rybik napisał(a):
Jeżeli ktoś ma zamiar wydać 25-30tys zł to NALEŻY wymagać od takiego auta, stanu bardzo dobrego z plusem, żeby właśnie nie wkładać 5000zł na dzień dobry. Rozumiem, pierwszy serwis.. w zależności od stanu poszczególnych elementów może wahać się 1000-2000zł, ale nie 5000zł. Po to Kupujący ma możliwość sprawdzić auto przed zakupem, żeby nie pakować w niego takiej sumy na wstępie.
Masz rację, tylko jeżeli do wymagań stanu technicznego dołożymy wymagania np. koloru, nadwozia, wyposażenia- chce np. czarny sedan, fotele komforty, navi pro i hi-fi/logic 7 to ciężko jest znaleźć takie e60 w średniej cenie które przez pierwsze 5tys. km nie bedzie wymagało wiecej jak 2tys. do zapewnienia przyjemnej jazdy. Te samochody mają juz >10 lat, nie mało kilometrów i moim zdaniem te 5tys. to nie jest problem wsadzić w zadbane auto. Na pierwszy rzut oka wszystko jest ok, ale jak zaczynam jezdzić dłuzsze trasy, to powoli dostrzega się wady: a to coś stuknie czasami, a to amortyzatory słabe przy wiekszych predkościach, a to coś cieknie, kierownica troche bije... i tu zaczyna się "zabawa".
Raz udało nam się kiedyś kupić zadbane e39, i zmięsciłby się w tych 2tys. nawet przez 50tys.km ale ona nie była wyposażona tak jak by się chciało i cena chyba najwyższa na allegro.
rybik napisał(a):
Na pewno E60 jest autem bardziej komfortowym, świeższym, ale z drugiej strony bardzo często trapią go takie problemy, które w E39 nigdy nie wystąpią.
Ja bym do zalet dodał lepsze prowadzenie, lepsze silniki i skrzynia biegów(6 biegów- przy 140 km/h jest chyba 2100 obr/min) lepsze fotele w przypadku komfortów no i nagłośnienie- w przypadku hifi/logic kolosalna różnica.
Jeżeli masz 40tys. i szukasz kombi to bierz e61-warto poszukać egzemplarza z komfortowymi fotelami, navi pro, lepszym audio