Za marke się płaci, jak to mówią BMW - Będziesz Miał Wydatki
O jakim uszczelniaczu Bosha mówisz?
Łańcuszki rozrządu nie były wymieniane po kupnie, w zasadzie to nie wiem czy kiedykolwiek były, ale na jednym rzekomo silnik ma przejechać spokojnie pół miliona.
A co do nastawnika, właśnie dlatego skorzystam z znajomego mi faceta który się tym zajmuje, gdyż znany jest w mojej okolicy jako najlepszy fachowiec w kwestii urządzeń mechaniczno-elektronicznych w samochodach, czyli wszystko czym steruje komputer

400 brutto to chyba dobra cena?
Stół pobierczy, znajde to u każdego lepszego mechanika czy na stacji kontroli?
A powiedz mi, dlaczego ludzie odłączają tą rurke która część spalin wrzuca z powrotem do silnika?
Dodam, że właśnie wracam z trasy.. Przyglądałem się dymieniu, bardziej dymi na niższych biegach, a wręcz się przestraszyłem jak zobaczyłem jaką chmure dymu zostawiłem za sobą po wciśnięciu do dechy na 3, miedzy 2500 a 3500 obr.
Aha i jeszcze jedno, podpianając pod komputer nie jestem w stanie sprawdzić w choć przybliżony sposób stanu pompy? Bo nie ukrywam że jeśli mam dać za sprawdzenie pompy 500 zł + cena demontażu i montażu to wymiana nastawnika jest tańsza, a też pokaże czy to to xD