BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Swap...
PostNapisane: 22 października 2007, 03:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
Siemano :hyhy:
kupiłem compacta 1.6 "do poprawek lakierniczych" :niepewny:
blacharka wygląda nienajgorzej tylko silnik się skończył po 2h jazdy :zalamany: praktycznie dojechałem tylko do domu koles mówił, że silnik igła i nigdy nie kręcił go powyżej 4tys, w sumie w jego wieku to nie było dziwne :niepewny: nie wiem co się mu stało ale i tak nie będe robił bo 1.6 to troche za mało :zalamany:
kolega ostatnio rozbił sedana 2.8 silnik był 2tyg. wcześniej remontowany i mógłbym od niego silnik wziąc okazyjnie, tylko mam pytania co musiałbym wziąc żeby to zrobić?
co będzie mi potrzebne żeby zrobić ? co kupic? co przerobić?
jak kwestia prawna?
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 07:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
no praktycznie to przydało by Ci się druga betka 2,8 do przeszczepu, jeśli chodzi o e36 to dużo taniej wyjdzie kupić drugą e36 2,8.
p.s. 2.8 po remoncie? :zdziwko:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 12:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
esiue30 napisał(a):
jeśli chodzi o e36 to dużo taniej wyjdzie kupić drugą e36 2,8.

jak pisałem e36 w sedanie rozbite-karoseria na złom-silnik skrzynia do uzytku :)
esiue30 napisał(a):
p.s. 2.8 po remoncie?

tak :) kolega rozbił swoje włożył w silnik dużo kasy :) więc zastanawiam się nad włożeniem tego co compacta, którego wczoraj kupiłem z silnikiem "igłą" który nadaje się tylko na żyletki :|

[ Dodano: 22 Październik 2007, 13:31 ]
esiue30 napisał(a):
jeśli chodzi o e36 to dużo taniej wyjdzie kupić drugą e36 2,8.

jak pisałem e36 w sedanie rozbite-karoseria na złom-silnik skrzynia do uzytku :)
esiue30 napisał(a):
p.s. 2.8 po remoncie?

tak :) kolega rozbił swoje włożył w silnik dużo kasy :) więc zastanawiam się nad włożeniem tego co compacta, którego wczoraj kupiłem z silnikiem "igłą" który nadaje się tylko na żyletki :|

[ Dodano: 22 Październik 2007, 13:31 ]
esiue30 napisał(a):
jeśli chodzi o e36 to dużo taniej wyjdzie kupić drugą e36 2,8.

jak pisałem e36 w sedanie rozbite-karoseria na złom-silnik skrzynia do uzytku :)
esiue30 napisał(a):
p.s. 2.8 po remoncie?

tak :) kolega rozbił swoje włożył w silnik dużo kasy :) więc zastanawiam się nad włożeniem tego co compacta, którego wczoraj kupiłem z silnikiem "igłą" który nadaje się tylko na żyletki :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 12:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 387
Lokalizacja: Ryki
Dlaczego nie walczysz z poprzednim wlascicielem, ktory sprzedal Ci zlom zapewniajac, ze jest dobry? Jesli silnik skonczyl sie po 2h to cos tu jest nie tak..

_________________
Link do galerii mojego BMW na BMW-Sport.pl
Link do galerii mojego BMW na TwojaFura.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 13:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
fipa napisał(a):
Dlaczego nie walczysz z poprzednim wlascicielem, ktory sprzedal Ci zlom zapewniajac, ze jest dobry? Jesli silnik skonczyl sie po 2h to cos tu jest nie tak..

