Jedź do tego mechanika. On ma najprawdopodobniej rację. Do sprawdzenia są małe 2 oringi. Jeden uszczelniający połączenie rurki czarnego kosza(w którym umocowana jest pompa) z dużym jasnym koszem, w który wsuwa się na zatrzaski ten czarny koszyk z pompą. Drugi, to na połączeniu rurki ciśnieniowej z pompy strumieniowej(z lewej połówki zbiornika-za kierowcą) znów z dużym jasnym koszem. W tym drugim przypadku zatrzask może wyskakiwać i pompa strumieniowa może nie dzialać. Oba oringi powinny być pasowne i dobrze uszczelniać. Nie wystarczy tylko to, że są i jest Git. One mają wytrzymywać ciśnienie. Jeśli tego nie doprowadzisz do porządku, to kup kilka pomp na zapas. Kolory koszy podałem na podstawie swojego bmw. Pompa nie może zasysać powietrza, bo bardzo szybko i niespodziewanie zdechnie.
_________________ Skazany na BMW.
|