Czy takie objawy można przypisać nieszczelności dolotu ? Bo czytam tematy i w niektórych tematach doradzacie aby posprawdzać szczelność . Mam dokładnie taki sam problem ,, ( smieszne to ze jesli odlacze to urzadzenie a samochod dziala poprawnie (lepiej niz wczesniej) to jest ono tak potrzebne, wiem ze jest odpowiedzialne za mieszanke powietrza z paliwem, wiec jesli jest odlaczony to bedzie wiecej palic, hmmm ogolnie to jest smiesznie, bo jesli go odlacze zapale silnik to chodzi wszystko fajnie jesli go podlacza podczas pracy silnika to tez wszystko jest okej ale jesli wylacze silnik i wlacze go raz jeszcze z podlaczona przeplywka to juz zaczynaja sie jaja

czy to napewno sa objawy do zmiany !? bo nie chcę na darmo 450zl wywalic ..... ) " Ale też w tym temacie który cytuje nie doczytałem się żądnej odpowiedzi ;/ nie wiem co mam robić.