odpowiedź jest prosta ;] ile jest wart compact z 96 1.6? ;) jak usłyszałem cene to bałem się, że to nie wytrzyma dojazdu do domu ;) myślałem, że tylnie koła mni wyprzedzą ;) od 4 rano siedzieliśmy na kanale i patrzylismy na karoserie ;] poza kilkoma rysami i błotnikiem do wymiany blacha jest ideał ;) kupując wiedziałem,że coś się sypnie ale nie wiedziałem co ;) więc teraz zastanawiam się nad silnikiem 2.8 w tej karoseri...ale potrzebuje fachowej porady ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 14:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
mtturbo napisał(a):
fipa napisał(a):
Dlaczego nie walczysz z poprzednim wlascicielem, ktory sprzedal Ci zlom zapewniajac, ze jest dobry? Jesli silnik skonczyl sie po 2h to cos tu jest nie tak..

odpowiedź jest prosta ;] ile jest wart compact z 96 1.6? ;) jak usłyszałem cene to bałem się, że to nie wytrzyma dojazdu do domu ;) myślałem, że tylnie koła mni wyprzedzą ;) od 4 rano siedzieliśmy na kanale i patrzylismy na karoserie ;] poza kilkoma rysami i błotnikiem do wymiany blacha jest ideał ;) kupując wiedziałem,że coś się sypnie ale nie wiedziałem co ;) więc teraz zastanawiam się nad silnikiem 2.8 w tej karoseri...ale potrzebuje fachowej porady ;]

nie bardzo rozumie?moze byc wart 5tys i 25tys zalezy jaki i w jakim stanie,tzn ze kupiles bo byla promocja czy jak skoro wiedziales ze cos sie sypnie.Piszesz myslalem ze tylne kola mnie wyprzedza a pozniej piszesz ze po za kilkoma rysami i blotnikiem jest ideal.Kazdy porzadny mechanik zrobi c swapa tylko pamietaj o zmianie zawiechy i hamulce przede wszystkim i na tyl musial bys kupic os z 1.8 albo 2.3 bo tam sa tarcze a ty masz bebny

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 15:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
ja tez nie rozumiem to jest duzo pracy przy tym i kosztów nie warto chyba ze wsadzisz sobie is

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 16:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Poszukaj w necie serwisu Jagiello sa z lodzi wsadzili w compacta 4.4 litra v8 wiec moze ci doradza co i jak

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 17:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
spider napisał(a):
,tzn ze kupiles bo byla promocja czy jak skoro wiedziales ze cos sie sypnie.

compacta kupiłem za taką cene, że spodziewałem się po nim wszystkiego ;) koles mówił o blacharce, ale jak się okazało blacharka według mojego blacharza jest dobra poza błotnikiem i rysami ;) tylko silnik igła się skończył :/ więc chce przerzucić silnik(2.8), który był w sedanie do compacta :hyhy: hamulce wiem, zawieszenie wiem- w końcu 2 cylindry więcej. tylko nie wiem co z kwestią napędu...jak wiadomo długość tych aut się różni ;]
elektron85 napisał(a):
ja tez nie rozumiem to jest duzo pracy przy tym i kosztów nie warto chyba ze wsadzisz sobie is

pracy będzie trochę ale za to efekt też będzie :) koszty-silnik 2.8 mogę kupić bardzo tanio wraz z całym osprzętem, który może się mi przydac, robocizna-mam ogrzewany garaż i chętnych do pomocy ;)
spider napisał(a):
Poszukaj w necie serwisu Jagiello sa z lodzi wsadzili w compacta 4.4 litra v8 wiec moze ci doradza co i jak

za dorade skasuja dużą kase :/ za przekładke jeszcze więcej a jak wiadomo zrobienie tego własnymi siłami=satysfakcja :)
tylko co z napędem ? co trzeba będzie skracac? coś dopasować? wymienic? :/

[ Dodano: 22 Październik 2007, 18:32 ]
spider napisał(a):
,tzn ze kupiles bo byla promocja czy jak skoro wiedziales ze cos sie sypnie.

