BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 535i . Na paliwie nie chodzi i nie odpala
PostNapisane: 25 października 2007, 17:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 6
Lokalizacja: DzierÂżoniĂłw
Witam posiadam BMW 535i e34 rok 90...niedawno go sprowadziłem i wszystko było cacy pozatym ze na gazie nie dostawał moze tyle gazu ile potrzeba ..na paliwie super ...pewnego dnia nie pali wogole na benzynie ..poleciałem z karnistrem po paliwo wlewam dalej nic ....wiec paliłem go na gazie odrazu co jest grzechem ...jeszcze wczesniej gdy było mało gazu lubiał sobie strzelic ..wywala wtedy rurke gdzies tam koło gaznika ...filtr powietrza spada ...teraz na paliwie totalny zgon a gaz odpali na zimnym silniku tylko ...poczym chodzi jak na 2 gary ..dam wiecej gazu to rąbie znowu i wszystko sie rozlatuje ...wiem ze moze juz to było wiem ze swiece czy przewody ale to było wymieniace ..nie wiem czy ja mam go oddac do specialisty od gazu czy pompa paliwa siadła ktora sam bym sobie mogł wymienic ale no nie jestem pewny czy na 100 % ona ...czyli tak na paliwie wogole nie odpala a LPG chodzi jakby auto miało wybuchnąc ...bardzo przepraszam jezeli by juz gdzies to było na forum ale mam bardzo mało czasu i tak szybciutko nabazgrałem ...BARDZO PROSZE O POMOC


Ostatnio edytowano 25 października 2007, 20:03 przez impezi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2007, 21:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
rozwaliles przeplywke na 99% brat tak ma a i nie kupuj w polsce od kolesi ktorzy to niby maja eleganckie (dwie reklanmacje pierwsza klapka sie zacinala i nawet nie podlanczalem a druga lipa jak cholera ) taka sama cena jak na zachodzie a w lepszym stanie kupisz w niemczech koncowka przeplywomierza 027 PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2007, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 6
Lokalizacja: DzierÂżoniĂłw
no wielkie dzieki i to jest to co odpowiada za ten cały problem?? to kowncu co przepływomierz czy koncowka przepływomierza bo ja sie na tym zabardzo nie znam ...:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2007, 06:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
ComTom, może mieć racje że przepływka padła.
Od strzału na gazie napewno wykrzywiło ci klapę w przepływomierzu i niezapalisz auta na benzynie bo silnik nie ma prawidłowego sygnału z przepływomierza.
Napewno klapa przepływki teraz zawęża dolot i przez to słabo chodzi na gazie.
Jak miałem e28 to też tak miałem , ale dzięki zmysłowi technicznemu udało mi sie rozebrac przepływkę , wyprostować os obrotu klapy i było :ok: .
Przepływka jest niby nie rozbieralna bo jest zanitowana , ale nie ma zeczy niemozliwych.
Przepływka to nr1 na rysunku.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Szczerze mówiąc to troche jestem zdziwiony ,że w 90 roku jeszcze była klapa ,a nie goracy drut. :zdziwko:
Jak bęziesz rozbierał przepływkę to nie przestaw sprężyny na potencjometrze ,bo wtedy to już będzie kicha , jest pod tą czarną pokrywką.
Końcówka przepływki to chodzi o koniec numeru seryjnego.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2007, 10:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 6
Lokalizacja: DzierÂżoniĂłw
Ok wielkie dzieki ..bo ja juz chciałem bog wie co robic pompe wymieniac ..no ale to jeszcze zobaczymy ..ide z nim powalczyc i napisze co i jak dalej ..Pozdrawiam all fanów tej pieknej marki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2007, 10:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
impezi, widzę że jesteś z dzierżoniowa , mam tam szwagra tzn mieszkał tam a teraz w bielawie. Ma od dwuch lat czarną e34 td 2,5 91rok.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2007, 00:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 6
Lokalizacja: DzierÂżoniĂłw
A więc tak ..wymieniona pompa paliwa ..przepływka ...swiece ..chyba Bosha ....i jeszcze jakas guma i bejca znow kroluje na drogach :) ..na paliwie idzie jak rakieta ..gaz no to juz troche gorzej i jak bardzo przydusze zaduzo to czasem zdławi ...nie wiem regulowany był po tej całej operacji ...stad pytanie jeszcze czy taki gaz jaki mam a mam zwykły jakis ponoc do niczego moze spowodowac niewydolnosc na maxa ?? potrzebna jest sekwencja do takiego silnika ? hmm ..no nie jest zle ale mogło by byc lepiej ..nie stawajcie zemna na światłach haha ...zart to było dla fanów Opli ..pewnie znacie jej wierszyk .."jedzie Calibra ..jest troche dziwna... " ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2007, 12:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
włóż sobie BLOSA brat ma w takim modelu i jest git


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 08:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: ÂŚwidnica
jak ma plastikowe kolektory to tylko sekwencja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 09:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
jakie masz plastiki w tym silniku ?? :zdziwko: no chyba ze miales swapa robionego na v8 to mozesz miec plastyk. a tak na marginesie mam BMW 325i QP z silnikiem M50 i jezdze na blosie i jest git


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 09:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
do 535 oczywiscie najlepsza bedzie sekwencyjna instalacja gazowa.czesc instalacji masz wiec przerubka nie byla by za droga. ewenutalnie wloz BLOS ale to juz nie to...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL