdur a forum z propozycją wyjęcia zaworu bezpieczeństwa z butli żeby auto lepiej jeździło albo że LPG czasem przy przełączaniu musi śmierdzieć

Dlatego jednak zostanę przy wiedzy i doświadczeniu mojego Gazownika,
Wracamy do galerii:Wczoraj wymieniłem sprężyny tylne. Zdecydowałem się na CS Germany numer 14.101.534:
Średnica drutu 14,5mm wysokość 23,2cm do wyboru miałem jeszcze Monroe SP2277 - 25,1cm lub Monroe SP2276 23,8cm.
Co ciekawe po wyjęciu były DOKŁADNIE tej samej wysokości co moje oryginalne z zawieszenia S338A - M pakiet II - dwa różowo/szare paski.
Inna jest natomiast konstrukcja. MII są cieńsze na końcach.



Przed wymianą - tył siedzi:

Po wymianie - tył ARISE


Tył przed:

Tył po:

Przed: Przód: 65,5cm tył:62,2cm
Po__: Przód: 65cm tył: 64,2cm
Więc tył podniósł sie o 2cm. Komfort jazdy ocenię pewnie dzisiaj, wczoraj była robota przy piwku, więc żona się tylko przejechała. Fotki po są oczywiście po jeździe.
Fotka pudełeczek, jak wszystko dojdzie wymiana w sobotę.

