ComTom, może mieć racje że przepływka padła.
Od strzału na gazie napewno wykrzywiło ci klapę w przepływomierzu i niezapalisz auta na benzynie bo silnik nie ma prawidłowego sygnału z przepływomierza.
Napewno klapa przepływki teraz zawęża dolot i przez to słabo chodzi na gazie.
Jak miałem e28 to też tak miałem , ale dzięki zmysłowi technicznemu udało mi sie rozebrac przepływkę , wyprostować os obrotu klapy i było

.
Przepływka jest niby nie rozbieralna bo jest zanitowana , ale nie ma zeczy niemozliwych.
Przepływka to nr1 na rysunku.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Szczerze mówiąc to troche jestem zdziwiony ,że w 90 roku jeszcze była klapa ,a nie goracy drut.
Jak bęziesz rozbierał przepływkę to nie przestaw sprężyny na potencjometrze ,bo wtedy to już będzie kicha , jest pod tą czarną pokrywką.
Końcówka przepływki to chodzi o koniec numeru seryjnego.