compacta kupiłem za taką cene, że spodziewałem się po nim wszystkiego ;) koles mówił o blacharce, ale jak się okazało blacharka według mojego blacharza jest dobra poza błotnikiem i rysami ;) tylko silnik "igła" się skończył jedynie to można go na igły lub żyletki przerobić :/ więc chce przerzucić silnik(2.8), który był w sedanie do compacta :hyhy: hamulce wiem, zawieszenie wiem- w końcu 2 cylindry więcej. tylko nie wiem co z kwestią napędu...jak wiadomo długość tych aut się różni ;]
elektron85 napisał(a):
ja tez nie rozumiem to jest duzo pracy przy tym i kosztów nie warto chyba ze wsadzisz sobie is

pracy będzie trochę ale za to efekt też będzie :) koszty-silnik 2.8 mogę kupić bardzo tanio wraz z całym osprzętem, który może się mi przydac, robocizna-mam ogrzewany garaż i chętnych do pomocy ;)
spider napisał(a):
Poszukaj w necie serwisu Jagiello sa z lodzi wsadzili w compacta 4.4 litra v8 wiec moze ci doradza co i jak

za dorade skasuja dużą kase :/ za przekładke jeszcze więcej a jak wiadomo zrobienie tego własnymi siłami=satysfakcja :)
tylko co z napędem ? co trzeba będzie skracac? coś dopasować? wymienic? :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 17:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
skoro będzies zwkładał 2.8 to najlepiej jakbyś dorwał most wał z 323ti zawieszenie równierz od 323ti by podpasowało bo to ten sam silnik tylko skok tłoków się rózni.
Ale tak jak koledzy mówili zabawy z tym wszystkim troszke będzie, no i kosztów

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 18:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
Ukasz napisał(a):
skoro będzies zwkładał 2.8 to najlepiej jakbyś dorwał most wał z 323ti zawieszenie równierz od 323ti by podpasowało bo to ten sam silnik tylko skok tłoków się rózni.

i własnie o takie coś mi chodziło :hurra: coś jeszcze ? bo nie chciałbym przy końcu zauważyć braki ;]
Ukasz napisał(a):
Ale tak jak koledzy mówili zabawy z tym wszystkim troszke będzie, no i kosztów

kilka piwek i kilka rąk do pomocy, przez zime zrobimy :hyhy: po zakupie całego sedana zostaje mi 14 koła myśle, że się wyrobie :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 07:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
mtturbo napisał(a):
bo nie chciałbym przy końcu zauważyć braki ;]
na sto procent nieraz czegoś zabraknie ;) takto jest przy "rzeżbie" :hyhy: jeżeli sie zdecydujesz to rób "podrodze" zdjęcia napewno nie jednego zainteresuje ten temat

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 13:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
Ukasz napisał(a):
na sto procent nieraz czegoś zabraknie takto jest przy "rzeżbie"

własnie o to się boje ;) sedan już rozebrany, później zaczynam z compactem ;)
zastanawiam się nad deską rozdzielczą czy się zmieści ta z sedana mi się bardziej podoba ale to będzie taki tylko dodatek jak sie uda :niepewny: teraz tylko most, wał z 323ti dorwać i będzie można dalej działać :D
Ukasz napisał(a):
jeżeli sie zdecydujesz to rób "podrodze" zdjęcia napewno nie jednego zainteresuje ten temat

zdecydowałem się na to zaraz po zajechaniu silnika :/ za 1.6 musiałbym dać pewnie więcej niż dałem za całego sedana z 2.8 igłą :cwaniak: a fotorelacja na pewno będzie :D jak tylko się za to wezmę (czyli jak będe mial wał i most) reszte będe kupował po drodze :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 14:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
mtturbo napisał(a):
zastanawiam się nad deską rozdzielczą czy się zmieści ta z sedana mi się bardziej podoba ale to będzie taki tylko dodatek jak sie uda
nie pasuje

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 15:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Szczecin
Widziałem w jakiejś gazecie kompakta z deska rozdzielczą od sedana,no ale nie wiem czy pasuje, czy to przeróbka plastikazy była,tak czy owak jesli rzezbienia nie dużo to polecam,bo kompakcik ma biedną tą deche


