BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 12:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW i3 test na drodze
PostNapisane: 18 listopada 2013, 16:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
jonas napisał(a):
Elektryczny napęd jest lepszy pod każdym technicznym względem od spalinowego, a silnik elektryczny ma tylko jedną część ruchomą - wirnik, którego nawet nie trzeba niczym smarować (silniki klatkowe chociażby, których żywotność determinują łożyska, wszystkie dwa)

Zgadza się, dlatego trzeba będzie coś wymyśleć (sesesesese)
http://gadzetomania.pl/2013/11/18/speln ... =RSS-Wpisy

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW i3 test na drodze
PostNapisane: 21 listopada 2013, 19:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 79
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E 36 coupe
Kod silnika: M42B18
Dziś,dotarła i do nas pierwsza testowa i3 mam na myśli salon bmw w Uk....
Fakt dupy nie urywa,lecz jak na elektryczne auto,koncepcja dość oryginalna.
Jeśli chodzi o jazdę,miło sie zdziwiłem nawet pod solidne wzniesienie dawał radę bezproblemowo :zdziwko:
Dziwnie jedynie tak nie słysząc dźwięku pracy silnika...Ale za to koszt przejechania 100 mil to jakieś 2 funty :ok:
Mam na myśli ładowanie auta w domu,bo jeśli chodzi o ładowanie baterii na stacji odbywa się to bezpłatnie....
A propo baterie objęte ,są 8 letnią gwarancją.Ale to wszystko nic w porównaniu do i8 już niedługo pojawi sie w naszym salonie na pewno zdam relacje :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW i3 test na drodze
PostNapisane: 22 listopada 2013, 08:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 468
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46B20
savickas napisał(a):
Jeśli chodzi o jazdę,miło sie zdziwiłem nawet pod solidne wzniesienie dawał radę bezproblemowo :zdziwko:

Czemu miałby nie dawać rady? Silnik elektryczny ma dostępny maksymalny moment od początku obrotów, między innymi dlatego jest lepszy niż spalinowy.

_________________
Nie biegaj za stadem.

3.6 litra i 249 KM łącznie.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW i3 test na drodze
PostNapisane: 25 listopada 2013, 15:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
widzialem ogladalem macalem. Taka ciekawostka, modna, kilka sztuk zostalo juz zamowionych w Polsce. Srodek jest bardzo eko, dla mnie troche zbyt duzo ceraty i tanich elementow. Jest tez kilka elementow skorzanych,ale jest to skora ekologiczna. Samochod nie wymaga praktycznie zadnego serwisu. Silnik to taka mala skrzyneczka. Cena kolo 200 tys zl. Dach jest z karbonu ale o innej strukturze niz przy emkach. Ciekawe jak bedzie z probami zderzeniowymi. Wersja hybrydowa z czasem zostanie wycofana i bedzie dostepna wylacznie wersja elektryczna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW i3 test na drodze
PostNapisane: 10 stycznia 2014, 22:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
odkopuję, bo ostatnio w Autoświecie przeczytałem, że to ma napęd na tył, a wszyscy biadolili, że na przód? Jak to jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW i3 test na drodze
PostNapisane: 10 stycznia 2014, 22:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 108
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: sprzedane
Hej;

i3 ma napęd na tył :)

Prezentacja i3 w CarBuyer

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW i3 test na drodze
PostNapisane: 10 stycznia 2014, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
EE wszystko ładnie pięknie przejechanie 100mil 2 funty oczywiście ale doliczając do tego koszt wymiany baterii na nowe jak się zużyją nie wychodzi to wcale kolorowo i opłacalnie.
Obecnie w prądzie do auta nie ma podatków które są w paliwie jak akcyza,podatek drogowy itd jak to wszystko dojdzie z 2f zrobi się 4f plus zużycie baterii i wychodzi drożej niż zwykłe oszczędne auto a takie nie kosztuje 200tyś zł zasięg ma 4 krotnie większy i czas tankowania 1000x krótszy.
Zresztą gdzie tu ekologia jak elektrownie trują środowisko niesamowicie do tego recykling starych baterii dla mnie bezsens ewentualnie alternatywa jak skończy się ropa ale ta akurat można produkować z rzepaku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL