BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 00:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 794 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 10:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
sybir napisał(a):
ale nie do Twojego stylu jazdy, który opisujesz na forum :hyhy:
nie przesadzajmy ;) dobrze wiesz, że 100% czasu nie ciśnie się na maxa :P zreszta ma to odzwierciedlenie w moich spalaniach-jeszcze 20L na 100km nie przekroczyłem :P mam wyższe spalania jak Ty, ale to kwestia krótkich odcinków i jazdy w trybie no eco drive ;)
sybir napisał(a):
Masz ode mnie rozpiskę i faktury, i jak czytałeś to 4 lata była zalewana Castrolem RS 10W60
wiem, nawet dzisiaj do niej zaglądałem ;)
sybir napisał(a):
Zresztą jaki jest powód wymiany? Że trochę ubywa,
czy że się przegrzewa?
troszkę ubywa i przy żwawsze jeździe przekracza 100stopni i to tak zdrowo przekracza. Rano i wieczorem jak jest chłodniej to dodatkowo kopci na ciepłym i mnie denerwuje :/
Panowie po co ten stres :P ja nie powiedziałem, że zmieniam na półsyntetyk tylko, że przemknęło mi to przez myśl :P muszę znaleźć trochę wolnego czasu i zajechać do Sławka spytać co robimy w tej sytuacji i ile kasy szykować :rotfl:
Poczytałem wypowiedzi Franka w jego temacie o M5 na temat olejów i mam jeszcze większy zamęt w głowie. Z jednej strony nie chcę Castrola, a z drugiej kusi :P

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Ostatnio edytowano 20 września 2013, 11:37 przez Wojt4S90, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 10:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Wojt4S90, może coś z wyższej półeczki? Millers? :)


Kuchar! mi polecił tą strone i kontakt z Piotrkiem http://www.zmienolej.pl/

Miałem silnik zalany półsyntetykiem, a powinienem mieć zalany syntetykiem, zmiana była dosyć ryzkowna, ale Piotrek tak mi pomieszał oleje i płukanki, że w ostatecznym rozrachunku wróciłem do syntetyka i jestem bardzo zadowolony. Od siebie polecam Millers i Fuchs :)


Ostatnio edytowano 20 września 2013, 18:15 przez waskii, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 10:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
540i :super:

Kwit za prędkośc masakra :szok: Nie jeden niebieski chciałby prawko zatrzymywać :rotfl:

Co do oleju to ile Ci go ubywa ? Moim zdaniem zmiana na semisyntetyk to troszkę strzał w kolano ale jeśli już to podobno FuchsUnimax ma ponad przeciętne właściwości jak na oleje pół syntetyczne (jest to technologia fuchsa MC czyli taki hydrokrak). Tak czy inaczej ja bym lał full synt. pao.

Wojt4S90 napisał(a):
Poczytałem wypowiedzi Franka w jego temacie o M5 na temat olejów i mam jeszcze większy zamęt w głowie. Z jednej strony nie chcę Castrola, a z drugiej kus

Ten ruski test moim zdaniem jest nie do końca obiektywny (albo w ogóle). Olej ma trzymać rewelacyjnie swoje paramtetry i film olejowy w stałej temperaturza np. do 125st.C (normalny, cywilny) a tam nie wiadomo do jakiej został podgrzany - coś mi sie zdaje, że zdecydowanie więcej a wtedy to co po nim zostaje to juz moze być trochę inna historia.

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Ostatnio edytowano 20 września 2013, 10:57 przez !kuchar, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 10:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
!kuchar, jak edytowałem, żeby wspomnieć o stronie którą mi poleciłeś, akurat napisałeś... :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 10:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
waskii napisał(a):
Wojt4S90, może coś z wyższej półeczki? Liqui Moly? :)
:znudzony: nie wiem, pożyjemy, zobaczymy
!kuchar napisał(a):
Co do oleju to ile Ci go ubywa ?
na 7,5tys km wsiorbało jakieś 0,5L może więcej

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 10:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ja miałem ten sam ból z ubywaniem jak dusiłem bo moja nie kopciła na zimnym mówię Ci odżałuj z 2 tysie i zdejmij czapki zrób głowice i lej syntetyk zalewanie półsyntetykiem tylko pogorszy bo dorżnie motor przy zimnych odpaleniach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 10:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1860
Moje BMW: brak
Kod silnika: Turbo
Wojt4S90 napisał(a):
na 7,5tys km wsiorbało jakieś 0,5L może więcej

panie zlikwiduj poranne dymki, jak chcesz rób płukankę i lej tu jakies dobre pełne pao od Liqui Moly lub Millersa :rotfl:

_________________
Moje BMW E46 330i
viewtopic.php?f=6&t=120047


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 10:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Wojt4S90 napisał(a):
waskii napisał(a):
Wojt4S90, może coś z wyższej półeczki? Liqui Moly? :)
:znudzony: nie wiem, pożyjemy, zobaczymy
!kuchar napisał(a):
Co do oleju to ile Ci go ubywa ?
na 7,5tys km wsiorbało jakieś 0,5L może więcej