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 15:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
Ukasz napisał(a):
nie pasuje

to zacznie pasować :D jak będe miał chwile wolną
cichyone napisał(a):
tak czy owak jesli rzezbienia nie dużo to polecam

jeśli będzie dużo to i tak będe chciał wymienić ;] coś się skróci cos przerobi i będzie :zawstydzony: najwyżej deska pójdzie do obszycia z resztą wnętrza :]
cichyone napisał(a):
bo kompakcik ma biedną tą deche

niestety :/ a tak przynajmniej wnętrze będzie mi przypominało coupe :oczami:
zastanawiam się tylko jaki kolorek mu zrobić :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 17:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
cichyone napisał(a):
ale nie wiem czy pasuje, czy to przeróbka
mialem na mysli że normalnie nie pasuje widomo że od stara by dało rade wcisnac jakby ktoś sie mocno uparł ;)
mtturbo napisał(a):
zastanawiam się tylko jaki kolorek mu zrobić
tym to się martw jak juz auto będzie jezdzić... :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2007, 21:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 270
Lokalizacja: kbr
Moje BMW: e21,e36,2xe46
Kod silnika: encoded
Ukasz napisał(a):
tym to się martw jak juz auto będzie jezdzić...

czym więcej postępów-tym więcej do skończenia :/
ale uparłem się więc chyba skończe :]
jutro jade oglądać rozbitka compacta 323 jezeli dobrze pójdzie to wał i most będzie :) zawieszenie to nie wiem czy sie nada no ale to już mniejszy problem :niepewny: juz mi się te części nie mieszczą :mur: a tu jeszcze 323 postawić bo koles chce w całości sprzedać :/ jak tylko "zakręci kolami" to lakierek (jakis nie pozorny) naklejka 316 i wnętrze :cwaniak:
Ukasz napisał(a):
mialem na mysli że normalnie nie pasuje

no fakt nie pasuje :/ długość do szyby chyba jest inna i tunele trzeba przerobić chyba :/ ale dokładnie nie wiem bo ja tam jeszcze nie patrzyłem na razie chce go uruchomić :]
ps. fotorelacja robiona na bieżąco ;) jakość może być nie najlepsza bo telefonem ale najgorsza nie będzie ;)
pozdro :zdrowko: :04:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 21:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Szczecin
Witam kolege.Mocowanie wału od 323 jest inne niż mocowanie skrzyni 2.8 i nie będzie pasowało bo przeżyłem to na własnej skórze,czekają Cię przeróbki ale czy warto?316 jest bardzo słabą bazą do swapa silnika 2.8 i czeka Cię wiele przeróbek.Polecam kontakt do braci Jagiełło z łodzi.Przywieżiesz swoje graty i chłopaki Ci konkretnie zamontują.Przerzucali mi do mojego Compakta 323ti 3.0 M54B30 z e46 i zrobili rewelacje.Mordy ludziom opadają jak to wygląda.Compakt z silnikiem 2.8 naprawde zapierdziela i zastanów się czy warto ryzykować zdrowie dla satysfakcji,że sam to zrobiłeś.Mają sprzęt,wiedżę i doświadczenie w swapach.Dowiadywałem się dla kolegi ile kosztuje przekładka silnika i podzespołów jak się przywiezie swoje graty to usłyszałem,że ok 1700zł.Nie są to kosmiczne pieniądze a w pełni wykorzystasz potencjał 2.8 po konkretnym montażu.Polecam i życzę powodzenia w ukończeniu projektu.Tel do Łodzi 042-653-60-39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 22:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
1700 zł za sam swap to powiem delikatnie raczej nie jest promocyjna cena tym bardziej, że dojdzie jeszcze olej, płyny, filtry i sumka znacznie wzrośnie.

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL