http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Właśnie od góry w pobliżu miejsca gdzie jest wkładany czujnik poziomu oleju w misce powinno być miejsce do przykręcenia masy, ale pod warunkiem, że i na podłużnicy także taki punkt się znajduje. Jeżeli nie ma na podłużnicy po lewej stronie, to rozejrzyj się po prawej stronie jak kolega wyżej pisał.
W zależności od typu alternatora, był dodatkowy przewód łączący obudowę alternatora z podstawą alternatora na bloku....taki króciutki. Spotykałem rozwiązania, gdzie nawet i tu przykręcano główny przewód masowy na silnika z karoserii. Niektórzy zdolni przykręcali ją nawet do jednej ze śrub mocujących łapę silnika do bloku z lewej strony.
Przyjrzyj siętakże, czy nie ma przypadkiem dwóch nakrętek na łapie silnika poprzez które przykręcona jest poduszka silnika....tu także bywa przykręcana masa.