Meten X7 napisał(a):
Ostro to jest w nowym E63 AMG S i CLS 63 AMG S (odpowiednik M6), bo do setki masz 3,6 sek. I tu nawet 911 turbo odpada (997). Czasy się zmieniają...i szczerze, to bym wołał AMG z 5,5 l bi turbo lub wolnossące 6,2 l V8 niż 911 z sinikiem od kosiarki. A co do honoru, znowu się nie zgodzę, po prostu rzecz gustu i sympatii do modelu, każde M3 jest normalnym M modelem. Ja tam wole segment E i F, bo lubię duże auta.. i podoba mi się -> e39, e65. Jeśli chodzi o tylko przednią część nadwozia + reflektory , to seria 7 F01 po lifcie ma cudowne, super powaga... i seria 6 F13/F06 super groźne, tylna część, kiepsko, wole tylne ledy CLSa II. A E64 odwrotnie, tył fajowy, przód koszmarny...a tak na marginesie te E64 ma 4,6 do setki, więc cieniutko... A45 AMG ma taki wynik. Natomiast e60 jak dla mnie ani ziębi ani grzeje, na pewno nie kupiłbym (oprócz M5 V10 rzecz jasna) i wole W211/W212 ale nie pogardzę i tym modelem z V8..tyle że ich jest strasznie dużo na ulicach, u mnie w mieście to masówka się zrobiła razem z Q7, i e39 już jest ciekawszym widokiem a mimo to koszty napraw E60 są zbyt wysokie.. a stylistyka bardziej pasuje do segmentu D niż do limuzyny, więc wole E65. Mylę, że obecne 4 l V8 w M5 to już jest przegięcie. Nawet nowe C 63 AMG które ma wejść niebawem będzie miało 5,5 l. Więc skoro najnowsze M3/M4 z 6 cylindrami i obecne M5/M6 z 4 l mają honor, to także mają honor serie 1 i 2 z rzędowymi szóstkami i (jeszcze) z tylnym napędem, więc spokojnie można mówić skrótowo że to normalne M1 (mimo że przecież kiedyś było już inne M1) i M2.
Jesli kolego chciales zablysnac pierwszym postem "jakimi to fajnymi autami nie jezdzilem" to proponowal bym najpierw zweryfikowanie osiagow katalogowych z rzeczywistoscia, i pamietaniu ze po 0-100, swiat sie nie konczy i niektore auta przyspieszaja nawet do 300

Tu masz konsultacje AMG z rzeczywistoscia.
W kazdym tescie E63 AMG 4Matic S dostaje w pupe od nowego M5/M6 (no, chyba ze jest to wyscig na 1/4:P)





