Witam,
nie znalazłem identycznego tematu, tak więc postanowiłem założyć nowy.
W skrócie.
Kilka dni temu zakupiłem mój wymarzony samochód

. Wiedziałem o "usterce" jaka w nim występuje (brak mocy/zrywności) oraz liczyłem się z tym, że naprawa może kosztować. To nie problem. Problemem jest natomiast to, że wymieniłem czujnik impulsów wałka rozrządu, którego błąd mi wyrzucał kompek i można powiedzieć, że dalej to samo. (a wstępna diagnoza mechanika wskazywała na czujnik) Czy po wymianie tego czujnika (nowy - oryginał) trzeba wykonywać jakieś czynności związane z wymianą? Zauważyłem również (wyczytałem w innym temacie), że kiedy odłączę przepływomierz, ekonomizer na czwartym biegu "zamykam". Z podłączonym przepływomierzem ekonomizer zatrzymuje się na 16-18 L i dalej nie chce iść (za żadne skarby świata). Czy to oznacza, że przepływomierz jest do wymiany? Myślę, że warto dodać, że nawet gdy przepływomierz jest odłączony, to samochód dalej jest nieco "mułowaty".
Silnik M43
To mój pierwszy post, więc proszę o nieco wyrozumiałości. Postarałem się przekazać jak najwięcej informacji. Za wszelką pomoc serdeczne dzięki

.