Czym się tu martwic, w M54 taka dolewka jest w granicach błędu pomiarowego... :rotfl: Joke.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 10:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330xi 320i MCC 450
Wojt4S90 napisał(a):
troszkę ubywa i przy żwawsze jeździe przekracza 100stopni i to tak zdrowo przekracza. Rano i wieczorem jak jest chłodniej to dodatkowo kopci na zimnym i mnie denerwuje

To że przy żwawszej jeździe przekracza 100 stopni, nawet ma 110 to normalne.
100 stopni przekroczy też stojąc lato w korku.
Kopcenie na zimnym to prawdopodobnie masz już membranę komory przewietrzania do wymiany po prostu.
sie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Zdzira 850I napisał(a):
ja miałem ten sam ból z ubywaniem jak dusiłem bo moja nie kopciła na zimnym mówię Ci odżałuj z 2 tysie i zdejmij czapki zrób głowice i lej syntetyk zalewanie półsyntetykiem tylko pogorszy bo dorżnie motor przy zimnych odpaleniach
no i tak chyba trzeba będzie zrobić
waskii napisał(a):
Czym się tu martwic, w M54 taka dolewka jest w granicach błędu pomiarowego... :rotfl: Joke.
daj spokój właścicielom M54 i tak mają ciężko w życiu :rotfl: u mnie wszystko ma być na tip top :cool:
sybir napisał(a):
Kopcenie na zimnym to prawdopodobnie masz już membranę komory przewietrzania do wymiany po prostu.
a Ty nie wymieniałeś? coś mi się kojarzy, że gdzieś o tym czytałem

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330xi 320i MCC 450
Wojt4S90 napisał(a):
na 7,5tys km wsiorbało jakieś 0,5L może więcej

Czym się tu martwić.
To znaczy że od wymiany do wymiany nie musisz robić żadnej dolewki.
sie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
sybir napisał(a):
Kopcenie na zimnym to prawdopodobnie masz już membranę komory przewietrzania do wymiany po prostu.
no i chyba jest to też powód brania oleju.
tutaj odpowiedzi Franka i Radka
także problem chyba rozwiązany

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330xi 320i MCC 450
Wojt4S90 napisał(a):
a Ty nie wymieniałeś? coś mi się kojarzy, że gdzieś o tym czytałem

Wymieniałem. Dokładnie to 13.11.2008 r. przy przebiegu 197 000 km.
To jest część eksploatacyjna, więc ma prawo się zużyć tym bardziej że ma już prawie 5 lat
i ponad 100 000 km przelotu.
Zdejmij kolektor ssący, może jszcze uszczelki kolektora są do wymiany.
Ja tam nie widzę konieczności remontu silnika.
Poza tym weź poprawkę, że latasz na lpg.
sie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
ta membrana to jest 11 61 7 501 562 ?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330xi 320i MCC 450
Wojt4S90 napisał(a):
ta membrana to jest 11 61 7 501 562 ?

Tak.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
sybir napisał(a):
Wojt4S90 napisał(a):
ta membrana to jest 11 61 7 501 562 ?

Tak.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

no to wymieniałem z miesiąc temu razem ze świecami, uszczelkami pokrywy zaworów i pokrywy świec. Trafiła też nowa uszczelka tej pokrywy. Stara membrana wyglądała jak nowa, zresztą mam ją w pudełku :/ już teraz zbaraniałem :/ wieczorem nagram jak kopci jak ją rozgrzeję

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330xi 320i MCC 450
A kiedy zaczęła kopcić? Po tej wymianie?
sie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330xi 320i MCC 450
Wojt4S90 napisał(a):
wieczorem nagram jak kopci jak ją rozgrzeję

Wcześniej pisałeś, że na zimnym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797
PostNapisane: 20 września 2013, 11:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
mój błąd, bo kopci tylko na ciepłym :wstyd:
sybir napisał(a):
A kiedy zaczęła kopcić? Po tej wymianie?
jak się zrobiło zimniej to zauważyłem to kopcenie, ale smród z wydechu czułem już wcześniej tylko przy wyższej temp nie było widać tego

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Ostatnio edytowano 28 września 2013, 14:35 przez Wojt4S90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wojt4S90 -->> e34 540i6 #34/797 kopci na ciepłym :/ filmik
PostNapisane: 20 września 2013, 16:29 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Panie kochany BMW ma taki urok jak jest chłodniej to norma mi się wydaje...w M50 tak samo było nawet na gorącym i abolutnie nic nie dolewałem oleju, a sprawdzam olej kilka razy w tygodniu -takie zboczenie... Może to też być objaw pracy na lpg w końcu ze spalania gazu jednym z produktów jest zwyczajnie wodór/woda w zalezności od tego jakie spalanie zachodzi :luka:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 794 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL